Επίσημο: Η Maserati MCXtrema κολάζει
ΝΕΑΕπίσημο: Η Maserati MCXtrema κολάζει
ΝΕΑΗ Maserati παρουσίασε την MCXtrema, το πιο ισχυρό της μοντέλο με τους 730 ίππους. Αυτό το supercar, που είναι μόνο για πίστα και που προέρχεται από την MC20, αποτίνει φόρο τιμής στο θρυλικό αγωνιστικό MC12.
Περιορισμένη σε παραγωγή σε μόλις 62 μονάδες (όλες έχουν ήδη πωληθεί) και με τιμή στα 1,128 εκατομμύρια ευρώ, η MCXtrema διαθέτει αεροδυναμικές βελτιώσεις και ένα εντυπωσιακό cockpit.
WHAT CAR
Παρουσιάστηκε στο Monterey Car Week και ξεχωρίζει από την εμφατικά αεροδυναμική της εμφάνιση με έκδηλο το αγωνιστικό στοιχείο, συγκριτικά με την συμβατική MC20.
Η εστίαση στη αύξηση του downforce είναι εμφανής, με χαρακτηριστικά στοιχεία όπως οι αεροτομές σε σχήμα τρίαινας στο καπό, οι μπροστινοί και πίσω διαχύτες και μια μεγάλη ρυθμιζόμενη πίσω αεροτομή.
Στην οροφή υπάρχει ένα ζεύγος εισαγωγών που στέλνει τη ροή του αέρα εκεί που βρίσκεται ο ίδιος κινητήρας V6 Nettuno 3,0 λίτρων με την MC20.
Ωστόσο, χάρη στην πρόσθετη ροή αέρα και τους δύο νέους υπερσυμπιεστές, η απόδοσή του έχει εκτοξευθεί από τους 621 ίππους στους εντυπωσιακούς 730 ίππους. Αυτή η θηριώδης ισχύς διοχετεύεται στους πίσω τροχούς 18 ιντσών μέσω ενός εξατάχυτου σειριακού αγωνιστικού κιβωτίου ταχυτήτων.
Το βάρος του αυτοκινήτου, μόλις στα 1.300 κιλά, είναι αποτέλεσμα σημαντικών προσπαθειών για τη μείωση της μάζας από την αρχική MC20 των 1540 κιλών. Αυτή η μείωση βάρους επιτεύχθηκε με την ενσωμάτωση εξαιρετικά ελαφρών ανθρακονημάτων τόσο για το πλαίσιο όσο και για το αμάξωμα.
Το εσωτερικό του MCXtrema έχει ένα μόνο αριστερό κάθισμα, το οποίο συμπληρώνεται από ένα αγωνιστικό τιμόνι από ανθρακονήματα που με ενσωματωμένη μία οθόνη. Το κόκπιτ κοσμείται από δεκάδες κουμπιά ελέγχου, προσφέροντας ρυθμίσεις για την βαθμονόμηση του τιμονιού, τα επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης, την κατανομή των φρένων, την ισχύ του κινητήρα κ.α..
Ο διευθύνων σύμβουλος της Maserati, Davide Grasso, σημείωσε ότι η MCXtrema δημιουργήθηκε για να επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα των αυτοκινήτων πίστας, προσφέροντας αποκλειστικότητα και απαράμιλλη απόδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Οδηγούμε τη Maserati Granturismo Trofeo στην Ιταλία
Η «κατασκοπεία» έπιασε τη νέα Maserati GranCabrio
Η Maserati λέει αντίο στον V8, με σπέσιαλ εκδόσεις Ghibli και Levante