Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση newsautoEXECUTIVE | newsautoCHOICE

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Ford Ranger

  • Γιάννης Σκουφής (gsk@newsauto.gr)

Η Ford παρουσίασε τη νέα γενιά του Ranger που είναι η πιο εξελιγμένη στην ιστορία του.

Για την εξέλιξη της καινούργιας γενιάς του επιτυχημένου pick-up της, του Ranger, που έγινε στην Αυστραλία, η Ford συνεργάστηκε, μέσω συνεντεύξεων που ξεπέρασαν τις 5.000, με αγοραστές των προηγουμένων εκδοχών του από όλο τον κόσμο προκειμένου να μπορέσουν να καλυφθούν οι ανάγκες τους σε όλους τους τομείς.

Οπτικά, το νέο Ranger είναι εμφανώς πιο σύγχρονο, με μια καινούργια μάσκα και ιδιαίτερους προβολείς σε σχήμα C, οι οποίοι μπορούν να είναι και LED Matrix. Στο προφίλ χαρακτηριστική είναι η γραμμή που συνδέει τους θόλους των τροχών, ενώ τα πίσω φώτα είναι εναρμονισμένα με το στυλ των εμπρός.

Το πλαίσιο τύπου σκάλας είναι αναβαθμισμένο με αυξημένο μεταξόνιο και μετατρόχια -κατά 50 χιλιοστά- ενώ η νέα δομή του εμπρός του μέρος δημιουργεί χώρο τόσο για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα όσο και για τη χρήση ενός V6 αλλά και άλλων συστημάτων πρόωσης. Πιο πιθανή είναι μια plug-in υβριδική έκδοση με τον 2.3 Ecoboost για το 2024, ενώ ο συγκεκριμένος κινητήρας θα διατίθεται πριν σε συγκεκριμένες αγορές.

Αντίστοιχα αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό που παραπέμπει σε επιβατικό και προσδιορίζεται οπτικά κατά κύριο λόγο από την κάθετη οθόνη αφής των 10,1 ή 12,0 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό. Η οποία αποτελεί το βασικό στοιχείο του συστήματος infotainment SYNC 4 της τελευταίας γενιάς που μπορεί να διαθέτει και κάμερα 360 μοιρών που διευκολύνει το παρκάρισμα σε στενούς δρόμους, ενώ η μόνιμη διασύνδεση εξασφαλίζεται μέσω ενός εργοστασιακού modem FordPass Connect.

Έτσι υπάρχει η δυνατότητα και OTA (Over the Air ενημερώσεων) καθώς και εκτέλεσης κάποιων λειτουργιών εξ αποστάσεως μέσω εφαρμογής για smartphones.

Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων, ο μικρός σε μέγεθος επιλογέας είναι ηλεκτρονικός, ενώ τα μαλακά υλικά που έχουν επιλεγεί ενισχύουν την premium αίσθηση. Επίσης οι πολλοί χώροι και θέσεις αποθήκευσης αυξάνουν την πρακτικότητα.

Η γκάμα των κινητήρων του νέου Ranger περιλαμβάνει τους diesel των 2.000 κυβικών με ένα και δύο turbo και με τον πρώτο να διατίθεται με δύο επίπεδα απόδοσης. Η κορυφαία επιλογή είναι ο V6, επίσης diesel, των 3.000 κυβικών, ενώ από πλευράς μετάδοσης υπάρχουν δύο συστήματα τετρακίνησης. Ένα ηλεκτρονικό με κατ’ επιλογήν τετρακίνηση εν κινήσει και ένα καινούργιο, μόνιμης τετρακίνησης με αυτόματο πρόγραμμα λειτουργίας. Επίσης υπάρχουν και μια σειρά προγραμμάτων οδήγησης.

Από κει και πέρα η καρότσα έχει μεγαλύτερο πλάτος κατά 50 χιλιοστά σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, γεγονός που διευκολύνει τη μεταφορά μιας σειράς φορτίων, όπως π.χ. μιας παλέτας, ενώ η πόρτα της μπορεί να παίξει και το ρόλο ενός πάγκου εργασίας με ενσωματωμένο χάρακα και υποδοχές για σφιγκτήρες μέτρησης, συγκράτησης και κοπής υλικών.

Για τη διευκόλυνση της πρόσβασης στην καρότσα υπάρχουν μετά τους πίσω τροχούς πλευρικά σκαλοπάτια, καθώς και ένα νέο ανθεκτικό κάλυμμά της που μεταξύ άλλων προστατεύει και τα γόνατα όποιου ανεβαίνει σε αυτήν. Επίσης υπάρχουν ένα νέο σύστημα διαχείρισης φορτίων πρόσθετοι κρίκοι πρόσδεσης, καθώς και σημεία σύνδεσης σκληρών οροφών και άλλων aftermarket αξεσουάρ που συμβάλλουν και στην εξατομίκευση. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι και ο φωτισμός της καρότσας αλλά και αυτός του περιβάλλοντος χώρου.

Η νέα γενιά του Ford Ranger θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της εταιρείας σε Ταϋλάνδη και Ν. Αφρική από το 2022. Το βιβλίο παραγγελιών θα ανοίξει στην Ευρώπη στα τέλη του 2022 και οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ford: Εγγύηση τιμής και επιτόκιο μόλις 1,99%
Πιο SUV από ποτέ το νέο Ford Ranger
Ford Mustang Mach-E GT: Η fun to drive πλευρά της ηλεκτροκίνησης

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto