Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ένα Hummer H1 Alpha από την εποχή των… δεινόσαυρων

Ελλάδα 7:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ένα Hummer H1 Alpha από την εποχή των… δεινόσαυρων

ΝΕΑ

Ένα Hummer H1 Alpha από την εποχή των… δεινόσαυρων

ΝΕΑ

Η τροποποιημένη ειδική έκδοση του αμερικάνικου «θηρίου», παραπέμπει σε άλλες εποχές της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Advertisement
Advertisement

Το Hummer H1 ήταν ένα εντυπωσιακό θηρίο από ορισμένες απόψεις, ένα τετρακίνητο τετράγωνο SUV, που είχε είτε σκληρή, είτε μαλακή οροφή και κινούνταν από μια σειρά κινητήρων, όλοι τους V8 και ούτε έναν μικρότερο σε κυβισμό από 5,7 λίτρα.

Οι τύποι των κινητήρων που χρησιμοποιήθηκαν, σε συνδυασμό με το μέγεθος του H1, σήμαιναν ότι τα SUV ήταν… αδυσώπητα, σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση καυσίμου, πολλά από αυτά είχαν κατά μέσο όρο περίπου 20 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

από τα περίπου 12.000 αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ, τα 729 αντιστοιχούσαν στην έκδοση Alpha. Εμφανίστηκαν το 2006 και κατασκευάστηκαν μόνο για λίγους μήνες, κατά τη διάρκεια της χρονιάς που το Hummer H1 έσβησε επίσημα.

Advertisement
Advertisement

Η ονομασία Alpha χρησιμοποιήθηκε για να υποδηλώσει μια βάγκον έκδοση του H1 και επίσης σήμαινε ότι ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης Duramax-Allison τοποθετήθηκε κάτω από το αμάξωμα. Παράλληλα, υποδήλωνε την παρουσία του Duramax 6,6 λίτρων ελεγχόμενο από ένα πεντατάχυτο κιβώτιο Allison.

Οι τροποποιήσεις ξεκινούν ακριβώς κάτω από το καπό, όπου ο κινητήρας ήταν «προικισμένος» με έναν υπερσυμπιεστή τροχού billet, αναβαθμισμένους σωλήνες και ένα χειροποίητο ανοξείδωτο σύστημα εξάτμισης. Με αυτές τις τροποποιήσεις ενεργοποιημένες, η εγκατάσταση μπορεί να αναπτύξει έως και 500 ίππους!

Advertisement

Το σύστημα ανάρτησης του Hummer, περιλάμβανε αναβαθμίσεις που έγιναν στους σφαιρικούς συνδέσμους, στο τιμόνι και στους βραχίονες, καθώς και με την τοποθέτηση ελατηρίων ανύψωσης 2 ιντσών για πιο smooth οδήγηση. Αλλά αυτό που πραγματικά συναρπάζει είναι αυτό που τοποθετήθηκε στο ένα άκρο αυτού του συστήματος ανάρτησης.

Βλέπετε, σε κανονική διαμόρφωση, αυτό το Hummer χρησιμοποιεί σφυρήλατους τροχούς KMC, τυλιγμένους σε ελαστικά Mickey Thompson MTZ με πολύ ικανή εμφάνιση. Αυτά πιθανότατα θα επέτρεπαν στο Hummer να ταξιδέψει χωρίς σημαντικά προβλήματα σε σχεδόν όλα τα εδάφη που μπορεί κανείς να φανταστεί. Αλλά γιατί να μην πάτε τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα και να δώσετε στο H1 τη δυνατότητα να κινείται και σε πολύ βαθύ χιόνι;

Advertisement

Και εδώ έρχεται το σύστημα πίστας Mattracks , το οποίο ξεχωρίζει για τη χρήση ενός υδραυλικού συστήματος γρήγορης αλλαγής τροχών.

Στη συνέχεια έρχονται οι οπτικές και λειτουργικές αναβαθμίσεις που προσθέτουν μια πινελιά μοναδικότητας στο αυτοκίνητο. Όλα τα αυθεντικά φώτα H1, για παράδειγμα, έχουν αντικατασταθεί με LED, συμπεριλαμβανομένων των φλας, των εφεδρικών προβολέωνν, των φώτων του παρμπρίζ, ακόμη και του εσωτερικού φωτισμού.

Advertisement

Σε περίπτωση που χρειαστεί να ξεφύγει από κάποιο δυσάρεστο σημείο, το H1 μπορεί να βασιστεί σε ένα κιτ ανάκτησης Warn, που περιλαμβάνει βαρούλκο εμπρός και πίσω.

Το εσωτερικό του οχήματος διαθέτει θερμαινόμενα καθίσματα σε διαμαντένιες ραφές, ένα αναστρέψιμο κάθισμα στο πίσω μέρος και ένα touchpad, που ελέγχει το φωτισμό…

Ο «δεινόσαυρος» Hummer H1 Alpha του 2006 πωλείται 32.200 χλμ. στο χιλιομετρητή και με μια δίκαιη προειδοποίηση ότι μπορεί να μην είναι συμβατός με τις νόρμες για τις εκπομπές ρύπων, σε όλες τις αμερικανικές πολιτείες. Δεν υπάρχει, όμως, η παραμικρή αναφορά στην τιμή του.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό το Hummer θυμίζει RPG videogame
Πωλείται ένα σπάνιο Hummer H1 στην Ελλάδα
Δειτε ένα Mahindra να σώζει ένα… Hummer (+video)