Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Έρχεται η ηλεκτρική Porsche Macan με 612 άλογα!

Ελλάδα 16:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Έρχεται η ηλεκτρική Porsche Macan με 612 άλογα!

ΝΕΑ

Έρχεται η ηλεκτρική Porsche Macan με 612 άλογα!

ΝΕΑ

Θα είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV της μάρκας και θα διατηρεί τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Advertisement
Advertisement

Η Porsche βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης της ηλεκτρικής Macan η οποία θα παρουσιαστεί και επίσημα πριν το τέλος του έτους.

Από όσα γνωρίζουμε μέχρι τώρα θα υπάρχουν κάποιες διαφοροποιήσεις στην σχεδίαση και την αισθητική του αμαξώματος, ιδίως στο εμπρός μέρος, σε σχέση με τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Οι παραδόσεις της Macan EV, η οποία θα μοιράζεται την αρχιτεκτονική PPE με το Audi Q6 E-tron, έχουν προγραμματιστεί για το 2024. Αρχικά είχε προγραμματιστεί για φέτος, αλλά καθυστέρησε λόγω δυσκολιών ανάπτυξης στην Cariad, το τμήμα λογισμικού του Volkswagen Group.

Advertisement
Advertisement

Ο Antoon Janssen, διευθυντής κίνησης της Porsche για τη σειρά Macan, δήλωσε στο Autocar ότι σκοπεύει η Macan EV να είναι το πιο σπορ αυτοκίνητο της κατηγορίας της.

Οι πρώτες πληροφορίες θέλουν το συγκεκριμένο μοντέλο να έχει δύο κινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, παρόμοιους με αυτούς που χρησιμοποιούνται στην Porsche Taycan. Θα έχουν πάντως κάποιες σημαντικές βελτιώσεις ώστε να ανέβει η απόδοσή τους και να μειωθούν οι απαιτήσεις σε ρεύμα από την μπαταρία.

Η ισχύς αναμένεται να αγγίζει τα 612 άλογα, αν και δεν είναι σίγουρο ακόμα αν θα υπάρχει η λειτουργία overboost που υπάρχει στην Taycan Turbo S για προσωρινή αύξηση ισχύος.

Advertisement

Οι μηχανικοί της μάρκας υποστηρίζουν ότι ο κινητήρας θα είναι τοποθετημένος όσο το δυνατόν πιο πίσω, με κατανομή βάρους 48% μπροστά και 52% πίσω, για καλύτερο κράτημα

Θα υπάρχουν επίσης νέας τεχνολογίας αμορτισέρ για βελτίωση της άνεσης στην οδήγηση σε συνδυασμό με την Porsche Active Suspension Management, που θα επιτρέπει το χαμήλωμα του αμαξώματος στις ψηλές ταχύτητες. Θα υπάρχει επίσης και τετραδιεύθυνση για αύξηση της ευελιξίας.

Advertisement

Οι πιο ακριβές εκδόσεις του Macan EV θα διαθέτουν επίσης ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό τοποθετημένο στον πίσω άξονα, σχεδιασμένο για να βελτιώσει τις δυνατότητες μεταφοράς της ροπής εμπρός-πίσω.

Όλες οι εκδόσεις θα έχουν μια μπαταρία ιόντων λιθίου 100 kWh, η οποία, όπως δήλωσε η Porsche, είναι το βέλτιστο μέγεθος για την καλύτερη δυνατή αυτονομία.

Η αρχιτεκτονική 800V της πλατφόρμας PPE επιτρέπει μέγιστους ρυθμούς φόρτισης που ξεπερνούν τα 270kW. H Porsche υποστηρίζει ότι η πλατφόρμα PPE μπορεί να επεκταθεί για να χωρέσει περισσότερες μονάδες μπαταρίας.

Advertisement

Αυτό σημαίνει ότι η ενδεχόμενη Porsche Cayenne EV (η οποία τείνει να χρησιμοποιήσει επίσης την πλατφόρμα PPE) θα μπορούσε να έχει ακόμη μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας, προκειμένου να ανταγωνιστεί το SUV της Mercedes-Benz EQS.

Η Macan EV είναι το επόμενο μοντέλο σε μια επίθεση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Porsche που αναμένεται τα επόμενα χρόνια, τα οποία περιλαμβάνουν την 718 Boxster EV (2025), την ηλεκτρική Cayenne (2025) και την Panamera EV (2026).

Αργότερα αυτή τη δεκαετία, θα έρθει ένα νέο ηλεκτρικό SUV, που είναι γνωστό ότι θα είναι ένα επταθέσιο με την κωδική ονομασία K1. Πιστεύεται ότι αυτό το μοντέλο θα είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο της Porsche και θα αποτελέσει μια πλήρη σχεδιαστική επανάσταση για τη μάρκα.

Στόχος της Porsche είναι τα ηλεκτρικά οχήματα να αντιπροσωπεύουν το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της το 2025 και το 80% μέχρι το 2030.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Porsche: Η ηλεκτρική Macan έρχεται, η συμβατική μένει
Η νέα Porsche Macan EV και η θάλασσα (+ video)
Έτσι περιμένουμε να είναι το Audi A6 E-Tron