Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Δράση DRIVE Safe για την Οδική Ασφάλεια

Ελλάδα 21:22
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Δράση DRIVE Safe για την Οδική Ασφάλεια

ΝΕΑ

Δράση DRIVE Safe για την Οδική Ασφάλεια

ΝΕΑ

H οδική ασφάλεια, η προσπάθεια να σωθεί έστω και μία ανθρώπινη ζωή μέσω της ενημέρωσης των κινδύνων που αντιμετωπίζουμε αλλά αμελούμε, βρίσκει όλο το χώρο του αυτοκινήτου ενωμένο. Έτσι κι εμείς εδώ στο NewsAuto, δεν θα μπορούσαμε παρά να τονίσουμε τη σημασία της δράσης «DRIVE Safe» για την Οδική Ασφάλεια, που αποτελεί πρωτοβουλία του περιοδικού DRIVE.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1, ps@newsauto.gr)

Κάτω από αυτό το γενικό τίτλο, εντάσσεται μια ειδική έκδοση, αλλά και μια σειρά δράσεων στις οποίες περιλαμβάνεται ένα πρόγραμμα σεμιναρίων κυκλοφοριακής αγωγής για παιδιά δημοτικού σχολείου αμιγώς εθελοντικού χαρακτήρα, η έκδοση ενός παιδικού βιβλίου αφιερωμένου στην οδική ασφάλεια και ένα ψηφιακό παιχνίδι. Όλες οι παραπάνω ενέργειες στοχεύουν στην εμπέδωση της έννοιας της οδικής ασφάλειας από την κρίσιμη παιδική ηλικία.

Η έκδοση καταγράφει τα προβλήματα, προτείνει λύσεις, ενθαρρύνει την σωστή και υπεύθυνη συμπεριφορά, αναλύει την τεχνολογία, αλλά εστιάζει στον άνθρωπο. Θεωρώντας την οδική ασφάλεια πρώτα από όλα θέμα παιδείας και αγωγής, που εμπεδώνεται από την παιδική ηλικία με τα σωστά ερεθίσματα, το εν λόγω περιοδικό ανακοίνωσε μια εθελοντική πρωτοβουλία που ανέλαβε σε συνεργασία με το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου. Είναι το πρόγραμμα «Κυκλοφορώ Υπεύθυνα». Ένα πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής για παιδιά του δημοτικού σχολείου. Σχεδιασμένο με τη βοήθεια της έμπειρης παιδαγωγού κας Σγουρής Γεωργιάδου, συγγραφέως παιδικών βιβλίων με 14 εκδόσεις στο ενεργητικό της, ώστε να είναι κατανοητό αλλά και ευχάριστο.

Advertisement
Advertisement

Μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι που προϋποθέτει την ενεργή συμμετοχή των παιδιών, το πρόγραμμα κεντρίζει το ενδιαφέρον τους. Τα βοηθά να κατανοήσουν τους κινδύνους χωρίς να φοβηθούν. Τα καθοδηγεί έτσι ώστε τα ίδια να δώσουν τις απαντήσεις για το τι είναι σωστό και τι λάθος. Εμπνέει τον σεβασμό στους κανόνες. Τα ενθαρρύνει να αναλάβουν ευθύνες. Δοκιμάζει και εμπλουτίζει τις γνώσεις τους. Κερδίζει το χαμόγελό τους. Ανακοινώθηκε επίσης η συγγραφή ενός παιδικού βιβλίου αφιερωμένου στην οδική ασφάλεια. Με πρωτότυπους ήρωες, οι οποίοι μέσα από τις περιπέτειές τους θα βοηθήσουν τα παιδιά να κατανοήσουν την οδική ασφάλεια. Οι ήρωες θα γίνουν στην πορεία πρωταγωνιστές ενός ηλεκτρονικού παιχνιδιού για smartphones και tablets, έτσι ώστε η οδική ασφάλεια να μην είναι «μάθημα» αλλά διασκέδαση, ξεκούραση, ευχάριστος δημιουργικός χρόνος για την οικογένεια.

DriveSafeCover640tall

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι του ελληνικού Κοινοβουλίου και συγκεκριμένα ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και πρόεδρος της Ειδικής Μόνιμης Επιτροπής της Βουλής για την Οδική Ασφάλεια, Γιώργος Ουρσουζίδης, αλλά και ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ και Υπεύθυνος ΚΤΕ Παιδείας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Γιώργος Κωνσταντόπουλος.

Advertisement

Το «παρών» έδωσαν επίσης ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ, Γιώργος Βασιλάκης, ο πρόεδρος του ΣΕΑΜ, Σωτήρης Χατζίκος και ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, Δημήτρης Μιχελακάκης. Την Τροχαία Αττικής εκπροσώπησε ο Αστυνόμος Α’, Δημήτρης Παπαγεωργίου.

Οι δύο εκπρόσωποι του κοινοβουλίου αναγνώρισαν την ευθύνη του πολιτικού συστήματος για την καθυστέρηση στην χάραξη μιας μακροπρόθεσμης πολιτικής που θα έπρεπε να είχε διαμορφωθεί εδώ και δεκαετίες. Υπογράμμισαν την ανάγκη η κυκλοφοριακή αγωγή να ενταχθεί στο εκπαιδευτικό σύστημα και να αξιοποιηθούν καλύτερα πόροι όπως τα πάρκα κυκλοφοριακής αγωγής. Τόνισαν και οι δύο ότι η προσπάθεια αυτή είναι υπερκομματική και δεν έχει χρώμα. Ο κ. Ουρσουζίδης εστίασε στο υψηλό κόστος, κοινωνικό και οικονομικό των τροχαίων ατυχημάτων. Και κάλεσε τόσο τους ειδικούς δημοσιογράφους, όσο και τους προέδρους των Συνδέσμων Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας σε διάλογο στην Ειδική Μόνιμη Επιτροπή της Βουλής.

Advertisement

Από την πλευρά τους, τόσο ο κ. Βασιλάκης όσο και ο κ. Χατζίκος στάθηκαν στη σημασία της ηλικίας του στόλου στην οδική ασφάλεια. Επεσήμαναν την ανάγκη η πολιτεία να βοηθήσει την αγορά ώστε περισσότεροι οδηγοί και αναβάτες να έχουν πρόσβαση σε προηγμένης τεχνολογίας ασφαλέστερα αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες. Ο κ. Βασιλάκης στάθηκε επίσης στις επιπτώσεις που έχουν τόσο στην ασφάλεια όσο και στο περιβάλλον αμφιλεγόμενες νομοθετικές ρυθμίσεις που αφορούν στο ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ηλικίας επαγγελματικών οχημάτων. Υπογράμμισαν επίσης την ανάγκη για πιο αυστηρούς και αδιάβλητους τεχνικούς ελέγχους, για πιο ουσιαστική και αυστηρή αστυνόμευση, ενώ φυσικά τόνισαν την ανάγκη για την καλλιέργεια της οδηγικής κουλτούρας από την παιδική ακόμη ηλικία.