ΝΕΑ

Φουρτούνες εν όψει για την Volkswagen

Ελλάδα 4:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Φουρτούνες εν όψει για την Volkswagen

ΝΕΑ

Φουρτούνες εν όψει για την Volkswagen

ΝΕΑ

Όταν το ίδιο το αφεντικό της εταιρίας δηλώνει ότι η VW δεν είναι ανταγωνιστική και πρέπει να ληφθούν επώδυνα μέτρα, τότε μάλλον η κατάσταση στην γερμανική εταιρία δεν είναι καθόλου καλή.

Advertisement

Η Volkswagen, φαίνεται να αντιμετωπίζει προκλήσεις που θα κρίνουν το μέλλον της ως εταιρία και υπάρχει η πιθανότητα να οδηγήσουν ορισμένους από τους υπαλλήλους της στην αναζήτηση εναλλακτικής απασχόλησης.

Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι οι διευθυντές έχουν ενημερώσει το προσωπικό να αναμένει απολύσεις θέσεων εργασίας, καθώς η εταιρεία στοχεύει να εξοικονομήσει 10 δισεκατομμύρια ευρώ και να ανακτήσει τη σταθερότητα σε ένα διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο της αυτοκινητοβιομηχανίας που χαρακτηρίζεται από όλο και πιο έντονο ανταγωνισμό και μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των πελατών.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει δυσκολίες σε διάφορα μέτωπα. Βιώνει μείωση του μεριδίου αγοράς στην Κίνα, προσπαθεί να αποφύγει να εμπλακεί σε πόλεμο τιμών με την Tesla και αναγκάστηκε να σταματήσει την παραγωγή των ηλεκτρικών οχημάτων της στην Ευρώπη λόγω της υποτονικής ζήτησης για τέτοια αυτοκίνητα.

Advertisement

Ο Thomas Schaefer, διευθύνων σύμβουλος της μάρκας Volkswagen (και μόνο της VW και όχι όλου του ομίλου), ήταν ευθύς σε πρόσφατη συνάντηση του προσωπικού, δηλώνοντας ότι η εταιρεία είναι “μη ανταγωνιστική” στην παρούσα κατάσταση, κυρίως λόγω του υψηλού κόστους και της αναποτελεσματικότητας εντός του οργανισμού.

Ο Schaefer φέρεται να μετέφερε κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης στα κεντρικά γραφεία του Wolfsburg ότι η εταιρεία πρέπει να αντιμετωπίσει το υψηλό κόστος και την αναποτελεσματικότητά της, τονίζοντας: “Με πολλές από τις προϋπάρχουσες δομές, διαδικασίες και το υψηλό κόστος μας, δεν είμαστε πλέον ανταγωνιστικοί ως μάρκα Volkswagen“.

Ο Gunnar Kilian, μέλος του διοικητικού συμβουλίου που εποπτεύει το ανθρώπινο δυναμικό, ανέφερε το ενδεχόμενο μείωσης του προσωπικού προσφέροντας μερική ή πρόωρη συνταξιοδότηση σε ορισμένους υπαλλήλους.

Advertisement

Ωστόσο, διευκρίνισε επίσης ότι το μεγαλύτερο μέρος του στόχου εξοικονόμησης κόστους ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ δεν θα επιτευχθεί μέσω της περικοπής θέσεων εργασίας, αλλά μέσω άλλων μέτρων που θα περιγραφούν αργότερα μέσα στο έτος.

“Πρέπει επιτέλους να είμαστε αρκετά γενναίοι και ειλικρινείς ώστε να πετάξουμε στη θάλασσα πράγματα που επαναλαμβάνονται εντός της εταιρείας ή απλώς αποτελούν έρμα που δεν χρειαζόμαστε για καλά αποτελέσματα”, δήλωσε ο Kilian, σύμφωνα με το Reuters.

Advertisement

Αυτές οι προκλήσεις δεν εμφανίστηκαν ξαφνικά. Η Volkswagen είχε επίγνωση των αυξανόμενων προβλημάτων, καθώς ο Schaefer είχε προειδοποιήσει προηγουμένως τον Ιούνιο τα στελέχη για την αύξηση του κόστους σε διάφορους τομείς, τονίζοντας την ανάγκη για άμεση δράση.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Όλα όσα γνωρίζουμε για το ανανεωμένο VW Golf R
To νέο VW Amarok είναι το pick-up της Χρονιάς
Οδηγούμε το νέο VW ID.7 στη Γαλλία