Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Οριστικό: Στον όμιλο Συγγελίδη η OPEL

Ελλάδα 2:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Οριστικό: Στον όμιλο Συγγελίδη η OPEL

ΑΓΟΡΑ

Οριστικό: Στον όμιλο Συγγελίδη η OPEL

ΑΓΟΡΑ

Προς έγκριση από την Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει κατατεθεί η απόκτηση αποκλειστικού ελέγχου των μοντέλων της Opel από την εταιρεία Trophy Auto Brands…

Advertisement
Advertisement

 

Με γοργούς ρυθμούς και με την βούλα της Επιτροπής Ανταγωνισμού προχωρά η απόκτηση της Opel Hellas από τον όμιλο Συγγελίδη ο οποίος θα ελέγχει πλέον τις μάρκες Peugeot, Citroen, DS, Mazda και Opel δημιουργώντας έναν από τους μεγαλύτερους εισαγωγικούς ομίλους στην Ελλάδα.

Μάλιστα στην Επιτροπή Ανταγωνισμού έχει ήδη κατατεθεί το αίτημα για έγκριση απορρόφησης της Opel Hellas από τη νέα εταιρεία του ομίλου Συγγελίδη που φέρει την ονομασία Trophy Auto Brands Βιομηχανική και Εμπορική Μονοπρόσωπη Ανώνυμη Εταιρεία Αυτοκινήτων.

Σημειώστε πως σύμφωνα με πληροφορίες του newsauto, ο Ελληνικός όμιλος σύντομα θα ανακοινώσει και την αποκλειστική συνεργασία με την Santader με μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες της Ευρώπης, η οποία για πρώτη φορά θα δραστηριοποιηθεί στη χώρα μας…

Σε ότι αφορά την Opel και όπως αναφέρει η Επιτροπή Ανταγωνισμού: «Στις 12.3.2021 γνωστοποιήθηκε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η συγκέντρωση, με την οποία η ανώνυμη εταιρεία με την επωνυμία «TROPHY AUTO BRANDS ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ» και με διακριτούς τίτλους α) «eTROPHY AUTOMOTIVE BRANDS Α.Ε..» και β)«iTROPHY Α.Ε.», η οποία εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής , οδός Κηφισίας αρ. 240-242 και εκπροσωπείται νόμιμα από τον Πρόεδρο του Δ.Σ. και Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Πολυχρόνη Συγγελίδη, αποκτά το σύνολο (100%) του μετοχικού κεφαλαίου και των δικαιωμάτων ψήφου της εταιρείας με την επωνυμία «OPEL ΕΛΛΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ». Μετά την ολοκλήρωση της συγκέντρωσης, ο έλεγχος της «OPEL ΕΛΛΑΣ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» θα ανήκει στην «TROPHY AUTO BRANDS ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ», συμφερόντων Πολυχρονίδη Συγγελίδη.

Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες της «OPEL ΕΛΛΑΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» είναι: η εισαγωγή, διανομή και εμπορία καινούργιων επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Opel, ανταλλακτικών και εξαρτημάτων (αξεσουάρ) των οχημάτων αυτών και η παροχή τεχνικών πληροφοριών επισκευής και συντήρησης οχημάτων με το σήμα Opel

 

Advertisement
Advertisement

 


Ποια είναι η Trophy Auto Brands

H Trophy Auto Brands σύμφωνα με το Γενικό Μητρώο Επιχειρήσεων (ΓΕΜΗ) καταχωρήθηκε στις 15 Φεβρουαρίου του 2021 με αίτηση που είχε καταχωρηθεί στο Επιμελητήριο στις 29 Ιανουαρίου 2021.

Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος έχει οριστεί ο κ. Πολυχρόνης Συγγελίδης ενώ έχει δοθεί το δικαίωμα υπογραφής σε τρία ακόμη άτομα εκ των οποίων ο ένας αποτελεί και μέλος του διοικητικούς συμβουλίου της νέας εταιρείας.

Η έδρα της νέας εταιρείας έχει οριστεί το γνωστό κτίριο του ομίλου επί της Λεωφόρου Κηφισίας όπου και εδρεύουν και οι άλλες μάρκες του ομίλου. 

 

Advertisement

 

To ιστορικό

Ο όμιλος Συγγελίδη είχε ξεκινήσει τις συνομιλίες με την Opel στα μέσα του 2018 και μάλιστα τα πρώτα δημοσιεύματα αναρτήθηκαν το καλοκαίρι του 2018. Ωστόσο τον Φεβρουάριο του 2019 το ίδιο το εργοστάσιο ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει την επιτυχημένη δραστηριότητα στην Ελλάδα μέσω της οικογένειας Συγγελίδη.

Όπως χαρακτηριστικά είχε ανακοινωθεί τότε από την Opel Hellas το εργοστάσιο αναπτύσσει περαιτέρω την επιχειρηματική της στρατηγική σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές ώστε να γίνει πιο ευέλικτη, ευπροσάρμοστη και αποδοτική όπως περιγράφεται στο στρατηγικό σχέδιο PACE! Σε ένα περαιτέρω βήμα για την ενίσχυση της ανάπτυξης, η εταιρία θα συνεχίσει την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην Ελλάδα μέσω της ευρέως αναγνωρίσιμης και επιτυχημένης οικογένειας Συγγελίδη, η οποία θα εξαγοράσει την υφιστάμενη οργάνωση της Opel Ελλάς και θα καταστεί στο μέλλον η ανεξάρτητη εισαγωγική εταιρία.

Η σχετική σύμβαση έχει υπογραφεί. Η Εθνική Εταιρία Πωλήσεων της Opel θα εξαγορασθεί από μέλη της οικογένειας Συγγελίδη. Το προσωπικό της Opel στην Ελλάδα θα συνεχίσει να απασχολείται στην υφιστάμενη εταιρία, υπό τη νέα ιδιοκτησία. Η συμφωνία πρέπει να εγκριθεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

«Σύμφωνα με τους στόχους του στρατηγικού μας σχεδίου PACE! αυτή είναι μία ακόμη απόφαση η οποία θα καταστήσει τη δομή των πωλήσεών μας πιο ευέλικτη, αποδοτική και κατά συνέπεια πιο ανταγωνιστική» είχε δηλώσει επίσης ο Xavier Duchemin, Managing Director Sales, Aftersales και Marketing της Opel/Vauxhall. «Ο Συγγελίδης είναι ήδη ένας ισχυρός και έμπειρος συνεργάτης στην Ελλάδα για τις αδελφές εταιρίες μας Peugeot, Citroen και DS Automobiles και θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε περαιτέρω τη θέση μας στην αγορά και την κερδοφορία μας.»

Ο Συγγελίδης είναι υπεύθυνος για τις πωλήσεις της Citroën από το 1965, της Peugeot από το 2014 και της DS Automobile από το 2018 και της Mazda από το 2019.

Advertisement

 

Τεράστια μεγέθη

Ο όμιλος Συγγελίδη μετά από την απόκτηση και της Opel αποτελεί τον μεγαλύτερο εισαγωγέα αυτοκινήτων στην Ελλάδα! Ειδικότερα το 2020 τα ποσοστά των εταιρειών του ομίλου Συγγελίδη ανήλθαν σε 9,8% για την Peugeot και σε 4,7% για την Citroen και 0,3% για την Mazda. Δηλαδή οι τρεις εταιρείες του ομίλου Συγγελίδη κατείχαν το 14,8% του συνόλου των πωλήσεων σε όλη την Ελλάδα. Αν στο παραπάνω ποσοστό προστεθεί και το 6,2% που κατείχε η Opel το 2020 τότε αυτομάτως το ποσοστό που θα κατέχει ο όμιλος Συγγελίδη στην ελληνική αγορά θα αγγίζει το 21%!

Δηλαδή πάνω από δύο στα δέκα καινούρια αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα θα ανήκει σε εταιρεία του ομίλου Συγγελίδη.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ ο όμιλος Μανδύλα (VW, Audi, Skoda) το 2020 κατείχε το 15,8% των πωλήσεων και θα αποτελεί ισχυρό αντίπαλο για τον όμιλο Συγγελίδη όπως επίσης και ο όμιλος Βασιλάκη (Seat, Hyundai, Kia) με ποσοστό 11,5% επί του συνόλου των πωλήσεων.

Aν υποθετικά συνυπολογίσει κανείς και τον όμιλο Θεοχαράκη ως μία επιχειρηματική οντότητα τότε θα αποτελούσε επίσης έναν ισχυρό αντίπαλο έναντι των υπολοίπων Ελλήνων εισαγωγέων καθώς τα ποσοστά των πωλήσεων από Nissan (6%), Renault (4%) και Dacia (2%) ανέρχονταν σε 12%!

Βέβαια στα παραπάνω ποσοστά όλων των ελληνικών εισαγωγικών ομίλων δεν έχουμε συμπεριλάβει και τα επαγγελματικά τα οποία θα ανέβαζαν περαιτέρω τα ποσοστά των εταιρειών

 

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Ελλάδα: H πολυεθνική Opel στα χέρια Ελληνικού Ομίλου
Επίσημο: Η Mazda επιστρέφει στην Ελλάδα
Το Opel Manta επιστρέφει (+video)