Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

BYD vs Geely: Ποιος θα σπάσει το φράγμα των 2.000 χιλιομέτρων;

Ελλάδα 18:34
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

BYD vs Geely: Ποιος θα σπάσει το φράγμα των 2.000 χιλιομέτρων;

ΝΕΑ

BYD vs Geely: Ποιος θα σπάσει το φράγμα των 2.000 χιλιομέτρων;

ΝΕΑ

Οι δύο γίγαντες της Κίνας παλεύουν για το ποιος θα βγάλει πρώτος υβριδικό αυτοκίνητο με αυτονομία 2.000 χιλιομέτρων.

Advertisement
Advertisement

Η BYD και η Geely αποτελούν αυτήν τη στιγμή ότι πιο εξελιγμένο και ποιοτικό μπορεί να συναντήσουμε στην αυτοκινητοβιομηχανία από την Κίνα. Η κόντρα των δύο κολοσσών πλέον έχει πάρει επικές διαστάσεις αφού ο ένας «γίγαντας» προσπαθεί να περάσει τον άλλον εμφανίζοντας συνεχώς νέες τεχνολογίες, περισσότερη ασφάλεια και ακόμα μεγαλύτερη πολυτέλεια.

Το νέο πεδίο μάχης των δύο ομίλων έχει να κάνει με τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα. Τόσο η BYD όσο και η Geely έχουν στην γκάμα τους κορυφαία PHEV μοντέλα τα οποία μάλιστα έχουν φτάσει σε κορυφαία επίπεδα οικονομίας, εκπομπών ρύπων και αυτονομίας.

Το σημείο στο οποίο δουλεύουν εντατικά το τελευταίο διάστημα είναι η αυτονομία καθώς θέλουν να φέρουν στο κοινό τα ultra-long-distance μοντέλα.

Advertisement
Advertisement

Τα ultra-long-distance είναι αυτοκίνητα με τεράστια αυτονομία η οποία επιτυγχάνεται με τον κορυφαίο συνδυασμό ηλεκτροκίνησης και χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου από τον θερμικό κινητήρα.

Στόχος είναι να επιτευχθεί η αυτονομία των 2.000 χιλιομέτρων με ένα γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου και πλήρως φορτισμένη μπαταρία.

Η Geely από τη μεριά της δουλεύει ήδη πάνω σε μια ειδική έκδοση του Galaxy L6.

Advertisement

Το σύνολο που χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο μοντέλο είναι ένας 4κύλινδρος κινητήρας 1.5 λίτρων, ένας ηλεκτροκινητήρας, ένα σύστημα μετάδοσης τριών σχέσεων και μια μπαταρία που αποδίδουν 363 ίππους.

Στην παρούσα φάση το μοντέλο έχει αυτονομία κοντά στα 1.300 χιλιόμετρα, άρα με μια μεγαλύτερη μπαταρία ίσως επιτευχθούν τα 2.000 χιλιόμετρα.

Advertisement

Από την άλλη η BYD υπόσχεται ότι το PHEV μοντέλο της θα είναι έτοιμο το 2025 και θα βασίζεται στο Song Plus DM-i.

Συνδυάζει επίσης έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μεγάλη μπαταρία. Στην παρούσα φάση η αυτονομία φτάνει τα 1.100 χιλιόμετρα, αλλά η νέα γενιά αναμένεται να έχει μεγαλύτερη μπαταρία, πιο μεγάλο ρεζερβουάρ και πιο αποτελεσματικό κινητήρα.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι από το συγκεκριμένο μπράντεφερ κάτι καλό θα βγει για τους φίλους των μεγάλων αποστάσεων.

Advertisement