Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Η Isuzu ανανέωσε το D-MAX

Ελλάδα 18:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Isuzu ανανέωσε το D-MAX

ΝΕΑ

Η Isuzu ανανέωσε το D-MAX

ΝΕΑ

Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου pickup της Isuzu ανανεώθηκε, τέσσερα χρόνια μετά το ντεμπούτο της.

Advertisement
Advertisement

Η Isuzu παρουσίασε το ανανεωμένο D-MAX στην Ταϊλάνδη, με επανασχεδιασμένο εξωτερικό, περισσότερη τεχνολογία στο εσωτερικό της καμπίνας, μια νέα λειτουργία ανώμαλου εδάφους και βελτιώσεις στην ασφάλεια.

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία επιβεβαίωσε, επίσης, τα σχέδια για ένα ηλεκτρικό pickup με μπαταρία, που θα παράγεται στην Ταϊλάνδη αρχικά, για την ευρωπαϊκή αγορά.

Οι αλλαγές επικεντρώνονται στο μπροστινό μέρος, το οποίο διαθέτει μια επανασχεδιασμένη μάσκα με τρισδιάστατη εμφάνιση, ένα νέο ζευγάρι προβολέων (τεχνολογία Bi-Led σε τελειώματα υψηλών προδιαγραφών) και προσαρμοσμένες εισαγωγές προφυλακτήρα με αεροκουρτίνες στα πλαϊνά.

Advertisement
Advertisement

Το pickup επωφελείται επίσης από μια νέα πίσω πόρτα με μεγαλύτερη ενσωματωμένη αεροτομή και αναθεωρημένα γραφικά στα πίσω φώτα. Η εικονιζόμενη «ναυαρχίδα» D-Max V-Cross 4×4μ εκφράζει όλη τη δυναμική, που θέλει να αποδώσει στο μοντέλο η Isuzu, απέναντι στον (επίσης ανανεωμένο) ανταγωνισμό.

Advertisement

Στο εσωτερικό, το ταμπλό φαίνεται οικείο, αν και με νέες επιλογές επένδυσης και αναβαθμισμένη τεχνολογία. Η οθόνη αφής 9 ιντσών, με νέα μπουτόν χειρισμού, συνδυάζεται με ένα ψηφιακό ταμπλό οργάνων 7 ιντσών. Η Isuzu πρόσθεσε θύρες USB-C και για τους πίσω επιβάτες και ένα νέο κλειδί με λειτουργία απομακρυσμένης εκκίνησης κινητήρα.

Advertisement

Η γκάμα των κινητήρων φαίνεται να είναι αμετάβλητη, σε σχέση με το τρέχων μοντέλο , συμπεριλαμβανομένων δύο τετρακύλινδρων επιλογών turbodiesel . Ο βασικός των 1,9 λίτρων αποδίδει 148 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ η πιο ισχυρή μονάδα 3,0 λίτρων 187 ίππους και 450 Nm ροπής. Ανάλογα με την έκδοση, η ισχύς μεταφέρεται είτε στους πίσω (2WD) είτε στους τέσσερις τροχούς (4WD) μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων ή ενός αυτόματου 6 σχέσεων.

Το traction control έχει επεκταθεί όταν ενεργοποιείται το ηλεκτρονικό μπλοκέ πίσω διαφορικού, ενώ υπάρχει ένα νέο «rough terrain mode» που βοηθά τους οδηγούς, ελέγχοντας το φρενάρισμα και το RMP του κινητήρα σε πιο απαιτητικά σενάρια εκτός δρόμου.

Advertisement

Ο εξοπλισμός ασφαλείας έχει βελτιωθεί χάρη στη νέα κάμερα ADAS, με λειτουργία θέρμανσης για κρύο καιρό και περισσότερα συστήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός αναβαθμισμένου cruise control.

Το ανανεωμένο D-MAX θα αρχίσει άμεσα την εμπορική του πορεία στην Ταϊλάνδη και άλλες ασιατικές χώρες και τους επόμενους μήνες θα λανσαριστεί και στις ευρωπαϊκές αγορές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πως θα κινηθεί η Toyota για τα ηλεκτρικά της;
Άνοδος-ρεκόρ 113% στις πωλήσεις καινούριων φορτηγών!
Τι σχέση έχει η Tesla με την Lada;