Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Το Audi R8 GT Spyder δεν θα κατασκευαστεί και υπάρχει λόγος

Ελλάδα 0:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το Audi R8 GT Spyder δεν θα κατασκευαστεί και υπάρχει λόγος

ΝΕΑ

Το Audi R8 GT Spyder δεν θα κατασκευαστεί και υπάρχει λόγος

ΝΕΑ

Η Audi είχε αναγγείλει ότι πρόκειται να κατασκευάσει και την ανοιχτή έκδοση του R8 GT, δηλαδή το R8 GT Spyder. Όμως, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, όπως ανακοινώθηκε.

Advertisement
Advertisement

Το R8 GT Coupé είναι η ύστατη έκδοση του supercar της Audi και αποτελεί το «κύκνειο άσμα» του μοντέλου, τουλάχιστον αναφορικά με την τεχνολογική υπόσταση με την οποία το γνωρίσαμε (δηλαδή με τον V10 κινητήρα).

Θυμίζουμε ότι το R8 GT Coupé είναι αποκλειστικά πισωκίνητο σε μια προσπάθεια των ανθρώπων της γερμανικής εταιρείας να του προσδώσουν ακόμα πιο καθαρόαιμη σπορ συμπεριφορά για τους οδηγούς που θέλουν να τη βιώνουν εντονότερα εντός πίστας ή ακόμα και στον δρόμο.

Advertisement
Advertisement

Ο χωρητικότητας 5,2 λίτρων V10 TFSI κινητήρας του αποδίδει μέγιστη ισχύ 620 ίππους και η μέγιστη ροπή του φτάνει τα 565 Nm. Αναφορικά με τις επιδόσεις του, για τη διαδικασία επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 320 χλμ./ώρα.

Για να κάνουν τα δεδομένα περισσότερο ενδιαφέροντα, οι άνθρωποι της Audi είχαν ανακοινώσει ότι θα κατασκευάσουν και την ανοιχτή εκδοχή του, το R8 GT Spyder, όπως κάνουν για την «απλή» έκδοση (φωτογραφίες). Ωστόσο, αυτό δεν πρόκειται να συμβεί, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο κ. Nils Fischer, Τεχνικός Διευθυντής της εταιρείας.

Advertisement

Μιλώντας σε συνάδελφο της ιστοσελίδας Carbuzz ο κ. Fischer ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να κατασκευαστεί τελικά. Όπως είπε, αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν υπάρχει περιθώριο παραγωγής και για το R8 GT Spyder. Για το 2023 η Audi έχει προγραμματίσει να δημιουργήσει μόνο 333 μονάδες του R8 GT Coupé, αριθμός που αντιστοιχεί σε αυτόν των οχημάτων που κατασκεύασε το 2010.

Οι πληροφορίες που υπάρχουν ως τώρα θέλουν την επόμενη γενιά το R8 να είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητη και να βασίζεται είτε στην πλατφόρμα «SSP» («Scalable Systems Platform») είτε σε μια καινούργια που θα δημιουργηθεί, Όμως, ο κ. Fischer δήλωσε ότι -προς το παρόν- δεν έχει αποφασιστεί οτιδήποτε για το μέλλον του (επόμενου) R8.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Audi R8: Προτού γίνει ηλεκτρικό… θα κάνει θόρυβο
Επίσημο: Αμιγώς ηλεκτρικό το επόμενο Audi R8
Επίσημο: Νέα Audi Q8 e-tron & Q8 Sportback e-tron

 

 

Advertisement