Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Bugatti Chiron Pur Sport: Ελαφρύτερη και ακόμη πιο αεροδυναμική

  • Γιάννης Τσιρογιάννης

Πέρυσι, το αφεντικό της Bugatti, Stephan Winkelmann, ανακοίνωσε ότι η γαλλική εταιρεία θα παρουσιάσει δύο νέες εκδόσεις της Chiron το 2020. Αυτές οι μέρες λοιπόν αποκαλύπτεται η Chiron Pur Sport που δίνει έμφαση στην αεροδυναμική, τη μείωση του βάρους και τη διανομή ισχύος.

 

Ο ίδιος κινητήρας Quad-Turbo W16 των 8 λίτρων ζει κάτω από το αμάξωμα, αλλά τώρα είναι ζευγαρωμένος με ένα αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο. Ενώ η μέγιστη απόδοση παραμένει αμετάβλητη στους 1.500 ίππους, αυτοί εδώ αποδίδονται 200 σ.α.λ. υψηλότερα σε σχέση με την “απλή” Chiron, τώρα βρίσκεται στις 6.900 σ.α.λ. Επιπλέον, οι κατά 15% πιο κοντές σχέσεις μετάδοσης του αυτόματου κιβωτίου βελτιώνουν περαιτέρω την απόκριση του κινητήρα που έχει ως αποτέλεσμα την κατά 40% καλύτερη ελαστικότητα σε σύγκριση με τη Chiron που ήδη γνωρίζουμε. Με τις κατάλληλες επεμβάσεις έχει βελτιωθεί περαιτέρω και η αεροδυναμική του ταχύτερου supercar στον κόσμο. Στο πίσω μέρος, η Chiron Pur Sport φοράει ένα φαρδύ σπόιλερ το οποίο ευθύνεται για την ακόμη καλύτερη κάθετη δύναμη. Ο ανανεωμένος σχεδιασμός συμπληρώνεται από εξαιρετικά ελαφριά εξαρτήματα, όπως για παράδειγμα οι απολήξεις εξαγωγής οι οποίες είναι εξαιρετικά ανθεκτικές στη θερμοκρασία, κατασκευασμένες από τιτάνιο με 3D εκτύπωση.

“Εστιάσαμε ιδιαίτερα στην ευκινησία της Chiron Pur Sport”, εξηγεί ο Frank Heyl, επικεφαλής εξωτερικού σχεδίου της Bugatti. “Το όχημα παράγει περισσότερη κάθετη δύναμη στον οπίσθιο άξονα, ενώ τα νέα αεροδυναμικά στοιχεία εμπρός, οι εισαγωγές αέρα, οι αεραγωγοί των τροχών με βελτιστοποιημένες εξόδους αέρα και το μειωμένο ύψος του οχήματος επιτυγχάνουν την τέλεια ισορροπία στο πρόσθιο τμήμα”. Η Chiron Pur Sport υιοθετεί νέους τροχούς, οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί για να ενισχύουν τον εξαερισμό των φρένων αλλά και την αεροδυναμική. Τα ειδικά ελαστικά εξελίχθηκαν από τη Michelin αποκλειστικά για το νέο υπέρ-αυτοκίνητο. Οι διαστάσεις των ελαστικών της αγωνιστικής Bugatti Sport Cup 2 R είναι 285/30 R20 εμπρός και 355/25 R21 πίσω.

Τέλος έχουν γίνει σημαντικές αλλαγές στο στήσιμο. Η νέα ρύθμιση ανάρτησης διαθέτει 65% σφιχτότερα ελατήρια εμπρός και 33% πίσω, ενώ η ρυθμιστική δυνατότητα έχει προσανατολισμό την ακόμη καλύτερη απόδοση σε οριακές συνθήκες. Χάρη στα νέα πάνελ βάσης τιτανίου, τους ελαφρύτερους τροχούς και τους ελαφρύτερους δίσκους φρένων, η Chiron Pur Sport είναι ελαφρύτερη από την κανονική Chiron. “Μιλήσαμε με πελάτες και συνειδητοποιήσαμε ότι ήθελαν ένα όχημα που έχει προσανατολιστεί ακόμη περισσότερο προς την ευελιξία και τη δυναμική συμπεριφορά στις στροφές”, εξηγεί ο Stephan Winkelmann, επικεφαλής της Bugatti. Θέλαμε μια ακραιφνώς ταλαντούχα και απόλυτα σπορ χωρίς συμβιβασμούς μηχανή οδήγησης”, συμπλήρωσε. Η Bugatti σχεδιάζει να κατασκευάσει μόλις 16 κομμάτια της Chiron Pur Sport, καθένα από αυτά θα τιμάται γύρω στα 3,2 εκατομμύρια ευρώ χωρίς τους φόρους. Η παραγωγή της θα ξεκινήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2020.

Δημοφιλή στο Protothema.gr