Live Κίνηση
Περισσότερα
Range Rover

Range Rover Evoque PHEV με 1.5 lt. turbo και 8άρι αυτόματο κιβώτιο

Ελλάδα 12:26
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Range Rover Evoque PHEV με 1.5 lt. turbo και 8άρι αυτόματο κιβώτιο

Range Rover

Range Rover Evoque PHEV με 1.5 lt. turbo και 8άρι αυτόματο κιβώτιο

Range Rover

Ο 3κύλινδρος κινητήρας της οικογένειας Ingenium μειώνει τις τριβές, εκτοξεύοντας την απόδοση

Advertisement
Advertisement

Η Range Rover έχει εμπλουτίσει τη γκάμα κινητήρων του compact SUV Evoque, λανσάροντας το μοντέλο και με plug-in υβριδική τεχνολογία (PHEV), η οποία το εξοπλίζει με ηλεκτρική αυτονομία που αγγίζει τα 66 χλμ.

Το Evoque PHEV τροφοδοτείται από έναν 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων (309 ίπποι – 540 Nm ροπής), ο οποίος συνιστά το τελευταίο μέλος της αρθρωτής, ευέλικτης οικογένειας κινητήρων Ingenium, η οποία έχει τώρα τρεις, τέσσερις και έξι κυλίνδρους.

Είναι κατά 37 kg ελαφρύτερος από τον 4κύλινδρο επιτυγχάνοντας χαμηλά επίπεδα τριβής προς όφελος της απόδοσης. Η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη στην κεφαλή του κυλίνδρου αλουμινίου, συμβάλλοντας στους γρήγορους χρόνους προθέρμανσης και ελαχιστοποιώντας την απόσταση των θυρών εξαγωγής από τον στροβιλοκινητήρα του υπερσυμπιεστή για βελτιωμένη απόκριση.

Advertisement
Advertisement

Χάρη στη διάταξη των τριών κυλίνδρων προσφέρεται καλύτερη ροή καυσαερίων, διασφαλίζοντας ότι ο τροχός του στροβίλου παρέχει ενίσχυση της πίεσης σχεδόν στιγμιαία. Μια πολύ αποδοτική φόρτιση ψύξης με αέρα Watercooled σημαίνει ότι η πυκνότητα του αέρα που εισάγεται στους θαλάμους καύσης παραμένει υψηλή, βελτιώνοντας περαιτέρω την απόδοση και την αποτελεσματικότητα σε όλη την περιοχή λειτουργίας του κινητήρα.

Τα μοντέλα τριών κυλίνδρων – όπως και τα ήπια υβριδικά μοντέλα τεσσάρων κυλίνδρων – διαθέτουν επίσης μια μονάδα belt-integrated starter-generator (BISG).

Advertisement

Αυτό λειτουργεί παράλληλα με το ERAD (Electric Rear Axle Drive) για την παροχή ανατροφοδοτούμενης πέδησης, επαναφόρτιση της μπαταρίας στις υψηλές στροφές, αλλά και ομαλότερη, πιο αθόρυβη και ταχύτερη λειτουργία stop-start από ένα παραδοσιακό μοτέρ μίζας.

O 3κύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων συνδυάζεται με ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο είναι κατά 5 kg ελαφρύτερο από το 9τάχυτο κιβώτιο (σ.σ. χρησιμοποιείται στα άλλα μοντέλα). Επιπροσθέτως, προσφέρει βελτιωμένη αίσθηση και αλλαγή, ενώ αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του υβριδικού συστήματος.

Advertisement