Οι ιντερνετικές πωλήσεις θα φτάσουν το 25% έως το 2025
MobilityΟι ιντερνετικές πωλήσεις θα φτάσουν το 25% έως το 2025
MobilityΜέσα στα επόμενα τρία χρόνια οι πωλήσεις μέσω internet θα αυξηθούν σημαντικά και θα αλλάξουν άρδην την εικόνα της αγοράς σε σχέση με όσα ξέρουμε ως σήμερα.
Εδώ και χρόνια στην αγορά των μεταχειρισμένων, οι διαδικτυακές πωλήσεις έχουν κυριαρχήσει και όπως είναι φυσικό, αυτό αναμένεται και στην αγορά των καινούργιων.
WHAT CAR
Δεν είναι λίγες οι αυτοκινητοβιομηχανίες που έχουν ήδη επενδύσει στην ψηφιοποίηση των πωλήσεων και αυτό ισχύει και για τη BMW, η οποία εξετάζει τις προοπτικές για την επίτευξη μεγαλύτερου ποσοστού διαδικτυακών πωλήσεων από ότι έχει μέχρι τώρα. Πιο συγκεκριμένα, η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να «μεταφέρει» το 25% των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων, στο διαδίκτυο μέχρι τα μέσα αυτής της δεκαετίας.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα από τη Γερμανία, η Adobe είναι μια από τις εταιρείες που θα συμβάλλουν στη διαμόρφωση της νέας τάξης πραγμάτων για τη BΜW, καθώς θα είναι η εταιρεία με την οποία θα συνεργαστεί η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία προκειμένου να κάνει την ιδανική διαχείριση δεδομένων που θα την οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Η εταιρεία τεχνολογίας θα υποστηρίξει επίσης τις προσπάθειες της αυτοκινητοβιομηχανίας στην εξατομικευμένη ψηφιακή εμπειρία των πελατών της, μέσα στην οποία θα περιλαμβάνεται και η διαδικτυακή πώληση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: BMW iΧ xDrive40
Όλα όσα γνωρίζουμε για τη νέα BMW iX1
Γνωρίστε τη νέα BMW M3 Touring (video)