Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Γιατί ένα… κουτάλι αναστάτωσε τον Ίλον Μασκ;

Ελλάδα 4:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Γιατί ένα… κουτάλι αναστάτωσε τον Ίλον Μασκ;

ΝΕΑ

Γιατί ένα… κουτάλι αναστάτωσε τον Ίλον Μασκ;

ΝΕΑ

Ο Ίλον Μασκ θέλει να ελέγχει όλα όσα γίνονται στην εταιρία του. Όμως του ξέφυγε ένα… κουτάλι.

Advertisement
Advertisement

Η Tesla Κίνας λάνσαρε ένα μοναδικό διαφημιστικό προϊόν με την ονομασία “Cyber Spoon” σε συνεργασία με τα McDonald’s για τα καταστήματα της εγχώριας αγοράς.

Το Cyber Spoon πωλείται προς 4 δολάρια το καθένα κατά τη διάρκεια μιας περιορισμένης παραγωγής με μέγιστη παραγωγή 50.000 μονάδων.

Αυτό το διαφημιστικό προϊόν συνδέεται ειδικά με το επιδόρπιο McFlurry της McDonald’s και έχει μια αόριστη ομοιότητα με το Tesla Cybertruck.

Advertisement
Advertisement

Είναι ενδιαφέρον ότι ο Ίλον Μασκ φαίνεται να μην γνωρίζει την ύπαρξη αυτού του προϊόντος. Όταν η είδηση για το Cyber Spoon εμφανίστηκε στο Twitter, ο Μασκ απάντησε με ένα σχόλιο που έλεγε: “Fake news afaik”, όπου το “afaik” σημαίνει “απ’ όσο γνωρίζω”.

Αυτή η απάντηση υποδηλώνει ότι ο Μασκ δεν είχε ενημερωθεί ή δεν συμμετείχε στη δημιουργία του Cyber Spoon.

Ενώ ο Μασκ είναι γνωστός για τη στενή διαχείριση διαφόρων πτυχών της παραγωγής και των επιχειρήσεων της Tesla, φαίνεται ότι το συγκεκριμένο διαφημιστικό προϊόν αναπτύχθηκε χωρίς την άμεση εμπλοκή του.

Advertisement

Το γεγονός ότι ο επίσημος λογαριασμός Weibo της Tesla προώθησε επίσης το Cyber Spoon υποδηλώνει περαιτέρω ότι επρόκειτο για μια γνήσια διαφημιστική προσπάθεια της εταιρείας.

Το άρθρο σημειώνει επίσης ότι η Tesla έχει κυκλοφορήσει αρκετά ασυνήθιστα διαφημιστικά προϊόντα στο παρελθόν, συμπεριλαμβανομένου ενός φλογοβόλου, μιας ασύρματης βάσης φόρτισης και ακόμη και ενός αρώματος στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Advertisement

Στις διεθνείς αγορές, η Tesla έχει εισάγει προϊόντα όπως μια μηχανή καραόκε μέσα στο αυτοκίνητο.

Το κίνητρο πίσω από την αντίδραση του Μασκ στο λανσάρισμα του Cyber Spoon παραμένει ασαφές, καθώς θα μπορούσε να ήταν μια πραγματική έκπληξη για τον ίδιο, ή μπορεί να ήταν ένας παιχνιδιάρικος τρόπος για να δημιουργήσει περισσότερη προσοχή για το προϊόν.

Μέχρι τη δημοσίευση του άρθρου, δεν υπήρχαν επιβεβαιωμένες αναφορές για την απόκτηση του Cyber Spoon από πελάτες, ενώ το άρθρο επισημαίνει ότι η Tesla δεν διαθέτει ομάδα δημοσίων σχέσεων στις ΗΠΑ για να παρέχει περαιτέρω πληροφορίες σχετικά με το προϊόν.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Tesla συνεχίζει το… βιολί της! (+τιμές)
Προβληματίζει η ποιότητα κατασκευής του νέου Tesla
Πλησιάζει η ώρα του Tesla Cybertruck