Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | COTY 2023

Μπαστούνια στην Ευρώπη για τον Elon Musk

  • newsautoteam

Μπορεί στην Αμερική και την Κίνα ο Musk να κάνει ότι θέλει, στην Γερμανία όμως οι εργαζόμενοι έχουν διαφορετική αντίληψη.

Για τον “θαυματοποιό” Elon Musk, τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά σε ό,τι αφορά του εργαζόμενούς του. Από τη μια απαιτεί την μέγιστη δυνατή απόδοση και από την άλλη έχει την ευκολία να τους απολύει κατά χιλιάδες με συνοπτικές διαδικασίες, όπως αποδείχθηκε με το Twitter.

Στην Γερμανία όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Και στο πολυδιαφημισμένο εργοστάσιο της εταιρίας στο Βερολίνο, υπάρχουν μαρτυρίες ότι επικρατεί το απόλυτο χάος.

Πηγές που προέρχονται μέσα από τους εργαζόμενους στο Gigafactory, υποστηρίζουν ότι κάποιοι εργαζόμενοι ήταν άρρωστοι περισσότερο χρονικό διάστημα από ότι εργάστηκαν, έχοντας παρουσία μόνο για λίγες εβδομάδες στην γραμμή παραγωγής.

Οι φήμες θέλουν τις κενές θέσεις στην Tesla να έχουν διπλασιαστεί από τον Ιούνιο και ότι η εταιρία έχει καταφέρει να προσλάβει μόνο 7.000 από τους 12.000 υπαλλήλους που είχε προγραμματίσει για το εργοστάσιο στο Βερολίνο. Κάτι που έχει κρατήσει χαμηλά τους στόχους παραγωγικότητας που έχει θέσει ο Musk.

H Tesla είχε στόχο τα 5.000 Model Y την εβδομάδα μέχρι το τέλος του 2022, αλλά από τον Οκτώβριο το νούμερο αυτό έχει πέσει στις μόλις 2.000 μονάδες. Αυτό καθιστά το γερμανικό εργοστάσιο το λιγότερο παραγωγικό της εταιρίας.

Σύμφωνα με την Tesla το εργοστάσιο στην Σανγκάη έφτασε το όριο παραγωγής των 20.000 μονάδων σε μόλις 100 ημέρες, όταν το αντίστοιχο στο Τέξας χρειάστηκε 151 ημέρες και το Giga Berlin χρειάστηκε 187 ημέρες.

Το πιο σημαντικό πρόβλημα για την Tesla στο να προσελκύσει υψηλού επιπέδου εργαζόμενους είναι ότι δεν θεωρείται ελκυστικό ως περιβάλλον εργασίας από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Το συνδικάτο μεταλλουργών IG Metall υποστηρίζει ότι η Tesla πληρώνει 20% λιγότερο από αντίστοιχου είδους επιχειρήσεις, και αυτό είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για την αμερικάνικη εταιρία καθώς υπάρχουν ελλείψεις σε ειδικευμένους εργαζόμενους σε όλη την Γερμανία.

Ένα ακόμα θέμα είναι ότι οι υπάλληλοι που μπήκαν στην Tesla δεν μένουν για πολύ. Υπάρχουν πολλά παράπονα από τους εργαζόμενους για το περιβάλλον εργασίας, την έλλειψη προτύπων και την τρομερή πίεση που ασκείται σε όλους.

Σε κάθε περίπτωση, το πολυδιαφημισμένο εργοστάσιο της Tesla στην Γερμανία φαίνεται να αποτελεί τον αδύναμο κρίκο για τον Musk.

Η Ευρώπη είναι μία τεράστια ευκαιρία για την Tesla. Όμως θα πρέπει να ανταποκριθεί στα εργασιακά -και όχι μόνο- δεδομένα της Γερμανίας, καθώς όπως φαίνεται δεν αρκούν μόνο τα αυτοκίνητά της και η υπερβολική σιγουριά του Musk απέναντι στα ευρωπαϊκά ήθη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αφγανοί «Elon Musk» ετοιμάζουν το δικό τους… Tesla
Tesla: Η πτώση μιας αυτοκρατορίας;
Η Tesla θέλει να ανανεώσει τα γερασμένα μοντέλα της

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto