Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έτσι θα είναι το εσωτερικό του Renault Austral

Ελλάδα 0:33
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έτσι θα είναι το εσωτερικό του Renault Austral

ΝΕΑ

Έτσι θα είναι το εσωτερικό του Renault Austral

ΝΕΑ

Το εσωτερικό του ολοκαίνουριου SUV της Renault θα αποτελεί ένα user-friendly περιβάλλον που θα ορίζει νέα στάνταρ στους τομείς της άνεσης, της ψηφιοποίησης και της πρακτικότητας.

Advertisement
Advertisement

Μετά τη γνωστοποίηση των πρώτων στοιχείων για το ολοκαίνουριο SUV της Renault Austral, και την εξαγγελία εξονυχιστικών δοκιμών, η γαλλική εταιρεία παρέχει μια πρώτη γεύση για τη σχεδίαση της καμπίνας του.

Η ψηφιοποίηση έχει βρεθεί στο επίκεντρο των ανθρώπων της Renault, με μεγάλο πρωταγωνιστή το οικοσύστημα οθονών OpenR, που εγκαινιάστηκε στο ολοκαίνουριο Megane E-Tech Electric (διαβάστε τη δοκιμή μας).

Πρόκειται για δύο οθόνες συνολικής διαγωνίου 24,3” σε σχήμα “L”, με θεμελιώδη αρχή να τον εύκολο και γρήγορο εντοπισμό όλων των λειτουργιών των συστημάτων. Ειδικότερα, το σύστημα πολυμέσων ελέγχεται μέσω μιας μεγάλης κάθετης οθόνης 12”, που σύμφωνα με τη Renault επιτρέπει στον οδηγό να περιηγηθεί άκοπα στον ψηφιακό κόσμο, δίχως να πάρει τα μάτια του από τον δρόμο.

Advertisement
Advertisement

Φυσικά υπάρχει συμβατότητα με Android Auto και Apple CarPlay, υπηρεσία Google Search, αλλά και οι χρήσιμοι χάρτες της Google. Η εταιρεία αναφέρει ότι η οθόνη είναι εξίσου εύκολη στη χρήση με αυτή ενός smartphone, και ότι το 90% των πιο διαδομένων λειτουργιών της είναι προσβάσιμο μέσω ενός ή δύο κλικ.

Εντυπωσιακός προβάλλει και ο οριζόντιος πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων (12,3”), μπροστά από τον οποίο εδρεύει ένα τετραγωνισμένο τιμόνι.

Advertisement

Η εκλεπτυσμένη αρχιτεκτονική του ταμπλό προσδίδει πλάτος και κομψότητα στην καμπίνα, την ίδια ώρα που τα πάνελ των θυρών είναι ψηλά τοποθετημένα, δίνοντας στους μπροστινές επιβάτες την εντύπωση ότι βρίσκονται μέσα στο πιλοτήριο ενός αεροπλάνου.

Έμφαση έχει δοθεί και στον τομέα της πρακτικότητας, με τους αποθηκευτικούς χώρους να ανέρχονται στα 30 λίτρα και να αφορούν κυρίως το συρόμενο κεντρικό υποβραχιόνιο. Παράλληλα, υπάρχει ειδικός χώρος για την τοποθέτηση smartphone, με δυνατότητα ασύρματης φόρτισης.

Advertisement

Στόχος της Renault ήταν να χαρίσει στους επιβάτες την αίσθηση πως βρίσκονται μέσα σε ένα κουκούλι, κάτι το οποίο υποστηρίζει πως επιτυγχάνει μεταξύ άλλων μέσω της εκτενής χρήσης ειδικού υφάσματος σε όλη την οροφή, αλλά και στις κολώνες του παρμπρίζ.

Στο πίσω μέρος το τούνελ μετάδοσης λάμπει δια της απουσίας τους, προς όφελος της ευρυχωρίας, ενώ υπάρχει συρόμενο και αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα –μια λειτουργία που ενεργοποιείται μέσω κουμπιού στο πορτπαγκάζ.

Υπενθυμίζεται ότι το Austral συνιστά τον διάδοχο του Kadjar και θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα CMF-CD3, η οποία υποστηρίζει μια μεγάλη γκάμα κινητήρων.

Advertisement

Ειδικότερα, θα υπάρχει ο πλήρως υβριδικός E-Tech, ένας 1.300αρης turbo (TCE) με 12βολτη τεχνολογία, αλλά και ένας 1.200αρης TCE με ήπια υβριδική τεχνολογία των 48V. Τέλος, το μοντέλο θα διατεθεί και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, ικανοποιώντας τα πλάνα της Renault για μετάβαση στο καθεστώς της ηλεκτρικής κινητικότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η Alpine A110 σε περιπολίες
H Porsche σας πάει βόλτα στις Άλπεις (video)
Τα πιο ικανά SUV για δύσκολες καιρικές συνθήκες