Ford: Μεγάλες επενδύσεις για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της
MobilityFord: Μεγάλες επενδύσεις για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της
MobilityΣτον απόηχο της είδησης πως καταργείται το Mondeo, η Ford ανακοίνωσε πως προχωρά σε σημαντικές επενδύσεις για την επιτάχυνση του εξηλεκτρισμού της γκάμας της.
Με εντατικούς ρυθμούς προετοιμάζει η Ford το εξηλεκτρισμένο μέλλον της. Όπως ανακοίνωσε, από τα τέλη του 2022 το εργοστάσιό της στη Βαλένθια θα κατασκευάζει τον νέο υβριδικό κινητήρα 2,5L Duratec, αλλά και θα αυξήσει τη δυναμικότητά στη γραμμή συναρμολόγησης μπαταριών.
WHAT CAR
Ο 2.5L Duratec χρησιμοποιείται στο Kuga PHEV και στις υβριδικές εκδόσεις των μοντέλων Kuga, Galaxy και S-MAX. Ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson και είναι ο πρώτος του είδους του που θα κατασκευάζεται στην Ευρώπη ενισχύοντας τη σημασία που διαδραματίζουν οι plug-in υβριδικές και πλήρως υβριδικές εκδόσεις στην τρέχουσα και μελλοντική γκάμα μοντέλων της Ford στην Ευρώπη.
Η Ford επιβεβαίωσε επίσης μία πρόσθετη επένδυση ύψους 5,2 εκατομμυρίων ευρώ για την υποστήριξη της αύξησης της δυναμικότητας της γραμμής συναρμολόγησης μπαταριών στη Βαλένθια μετά από μία αρχική επένδυση 24 εκατομμυρίων ευρώ τον Ιανουάριο του 2020. Η εγκατάσταση ξεκίνησε τη λειτουργία της πέρσι το Σεπτέμβριο. Η πρόσθετη δυναμικότητα είναι απαραίτητη προκειμένου να υποστηριχτεί η αυξημένη ζήτηση για την παραγωγή υφιστάμενων και μελλοντικών ηλεκτροκίνητων μοντέλων.
Η γκάμα επιβατικών οχημάτων εξελίσσεται, καθώς η Ford μεταβαίνει σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον
Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, είχε ανακοινωθεί επένδυση ύψους 22 δις δολαρίων στις παγκόσμιες δραστηριότητες εξηλεκτρισμού της γκάμας της. Επίσης ανακοινώθηκε μία επένδυση ύψους 1 δις δολαρίων για τη δημιουργία του Κέντρου Εξηλεκτρισμού της Ford στην Κολωνία για την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων, η οποία είναι η πρώτη εγκατάσταση του είδους της εταιρείας στην Ευρώπη. Το πρώτο, ευρωπαϊκό, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της Ford θα αρχίσει να κατασκευάζεται εκεί το 2023, ενώ εξετάζεται η περίπτωση και ενός δεύτερου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου.
Μέχρι τα μέσα του 2026, το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της Ford θα έχουν τη δυνατότητα κίνησης με μηδενικές εκπομπές, είτε με τη μορφή αμιγώς ηλεκτρικών ή plug-in υβριδικών μοντέλων, εν όψει της μετάβασης της εταιρείας σε πλήρη εξηλεκτρισμό μέχρι το 2030. Οι πελάτες της Ford δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στις τεχνολογίες εξηλεκτρισμού, με πάνω από το 50% των κατόχων Kuga να έχουν αγοράσει ένα Kuga PHEV.
Υπενθυμίζεται πως η Ford αποφάσισε να καταργήσει το Mondeo στο τέλος Μαρτίου του 2022. Τα άλλα μεγάλα μοντέλα της φίρμας στις κατηγορίες crossover και MPV – τα επταθέσια Ford Galaxy και Ford S-MAX – θα παραμείνουν στην παραγωγή με τις πρόσφατα λανσαρισμένες αμιγώς υβριδικές εκδόσεις τους.
Διαβάστε επίσης:
Η Ford Mustang Mach-E σε νέες περιπέτειες (video)
Μόνο με V8 η Ford Mustang στην Ευρώπη
Το επόμενο Ford Ranger θα έχει plug-in υβριδική έκδοση