Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έτσι θα είναι η πρώτη Ferrari με μπαταρίες

Ελλάδα 8:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έτσι θα είναι η πρώτη Ferrari με μπαταρίες

ΝΕΑ

Έτσι θα είναι η πρώτη Ferrari με μπαταρίες

ΝΕΑ

H ιταλική μάρκα κατέθεσε πατέντα στις ΗΠΑ όπου στην θέση του ένδοξου κινητήρα εσωτερικής καύσης βρίσκονται βρίσκονται μερικά παραλληλόγραμμα που αντιστοιχούν στις μπαταρίες.

Advertisement
Advertisement

Αργά ή γρήγορα θα ερχόταν και αυτή η ώρα. Εκεί που κάποτε βρίσκονταν οι φημισμένοι V12 και V8 της Ferrari, πλέον θα υπάρχουν κάποια μεγάλα και βαριά “κουτιά”, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών τους συστημάτων.

Όλα αυτά συμβαίνουν σε μία σειρά σχεδίων που κατέθεσε η ιταλική εταιρία στο αρμόδιο γραφείο πατεντών στις ΗΠΑ, τα οποία δείχνουν ένα νέο πλαίσιο το οποίο θα αφορά ένα υβριδικό ή και αμιγώς ηλεκτρικό σπορ μοντέλο.

Το σχέδιο που κατέθεσε η Ferrari περιλαμβάνει διάφορες εκδοχές για μία ή και περισσότερες μπαταρίες οι οποίες είναι τοποθετημένες είτε κάτω από τα καθίσματα των επιβατών είτε πίσω από τις πλάτες τους, ή συνδυασμός και των δύο.

Advertisement
Advertisement

Η συγκεκριμένη πατέντα εστιάζει κατά κύριο λόγο στην ακαμψία του πλαισίου αλλά και στην εξασφάλιση αρκετού χώρου για την τοποθέτηση των μπαταριών. Η ιδέα είναι να δημιουργηθεί μία στιβαρή βάση για τις μπαταρίες η οποία να αποτελεί δομικό στοιχείο του πλαισίου. Τα κομμάτια αυτά θα “κλειδώνουν” μεταξύ τους έτσι ώστε να δημιουργούν μία ενιαία και ιδιαίτερα άκαμπτη δομή για να στηριχθεί πάνω της ένα ικανό ηλεκτρικό supercar.

Στα σκίτσα βλέπουμε τις δύο ανεξάρτητες μπαταρίες, με αυτή κάτω από τα καθίσματα να είναι φαρδιά αλλά με μικρό ύψος και εκείνη πίσω από τους επιβάτες να είναι σαφώς μεγαλύτερη και πιο ψηλή. Στα σκίτσα υπάρχει επίσης και ένας έξτρα κλωβός για την ασφάλεια των μπαταριών.

Advertisement

Το κείμενο της πατέντας υποστηρίζει ότι αυτό το setup μπορεί να λειτουργήσει είτε με ένα υβριδικό είτε με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρίας. Σύμφωνα με την Ferrari υπάρχει ακόμα χώρος για να τοποθετηθεί αν χρειαστεί ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης είτε κάτω από το εμπρός καπό είτε πίσω από την δεύτερη μεγάλη μπαταρία.

Advertisement

Σε παλαιότερα σκίτσα-πατέντες της, η Ferrari είχε παρουσιάσει μία πλατφόρμα για ένα ηλεκτρικό μοντέλο με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό, οι οποίοι μάλιστα θα μπορούσαν να λειτουργούν και ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Πέρα από τα σκίτσα και τις προετοιμασίες που γίνονται μυστικά στα εργαστήρια της Ferrari, o ίδιος ο πρόεδρός της John Elkann έχει δηλώσει πρόσφατα ότι το πρώτο ηλεκτρικό της εταιρίας θα εμφανιστεί μέσα στο 2025, αρκετά νωρίτερα από ότι αρχικά είχε προβλεφθεί. Μένει να δούμε ποια μορφή θα έχει και πόσο τελικά αυτά τα τετράγωνα κουτιά που βλέπουμε στα σκίτσα θα ταιριάζουν με την μεγάλη παράδοση των φημισμένων κινητήρων της Ferrari.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Από πότε έχει να πουληθεί καινούρια Ferrari στην Ελλάδα;
Η Ferrari μοιράζει τρελό bonus στους υπαλλήλους της
Ιστορική χρονιά για τη Ferrari με ρεκόρ πωλήσεων