Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Έτσι θα είναι το μέλλον των ηλεκτρικών BMW M

Ελλάδα 23:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έτσι θα είναι το μέλλον των ηλεκτρικών BMW M

Mobility

Έτσι θα είναι το μέλλον των ηλεκτρικών BMW M

Mobility

Η BMW έδωσε στη δημοσιότητα κάποιες εικόνες από τις δοκιμές που κάνει για τις μελλοντικές M εκδόσεις των μοντέλων της που θα είναι ηλεκτρικές.

Advertisement
Advertisement

Η BMW M GmbH κάνει δοκιμές με ένα τετρακίνητο μοντέλο που έχει από έναν ηλεκτρικό κινητήρα σε κάθε τροχό, προετοιμάζοντας το έδαφος για το μέλλον των σπορ μοντέλων της.

Το ηλεκτρικό μοντέλο των δοκιμών, βασίζεται στην BMW i4 M50, η οποία έχει αρκετές αλλαγές σε εμφάνιση αλλά και σε τεχνικά χαρακτηριστικά. Το ηλεκτρικό coupe που εξελίσσεται εδώ και τρία περίπου χρόνια, εμφανίζει μεγάλες καμάρες που προϊδεάζουν την ύπαρξη αντίστοιχα μεγάλων τροχών. Το μπροστινό μέρος, έχει πολλά στοιχεία από τις υπάρχουσες –θερμικές Μ3 και Μ4- της εταιρείας.

Advertisement
Advertisement

Η μεγάλη διαφορά σε ότι έχει να κάνει με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, έγκειται στο ότι υπάρχουν τέσσερις ηλεκτρικοί κινητήρες– ένας σε κάθε τροχό. Οι κινητήρες συνδέονται με μια κεντρική μονάδα ελέγχου που υπολογίζει τη σωστή μετάδοση ισχύος εντός ελάχιστων χιλιοστών του δευτερολέπτου, λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους όπως η θέση του πεντάλ του γκαζιού, η γωνία στο τιμόνι, η διαμήκης και η εγκάρσια επιτάχυνση καθώς και η ταχύτητα περιστροφής των του κάθε τροχούς ξεχωριστά.

Υπάρχει μάλιστα και video που δείχνει το μοντέλο να κάνει περιστροφή γύρω από τον άξονά του, με τους τροχούς ανά άξονα να περιστρέφονται με διαφορετική φορά- που όμως είναι μάλλον προϊόν ψηφιακής επεξεργασίας της εικόνας. Σύμφωνα με τη BMW, η νέα τετρακίνηση, θα αλλάξει τελείως τις ισορροπίες των συστημάτων του είδους, φέρνοντας τη νέα εποχή στη μετάδοση της κίνησης. Για το συγκεκριμένο θέμα, ο Dirk Hacker, επικεφαλής ανάπτυξης του BMW M GmbH, τοποθετήθηκε λέγοντας:

Advertisement

«Μπορούμε να ικανοποιήσουμε τις εντολές του οδηγού μέσω των χειριστηρίων, με μεγαλύτερη ακρίβεια, ταχύτερα και πιο ανεξάρτητα από ποτέ», συμπληρώνοντας πως με το σύστημα που εξελίσσει η BMW, θα μπορούσαν να επιτευχθούν σημαντικά υψηλότερες ταχύτητες στο πέρασμα από κάποια στροφή, με την επιφάνεια του δρόμου βρεγμένη ή χιονισμένη. «Με μια συμβατική τεχνολογία στη μετάδοση της κίνησης, κάτι τέτοιο απλά δεν είναι δυνατό», κατέληξε ο Hacker.

Advertisement

Από τον Frank Weber, μέλος του συμβουλίου της BMW, προέκυψε πως η απόδοση των κινητήρων της νέας Μ, μπορεί να φτάσει έως και τα 1.360 άλογα, χωρίς όμως να είναι σκοπός της εξέλιξης του συστήματος η επίτευξη τόσο υψηλής απόδοσης για χρήση σε δημόσιους δρόμους. Οι τέσσερις ηλεκτρικοί κινητήρες επιτρέπουν επίσης την ταχύτερη και πιο αποτελεσματική ανάκτηση της ενέργειας μέσω του συστήματος πέδησης του αυτοκινήτου, καθώς λειτουργούν ως γεννήτρια όταν φρενάρουν και τροφοδοτούν την μπαταρία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε τη νέα BMW Σειρά 3 στη Γερμανία
Η μεγάλη καρδιά της Mercedes EQC
Άραγε, η McLaren θα φτιάξει SUV;

Advertisement