Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ford Mustang GT500: Χωρίς ανοιχτή έκδοση, αλλά γιατί;

Ελλάδα 23:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ford Mustang GT500: Χωρίς ανοιχτή έκδοση, αλλά γιατί;

ΝΕΑ

Ford Mustang GT500: Χωρίς ανοιχτή έκδοση, αλλά γιατί;

ΝΕΑ

«Μην περιμένετε μία ανοιχτή έκδοση της Mustang GT500. Αρκεστείτε στην coupe». Αυτές οι δηλώσεις είναι επίσημες και δημοσιεύτηκαν στο site Ford Authority.

Advertisement
Advertisement

Η Ford εξηγεί γιατί δεν υπάρχει Shelby GT500 Cabrio και όλα καταλήγουν στην ακαμψία του πλαισίου, καθώς ο V8 είναι απλά πολύ ισχυρός για μια Mustang χωρίς οροφή.

Η GT500 είναι η πιο δυνατή εργοστασιακή Mustang που κατασκευάστηκε ποτέ, αλλά για να πετύχουν αυτό το επίπεδο απόδοσης στην Ford έπρεπε να γίνουν θυσίες. Για αρχή, το παραδοσιακό χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων που ήταν διαθέσιμο από την αρχή στα Mustang GT500 έχει πλέον εξαφανιστεί.

Στη θέση του βρίσκεται ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη (της Tremec) 8 ταχυτήτων που μπορεί να αλλάζει σχέσεις ταχύτερα από ό,τι μπορείτε να ανοιγοκλείσετε τα μάτια σας.

Advertisement
Advertisement

Για να βεβαιωθούν στην Ford ότι το S550, δεν είναι γρήγορο μόνο σε ευθεία γραμμή, η Ford έδωσε προτεραιότητα σε χαρακτηριστικά όπως η ακαμψία του πλαισίου, το set up της ανάρτησης και τα φρένα ώστε οι 760 ίπποι του Predator V8 των 5,2 λίτρων να είναι διαχειρίσιμοι.

Σε μια συνέντευξη του στο site Ford Authority, ο Dave Pericack, Διευθυντής Enterprise Product Line Management – ​​Ford Icons, εξήγησε ότι η επιλογή να υπάρχει μόνο το κουπέ GT500 οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στην ακαμψία του αμαξώματος. Για να δημιουργηθεί ένα κάμπριο με ικανοποιητική ακαμψία και να υποστηρίξει την ισχύ του GT500, η ​​Ford θα έπρεπε να χρησιμοποιήσει ενισχυμένα μηχανικά μέρη και εξωτικά υλικά για να κάνει το μοντέλο ικανό και ανθεκτικό.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο πλήρωσε η Ford Αυστραλίας τα λάθη σε ένα προσπέκτους;
Νέα έκδοση Ford Mustang Shelby GT500KR με 912 ίππους
Δείτε τη Ford Mustang Mach 1 στο Nurburgring (+video)

Advertisement