Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Ανανέωση και περισσότεροι ίπποι για το Honda Jazz e:HEV

Ελλάδα 12:04
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επίσημο: Ανανέωση και περισσότεροι ίπποι για το Honda Jazz e:HEV

ΝΕΑ

Επίσημο: Ανανέωση και περισσότεροι ίπποι για το Honda Jazz e:HEV

ΝΕΑ

H Honda, ανανέωσε το Jazz e:HEV αισθητικά, εξοπλιστικά αλλά και σε ό,τι αφορά την απόδοση του υβριδικού συστήματός του.

Advertisement
Advertisement

Το ανανεωμένο Jazz e:HEV έχει επανασχεδιασμένη μάσκα και εμπρός φωτιστικά σώματα τα οποία είναι πιο σκούρα, ενώ και οι προφυλακτήρες του είναι πιο αδρά διαμορφωμένοι και δείχνουν περισσότερο ανάγλυφοι από πριν. Επίσης, θα διατίθεται και με καινούργια χρώματα στο αμάξωμά του, όπως και νέας σχεδίασης τροχούς.

Φυσικά, οι αλλαγές αφορούν και στο Jazz e:HEV Crosstar, την crossover εκδοχή τού μοντέλου, η οποία δείχνει ακόμα πιο εντυπωσιακή. Στο εσωτερικό, έχουν τοποθετηθεί νέες ταπετσαρίες, τόσο σε ό,τι αφορά στο υλικό τους όσο και στο σχέδιό τους. Σύμφωνα με τη Honda, βελτιωμένα είναι τα υλικά και στο ταμπλό όπως και στο σχετικά λιτό τιμόνι.

Advertisement
Advertisement

Βεβαίως, οι βελτιώσεις στο Jazz e:HEV δεν περιορίστηκαν μόνο στον αισθητικό τομέα και σε αυτόν της λεγόμενης αντιληπτής ποιότητας αλλά επεκτάθηκαν και στο υβριδικής διάταξης σύστημα που διαθέτει το supermini μοντέλο της Honda. Πλέον, ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 14 ίππους περισσότερους από πριν, φτάνοντας τους 122, ενώ ο δεύτερος -που λειτουργεί ως γεννήτρια- αποδίδει 106 ίππους, εννέα περισσότερους, συγκριτικά.

Ισχυρότερος είναι και ο 1.5 i-MMD βενζινοκινητήρας που αποδίδει 107 ίππους, εννέα περισσότερους από πριν. Οι αναβαθμίσεις σε όλο το κινητήριο σύστημα είχαν ως αποτέλεσμα να αυξηθεί η συνολική ισχύς του στους 122 ίππους (από τους 109), ενώ η μέγιστη ροπή παρέμεινε ίδια (σημ.: 131 Nm).

Advertisement

Τέλος, η μεγαλύτερη ισχύς τού επανασχεδιασμένου Jazz e:HEV δεν επηρέασε τη μέση τυποποιημένη κατανάλωση καυσίμου ή τη μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα. Η πρώτη είναι 4,5 λίτρα/100 χλμ. και η δεύτερη (τουλάχιστον) 102 γραμ./χλμ., πάντα κατά το πρωτόκολλο «WLTP».

Advertisement

Με την ευκαιρία της επανασχεδίασής του, η Honda προσφέρει το Jazz e:HEV σε μία επιπλέον εξοπλιστική έκδοση η οποία ονομάζεται «Advance Sport» και η οποία είναι η κορυφαία μεταξύ των υπόλοιπων διαθέσιμων.

Αυτή, διατίθεται αποκλειστικά με το γκρι χρώμα «Urban Gray» στο αμάξωμα, έχει ακόμα πιο σπορτίφ σχεδίαση στον εμπρός προφυλακτήρα και στη μάσκα (η οποία ενσωματώνει ρομβοειδές πλέγμα), μαύρου χρώματος καλύμματα στους εξωτερικούς καθρέφτες και ιδιαίτερης σχεδίασης τροχούς που προορίζονται για τη συγκεκριμένη εξοπλιστική έκδοση.

Advertisement

Στο εσωτερικό της διαθέτει ταπετσαρία από μαύρου χρώματος συνθετικό σουέτ και γκρι συνθετικό δέρμα, ενώ στο τιμόνι και στο εσωτερικό των θυρών υπάρχουν κίτρινες ραφές.

Τέλος, βελτιωμένο είναι και το τεχνολογικό σύνολο «Honda Sensing» το οποίο ενσωματώνει συστήματα προειδοποίησης και υποβοήθησης του οδηγού. Πλέον, διαθέτει κάμερα με πιο ευρυγώνια κάλυψη και υψηλότερης ανάλυσης εικόνα. Επίσης, το σύστημα «Traffic Jam Assist», το οποίο βοηθά τον οδηγό σε όταν συναντήσει μποτιλιάρισμα, ενεργοποιείται πλέον από την πλήρη στάση του οχήματος, ενώ επεμβαίνει πιο έγκαιρα στο σύστημα πέδησης όταν αυτός έχει αποσπάσει την προσοχή του από τον δρόμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Honda Type R: Τριάντα χρόνια για τη… «θρησκεία»
Honda Jazz e:HEV: Τι μένει άραγε στα μεγάλα;
Ονειρεμένο Bol d’Or ετοιμάζει η Honda