Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Ένα ενδιαφέρον render για μελλοντικό αυτόνομο Range Rover

Ελλάδα 7:50
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ένα ενδιαφέρον render για μελλοντικό αυτόνομο Range Rover

Mobility

Ένα ενδιαφέρον render για μελλοντικό αυτόνομο Range Rover

Mobility

Μερικές προτάσεις ανεξάρτητων σχεδιαστών, έχουν το δικό τους ξεχωριστό ενδιαφέρον, όπως είναι αυτή εδώ που παρουσιάζουμε, με το αυτόνομο Range Rover του μέλλοντος που μοιάζει να είναι μόνο για δρόμο και μάλιστα καλοστρωμένο.

Advertisement
Advertisement

Ο Tomas Zumalakarregui ολοκλήρωσε τη διατριβή του, με την οποία προτείνει ένα πλήρως αυτόνομο Range Rover για το 2027.

Το Range Rover όταν παρουσιάστηκε το 1970, ήταν το πρώτο ευρωπαϊκό πολυτελές SUV που ήταν ικανό τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου. Σήμερα, έχει μετατραπεί σε μια οικογένεια μοντέλων, συμπεριλαμβανομένων των Range Rover Sport, Evoque και Velar. Τα δύο τελευταία έχουν «καθαρά αστικό χαρακτήρα» σε ότι έχει να κάνει με την αισθητική τους και αυτό είναι που θέλει να περάσει ως αντικατοπτρισμό στη δική του πρόταση για το Range Rover Urban ο Zumalakarregui. Το μοντέλο του, αγκαλιάζει τη φιλοσοφία σχεδιασμού της εταιρείας και διαθέτει κομψό αμάξωμα με μεγάλες επιφάνειες και εκτενείς γυάλινες περιοχές. Στο μπροστινό μέρος, υπάρχει μια ξεχωριστή φωτεινή μπάρα και μια πλήρως κλειστή μάσκα που στεγάζει μια πληθώρα αισθητήρων.

Advertisement
Advertisement

Ο φουτουριστικός σχεδιασμός συνεχίζεται πιο πίσω καθώς το concept  έχει πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω και τροχούς 26 ιντσών με καλύμματα που λειτουργούν ως ψύκτρες. Διαθέτει επίσης γυάλινη οροφή, μια διακριτική θύρα φόρτισης και μια μαύρη λωρίδα που «αγκαλιάζει» την περίμετρο του μοντέλου. Το concept προβλέπει μήκος 4.948 χιλιοστών, πλάτος 2.021 χιλ. και ύψος 1.635 χιλ. με αρκετά μακρύ μεταξόνιο το οποίο φτάνει τα 3.536 χιλ. Ο κομψός σχεδιασμός συνεχίζεται στην καμπίνα όπου υπάρχουν τέσσερα καθίσματα με δίχρωμη επένδυση. Διαχωρίζονται από μια κεντρική κονσόλα σε όλο το μήκος της καμπίνας, πάνω στην οποία βρίσκουμε δύο συστήματα ψυχαγωγίας με οθόνες αφής που αναδύονται από το υποβραχιόνιο υπό γωνία. Ο Zumalakarregui θέλει το concept να είναι αμιγώς ηλεκτρικό με δύο μπαταρίες χωρητικότητας 75 kWh η καθεμία. Η ισχύς θα είναι 326 ίπποι και θα «μοιράζεται» σε τέσσερις κινητήρες- έναν σε κάθε τροχό.

Δείτε ακόμα:

Advertisement

Έρχεται το νέο Range Rover

Range Rover Evoque PHEV με 1,5lt turbo, με 8άρι κιβώτιο ταχυτήτων

Advertisement

Πόσο κοστίζουν τα plug-in υβριδικά Land Rover με τους 309 ίππους;