Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επιτέλους! Αθήνα – Σαλαμίνα με το αυτοκίνητο χωρίς ferry boat

Ελλάδα 7:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επιτέλους! Αθήνα – Σαλαμίνα με το αυτοκίνητο χωρίς ferry boat

ΝΕΑ

Επιτέλους! Αθήνα – Σαλαμίνα με το αυτοκίνητο χωρίς ferry boat

ΝΕΑ

Το έργο θα έχει κατασκευαστική διάρκεια 5 έτη και προϋπολογισμό 350 εκατομμύρια ευρώ.

Advertisement
Advertisement

Ένα έργο εξαιρετικά περίπλοκο, που έχει πραγματικά περάσει από ‘‘40 κύματα’’, μετά από πολλά χρόνια μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης το οποίο αφορά στην υποθαλάσσια οδική ζεύξη του Περάματος με την Σαλαμίνα.

Κατατέθηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για το έργο «Μελέτη – Κατασκευή – Χρηματοδότηση – Λειτουργία – Συντήρηση και Εκμετάλλευση του Έργου Μόνιμης Υποθαλάσσιας Οδικής Ζεύξης Νήσου Σαλαμίνας»  ώστε, μετά την έγκριση των περιβαλλοντικών όρων από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, να προχωρήσουν τα προεπιλεγέντα σχήματα στην κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για τη συνέχεια του διαγωνισμού μέχρι τη συμβασιοποίηση του έργου. Το έργο θα έχει κατασκευαστική διάρκεια 5 έτη και προϋπολογισμό 350 εκατομμύρια ευρώ.

Advertisement
Advertisement

Η περιβαλλοντική μελέτη του έργου περιλαμβάνει αναλυτικά:

Το οδικό τμήμα σύνδεσης του Ανισόπεδου Κόμβου του Περάματος με τη Λεωφόρο Σχιστού συνολικού μήκους 4,5 χλμ, ώστε να παρακάμπτεται ο Δήμος Περάματος.

Την υποθαλάσσια ζεύξη με Οδική Σήραγγα μήκους 1 χλμ. από το Πέραμα έως το νησί του Αγίου Γεωργίου.

Advertisement

To οδικό τμήμα από το νησί του Αγίου Γεωργίου μέχρι το νησί της Σαλαμίνας και τις οδικές συνδέσεις με την πόλη της.

Ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης  δήλωσε σχετικά: «Ένα έργο δύσκολο, για το οποίο δούλεψαν συστηματικά οι Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Υποδομών, ένα έργο εξαιρετικά περίπλοκο, που έχει πραγματικά περάσει από ‘‘40 κύματα’’, μετά από πολλά χρόνια μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης, με την καθοδήγηση του Υπουργού κ. Κώστα Καραμανλή. Το έργο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, γιατί θα αναβαθμίσει όλη τη Δυτική Αττική και κυρίως, την ευρύτερη περιοχή του Περάματος, αλλά και της Σαλαμίνας.  Από τη μία πλευρά θα αποσυμφορήσει σε μεγάλο βαθμό το Πέραμα και από την άλλη θα αναβαθμίσει την ίδια τη νήσο της Σαλαμίνας, καλύπτοντας με ταχύτητα και ασφάλεια τις χιλιάδες καθημερινές μετακινήσεις από και προς  αυτήν».

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

«Μάχη» για να ενταχθούν τα οδικά έργα στο Ταμείο Ανάκαμψης
Ταχύτητα, διαφάνεια και αποτελεσματικότητα στα έργα
Τέλος στους «αλεξιπτωτιστές» εργολήπτες!