Ριζικές είναι οι αλλαγές και στο εσωτερικό, με το ενιαίο οπτικά σύνολο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και της οθόνης των 10,0 ιντσών του συστήματος infotainment, όπως στο Mokka, να κλέβει την παράσταση. Οι φυσικοί διακόπτες άμεσες πρόσβασης σε λειτουργίες που είναι κάτω από την οθόνη είναι μια έξυπνη και πρακτική λύση.
![]()
Από κει και πέρα υπάρχουν πολλά συστήματα υποβοήθησης, μεταξύ αυτών και ένα ημι-αυτόνομο για κίνηση σε κυκλοφοριακή συμφόρηση και ένα αυτόματης στάθμευσης. Ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει τόσο HUD όσο και σύστημα πέντε καμερών που εξασφαλίζει απεικόνιση 360 μοιρών.
![]()
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει τα δοκιμασμένα τρικύλινδρα σύνολα βενζίνης των 1.200 κυβικών με τους 110 και 130 ίππους που χρησιμοποιούνται και σε άλλα πολλά μοντέλα της Stellantis, καθώς και τον diesel των 1.500 κυβικών που εδώ θα αποδίδει 102 ίππους. Τα κιβώτια θα είναι είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα 8 σχέσεων.
Τα τελευταία θα είναι στάνταρ στις δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις που θα κινούνται από τα γνωστά σύνολα πρόωσης της πρώην PSA που βασίζονται στον τετρακύλινδρο των 1.600 κυβικών και αποδίδουν συνδυαστικά 224 ή 300 ίππους. Το πιο ισχυρό σύνολο θα κινεί την έκδοση OPC του νέου Astra.
![]()
Αν όλα πάνε καλά με την πανδημία του Covid-19 το καινούργιο Opel Astra θα είναι στην έκθεση του Μονάχου το φθινόπωρο και στην Ελλάδα θα είναι στις αρχές του 2022, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως θα είναι το τελευταίο Astra με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Τα πρώτα επίσημα στοιχεία για το νέο Opel Astra
Νέο Οpel Astra: Καταφτάνει
Δοκιμή: Opel Mokka-e
Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto
Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ