Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Έτοιμος ο SkyActiv-X κινητήρας της Mazda

  • Κωνσταντίνος Μποϊδάνης

Συνδυάζοντας τεχνολογίες από κινητήρες diesel και βενζίνης, η Mazda φέρνει στο προσκήνιο το νέο της σύνολο για το οποίο υποστηρίζει πως το κόστος συντήρησης θα είναι συγκρατημένο.

 

Με ένα συνδυασμό από τεχνολογίες diesel και βενζίνης, ο νέος SkyActiv-X κινητήρας της Mazda είναι έτοιμος να περάσει στα αυτοκίνητα της εταιρείας για να τους δώσει μια νέα πνοή σε εμπορικό επίπεδο. Πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο σύνολο με χωρητικότητα 2,0 λίτρων που θα έχει και μπουζί για την ανάφλεξη του μίγματος, ενώ έχει και τεχνολογία ανάφλεξης με τη συμπίεση (όπως γίνεται στους diesel κινητήρες). Η πολυπλοκότητα του κινητήρα, όπως αναφέρει η Mazda, δεν θα σημαίνει κάποια επιβάρυνση για τον κάτοχο σε ότι αφορά τη συντήρηση.

Ο επικεφαλής του τμήματος εξέλιξης κινητήρων της Mazda, Eiji Nakai, διαβεβαιώνει πως η Ιαπωνική εταιρεία έχει εργαστεί πάνω στο θέμα της συντήρησης προκειμένου το νέο μηχανικό σύνολο να μπορεί να αντιμετωπίζεται όπως οι «συμβατικοί» κινητήρες. Ο συνδυασμός των δύο τεχνολογιών, έχει σύμφωνα με την εταιρεία, άριστα αποτελέσματα, τόσο σε επίπεδο εκπομπών ρύπων και κατανάλωσης, όσο και στην απόδοση ισχύος.

Με το συνδυασμό των δύο συστημάτων, η Mazda έχει το νέο ψεκασμό SPCCI (Spark Controlled Compression Ignition) και αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο κινητήρας SkyActiv-X να μην έχει κάτι κοινό με την οικογένεια κινητήρων SkyActiv-G. Αξίζει να σημειώσουμε πως για ατμοσφαιρικό κινητήρα, οι 177 ίπποι και τα 22,8 kgm της ροπής, είναι πολύ καλά δεδομένα.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr