Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτή είναι η BMW 3.0 CSL

Ελλάδα 10:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Αυτή είναι η BMW 3.0 CSL

ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτή είναι η BMW 3.0 CSL

ΝΕΑ

Θα κατασκευαστούν μόλις 50 κομμάτια από αυτή την πολύ special BMW η οποία είναι ένας φόρος τιμής στην μεγάλη ιστορία των σπορ μοντέλων της μάρκας.

Advertisement
Advertisement

Μετά από καιρό ετοιμασιών και διαρροών, η BMW παρουσιάζει και επίσημα μία πολύ ειδική έκδοση ενός καθαρόαιμου σπορ μοντέλου, το οποίο θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 κομμάτια για να γιορταστούν και τα 50 χρόνια του M Division.

H παραγωγή και των 50 μονάδων θα πάρει περί τους τρεις μήνες και το κάθε ένα από αυτά είναι αριθμημένο με ειδική πλακέτα στο ταμπλό. Πολλά κομμάτια του αυτοκινήτου, στο αμάξωμα αλλά και στο σαλόνι που περιέχει μεγάλα τμήματα από carbon fiber είναι φτιαγμένα στο χέρι, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια.

Η νέα BMW 3.0 CSL είναι ένας φόρος τιμής στο ομώνυμο ιστορικό μοντέλο της εταιρίας που είχε κερδίσει το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Τουρισμού το 1973 στην πρώτη κιόλας χρονιά και το συνέχισε να το κάνει και για τα επόμενα πέντε χρόνια.

Advertisement
Advertisement

Το αυτοκίνητο δρόμου που είχε κατασκευαστεί για να υπάρξει η ομολογκασιόν έμεινε στην ιστορία ως ένα από τα πιο εμβληματικά μοντέλα της μάρκας, με την πίσω τεράστια αεροτομή και τα έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα να του δίνουν το παρατσούκλι “Batmobile”.

H νέα 3.0 CSL είναι μία σύγχρονη εκδοχή εκείνης της BMW, εστιάζοντας στην καθαρή σπορ απόλαυση. Το αμάξωμα θυμίζει σε αρκετά σημεία την κλασική έκδοση της δεκαετίας του 70, με ένα πολύ πληθωρικό αεροδυναμικό πακέτο και βέβαια την τεράστια πίσω αεροτομή που αποτελεί σήμα κατατεθέν της έκδοσης.

Advertisement

Υπάρχουν επίσης μεγάλες εισαγωγές στο εμπρός μέρος που θυμίζουν το αρχικό 3.0 CSL για καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ενώ δεν λείπουν και κάποια χαρακτηριστικά στοιχεία φερμένα από την δεκαετία του 70, όπως είναι τα μικρά πτερύγια που διατρέχουν το εμπρός καπό.

Η χαρακτηριστική μάσκα της εταιρίας τονίζεται ακόμα περισσότερο από τα δυναμικά φωτιστικά σώματα, ενώ οι τονισμένοι θόλοι και τα φουσκωμένα φτερά θυμίζουν έντονα τα σύγχρονα αγωνιστικά μοντέλα της εταιρίας όπως την M4 GT3 που τρέχει στο DTM. Οι τροχοί εμπρός είναι 20 ιντσών ενώ πίσω 21 ιντσών, και έχουν κεντρικό κλείδωμα.

Advertisement

Μεγάλη έμφαση έδωσε η BMW στην εμφάνιση και την βαφή του αυτοκινήτου ώστε να αντανακλά το πνεύμα των 50 χρόνων της ιστορίας του Μ Division σε μία μοντέρνα όμως εκδοχή του.

Το λευκό χρώμα και οι χαρακτηριστικές χρωματιστές λωρίδες της μάρκας δίνουν τον ξεχωριστό τόνο στην 3.0 CSL ενώ ενδεικτικό της προσοχής που έχει δοθεί στην δημιουργία της έκδοσης είναι ότι έχουν ακολουθηθεί ειδικές μέθοδοι επεξεργασίας και βαφής που να αντανακλούν την “χειροποίητη” κατασκευή του.

Advertisement

Κάτω από το πολύ εντυπωσιακό αμάξωμα βρίσκεται ο ισχυρότερος εξακύλινδρος εν σειρά που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε BMW. Έχοντας δανειστεί στοιχεία από το DTM ο κινητήρας των 3 λίτρων αποδίδει 560 ίππους και μέγιστη ροπή 550 Nm.

Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ο οποίος μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα όπου υπάρχει και το μπλοκέ διαφορικό Active M Differential. Εξελιγμένη κατά τα πρότυπα του DTM είναι και η ανάρτηση για ακόμα πιο σπορ χαρακτηριστικά, ενώ τα φρένα είναι κεραμικά με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός.

Χάρη στην χρήση ελαφρών υλικών σε διάφορα σημεία του αμαξώματος και στο σαλόνι, το βάρος έχει κρατηθεί χαμηλά. Στο εσωτερικό, οι διαφορές από τις σύγχρονες σπορ BMWτης σειράς Μ είναι μεγάλες, με πιο σημαντική την απουσία πίσω καθισμάτων (υπάρχουν θήκες για τα κράνη) και την εκτεταμένη χρήση carbon fiber αλλά και πολυτελών υλικών όπως δέρμα Αλκαντάρα.

Κάθε αυτοκίνητο περνά από όχι λιγότερους από οκτώ κύκλους συναρμολόγησης, με πολλά τμήματα να κατασκευάζονται και να ρυθμίζονται στο χέρι, με την όλη διαδικασία ολοκλήρωσής του να διαρκεί έως και 10 ημέρες.

Το αυτοκίνητο θα ξεκινήσει να παράγεται προς τα τέλη της χρονιάς, με την τιμή του να μην έχει ανακοινωθεί ακόμα επίσημα, αν και οι μέχρι τώρα πληροφορίες, την θέλουν να είναι ιδιαίτερα ακριβή, ξεπερνώντας και τις 500.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Porsche 911 GT3 vs BMW M4 CSL: Ποιος κερδίζει στην κόντρα;  (+video)
Δείτε τη BMW 3.0 CSL Hommage στο Nurburgring (+video)
Η σύντομη ζωή μιας εκ των πρώτων BMW M4 CSL