BMW i4: Πλήρης αποκάλυψη και σπορ έκδοση i4 Μ50
ΝΕΑBMW i4: Πλήρης αποκάλυψη και σπορ έκδοση i4 Μ50
ΝΕΑH ΒMW έδωσε στην δημοσιότητα όλα τα στοιχεία της πρώτης ηλεκτρικής της λιμουζίνας, της i4, και αποκάλυψε και το εσωτερικό της
Προς τα τέλη της χρονιάς θα αρχίσουν οι πωλήσεις των νέων ηλεκτρικών BMW, του SUV iX και της πρώτης ηλεκτρικής λιμουζίνας της μάρκας, της i4. Η γκάμα της οποίας θα περιλαμβάνει και το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο Μ της ιστορίας. Την i4 Μ50, η οποία πάντως αν κρίνουμε από την επωνυμία θα συγκαταλέγεται μάλλον στο λιγότερο σκληροπυρηνικά Μ Performance.
WHAT CAR
Ανεξάρτητα πάντως από το τελευταίο η Μ50 έχει εντυπωσιακές προδιαγραφές. Καταρχήν έχει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν 258 ίππων στον εμπρός άξονα και έναν 313 ίππων στον πίσω, οπότε είναι και τετρακίνητη, ενώ διαθέτει και λειτουργία Sport Boost που για 10 δεύτερα αυξάνει την συνδυαστική απόδοση κατά 68 ίππους -από τους στάνταρ 476 στους 544 ίππους– και κατά 65 Νm (από τα 730 στα 795 Nm). Με το Sport Boost το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9 sec, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 225 km/h.
Φυσικά σε σχέση με τη στάνταρ i4 eDrive40, η οποία έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα ο οποίος αποδίδει 340 ίππους (0-100 km/h σε 5,7 sec, τελική 190 km/h), υπάρχουν και οπτικές διαφοροποιήσεις -μεταξύ αυτών και οι ζάντες των έως και 20 ιντσών- ενώ εδώ η ανάρτηση είναι Μ και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη. Μ είναι και τα φρένα, καθώς και το σύστημα διεύθυνσης.
Από κει και πέρα η μπαταρία είναι και στις δύο i4 τοποθετημένη στο δάπεδο, έχει ενεργειακή χωρητικότητα 83,9 kWh, εξασφαλίζει αυτονομία που φτάνει τα 590 km (κατά WLTP) στην i40 eDrive40 και τα 510 στην i4 M50. Η πλήρης φόρτισή της σε wallbox των 11,0 kW διαρκεί 7,6 ώρες, ενώ η μέγιστη ισχύς ταχυφόρτισης είναι 200 KW. Σε αυτήν την περίπτωση η φόρτιση από το 10 έως το 80% διαρκεί μόλις 31 λεπτά.
Παράλληλα με τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά και τα επιμέρους στοιχεία η BMW έδωσε στη δημοσιότητα και το εσωτερικό της i4, που ακολουθεί τη λογική του επίσης ηλεκτρικού SUV iX. Αυτό σημαίνει πως υπάρχει οπτικά μια ενιαία, ελεύθερη οθόνη, η οποία αποτελείται από δύο επιμέρους μονάδες, μια με διαγώνιο 12,3 ιντσών και μια με 14,9 ίντσες.
To σύστημα infotainment είναι η τελευταία και ακόμα πιο εξελιγμένη έκδοση του iDrive που ενσωματώνει και ειδικές λειτουργίες για την ηλεκτροκίνηση. Φυσικά υπάρχει και αντίστοιχο app, ενώ διαθέσιμα είναι πολλά και εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης.
Η διάθεση των δύο αρχικών εκδόσεων της πρώτης ηλεκτρικής λιμουζίνας της BMW θα ξεκινήσουν προς τα τέλη του έτους. Οι τιμές της στη Γερμανία, που αποτελούν και μια ένδειξη για το τι θα ισχύει και στην Ελλάδα, ξεκινούν, προ επιδοτήσεων, από τις 58.300 ευρώ για την i4 eDrive40 και από τις 69.900 ευρώ για την i4 M50.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκάλυψη: Η νέα ηλεκτρική BMW i4
Δοκιμή: BMW iX3
Επίσημο: Αυτή είναι η νέα BMW iX