Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ferrari: Κάντο όπως η Tesla

Ελλάδα 4:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ferrari: Κάντο όπως η Tesla

ΝΕΑ

Ferrari: Κάντο όπως η Tesla

ΝΕΑ

Η Ferrari σύμφωνα με το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που θέλει να κατοχυρώσει, ετοιμάζει ένα σύστημα ανάλογο με αυτό που η Tesla θα τοποθετούσε στην επόμενη γενιά του Roadster.

Advertisement
Advertisement

Όταν ο Elon Musk είχε αναφερθεί στο θέμα, είχε λοιδορηθεί και εν πολλοίς αμφισβητηθεί για το λόγο του.

Πριν χρόνια, ο ιδιοκτήτης της Tesla είναι πει πως η επόμενη γενιά Roadster θα προσφέρει προωθητές πυραύλων που θα ενισχύουν την απόδοση και τις επιδόσεις. Τώρα που η Ferrari φαίνεται να διεκδικεί την ευρεσιτεχνία για ένα τέτοιο σύστημα, αποδεικνύεται πως οι «δρόμοι της εξέλιξης» είναι συγκεκριμένοι και αναπόφευκτα πολλες αυτοκινητοβιομηχανίες θα μοιραστούν τεχνικές και τεχνολογίες.

Advertisement
Advertisement

Η είδηση προκύπτει από το Teslarati που όπως προδίδει το όνομά του, ασχολείται με ότι αφορά στην αμερικάνικη αυτοκινητοβιομηχανία του δαιμόνιου Elon Musk. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Ferrari υπέβαλε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για ένα σύστημα «παλμικού αερίου» για την ενίσχυση της επιτάχυνσης, το οποίο μοιάζει πολύ με τους προωθητές πυραύλων Tesla Roadster.

Αυτό είναι κάτι που έχει αρχίσει να απασχολεί τη Ferrari από το 2019, ωστόσο πρόσφατα η αίτηση για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας έφτασε στην αμερικάνικη βάση δεδομένων με τις σχετικές αναζητήσεις. Σύμφωνα με μια ανάλυση που ακολουθεί τα στοιχεία της ευρεσιτεχνίας, το σύστημα «pulse jet» της Ferrari χρησιμοποιεί προωθητές πεπιεσμένου αέρα για να ενισχύεται η επιτάχυνση και όχι μόνο.

Advertisement

Τα ακροφύσια που είναι εγκατεστημένα σε όλο το πάτωμα του αυτοκινήτου, έχουν τη δυνατότητα να περιστρέφονται έτσι ώστε να κατευθύνουν την εκτόνωση ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες. Αυτό σημαίνει πως το σύστημα δεν θα είναι μόνο για την επιτάχυνση αλλά θα συνεισφέρει υπό προϋποθέσεις και στο φρενάρισμα. Μάλιστα, από την περιγραφή του συστήματος, προκύπτει πως θα υπάρχει και σύστημα αυτόματης πλήρωσης της δεξαμενής του αέρα κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος.

Advertisement

Το σύστημα έχει πολύ δρόμο ακόμα για την εξέλιξή του και κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιώτητα πότε θα είναι έτοιμο για χρήση σε μοντέλα παραγωγής. Είναι φυσικά από μόνο του ενδιαφέρον, το ότι η Ferrari ψάχνεται προς πάσα κατεύθυνση προκειμένου να βρει τρόπους για να κάνει πιο ενδιαφέρον το ηλεκτροκίνητο μέλλον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Σοκ! Πάνω από 2 εκατ. οδηγοί θα λείπουν το 2026
Διαθέσιμο το Ford Puma Vivid
Όλα όσα γνωρίζουμε για το ανανεωμένο Renault Captur

Advertisement