Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

«Έκρηξη» και στις ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων

Ελλάδα 22:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

«Έκρηξη» και στις ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων

ΝΕΑ

«Έκρηξη» και στις ευρωπαϊκές πωλήσεις αυτοκινήτων

ΝΕΑ

Ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία για τις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, οι οποίες, ωστόσο, απέχουν αρκετά από την προ κορωνοϊού εποχή. Ποια μάρκα κυριάρχησε τον Απρίλιο;

Advertisement
Advertisement

Πέρα από την ελληνική αγορά αυτοκίνητου, που τον Απρίλιο σημείωσε αύξηση της τάξεως του 319%, μεγάλη είναι η ανάκαμψη που καταγράφεται και σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ένωσης Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτου (ACEA) τον Απρίλιο του 2021 σημειώθηκαν 870.226 ταξινομήσεις καινούριων ΙΧ, αριθμός που αποτυπώνει αύξηση 218,6% συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του περασμένου έτους, όταν και είχε εφαρμοστεί σκληρό lockdown.

Τα πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα κατέγραψε η Ιταλία με την αύξηση να αγγίζει τις 3.277 ποσοστιαίες μονάδες, για να ακολουθήσει το πρώην μέλος-κράτος της ΕΕ, η Βρετανία, με τις ταξινομήσεις να εκτοξεύονται από τις 4.321 (Απρίλιος 2020) στις 141.583 (Απρίλιος 2021), μια αύξηση της τάξεως του 3.176%!

Advertisement
Advertisement

Όσον αφορά τις υπόλοιπες χώρες με τη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο, αυτές είναι οι Ισπανία (1.788%), Γαλλία (569%) και Γερμανία (90%).

Αισιοδοξία επικρατεί και στις τάξεις των κατασκευαστών, οι οποίες βλέπουν πως βγαίνουν από το τέλμα στο οποίο είχαν περιέλθει εξαιτίας της πανδημίας, της επακόλουθης μείωσης της παραγωγής και της έλλειψης ημιαγωγών. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Lancia/Chrysler η οποία τον Απρίλιο κατέγραψε αύξηση της τάξεως 4.501%, πουλώντας 5.154 αυτοκίνητα, έναντι των 112 τον αντίστοιχο μήνα του 2020.

Advertisement

Παρά τα σημάδια ανάκαμψης, οι φετινές επιδόσεις στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου, απέχουν κατά πολύ από τις προ κορωνοϊού εποχές. Ειδικότερα, τον φετινό Απρίλιο, οι πωλήσεις ήταν 300.000 λιγότερες απ’ ό,τι τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Αναφορικά, τέλος, με την εταιρεία που κυριάρχησε, αυτή ήταν ο όμιλος VW, με το μερίδιό του να φτάνει το 27%, ενώ από κοντά και η Stellantis με 23,5%.

Advertisement

H VW παραμένει η δημοφιλέστερη μάρκα (11,9%) και ακολούθησαν οι γαλλικές Peugeot και Renault με αύξηση στο 7,2% και 6,0%, αντίστοιχα. Την τέταρτη θέση μοιράστηκαν Mercedes και Toyota (5,8%), σε απόσταση αναπνοής οι BMW (5,7%) και Skoda (5,6%), ενώ μάχη σώμα με σώμα έδωσαν Audi (5,1%) και Fiat (5,0%).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣHΣ:
Peugeot 2008: Το Ελληνικό Car Of The Year σαρώνει σε πωλήσεις
Τα SUV που αγοράζουν οι Έλληνες – TOP 10 τριμήνου
Αγορά αυτοκινήτου: Οι πιο δημοφιλείς μάρκες

Advertisement