Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Audi: Καυτή έκδοση Competition για τα RS4 Avant και RS5

Ελλάδα 22:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi: Καυτή έκδοση Competition για τα RS4 Avant και RS5

ΝΕΑ

Audi: Καυτή έκδοση Competition για τα RS4 Avant και RS5

ΝΕΑ

Η γερμανική εταιρεία τονώνει τόσο την εμφάνιση, όσο και την οδηγική συμπεριφορά των δύο μοντέλων, με δύο σπορ εκδόσεις.

Advertisement
Advertisement

Οι Competition και Competition Plus είναι διαθέσιμες στη γερμανική αγορά και θα ακολουθήσουν και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Τόσο το εντυπωσιακό station της Audi, όσο και το όμορφο κουπέ διαθέτουν αισθητό σπορ χαρακτήρα και μπόλικο δυναμισμό. Αυτός ενισχύεται σε μεγάλο βαθμό, λιγότερο από πλευράς επιδόσεων και περισσότερο σε θέματα συμπεριφοράς στο δρόμο αλλά και εμφάνισης.

Τα πακέτα Competition και Competition Plus έχουν να κάνουν με νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, carbon επενδύσεις στο διαχύτη και στις λεπτομέρειες του αμαξώματος, νέες εξατμίσεις με έμφαση στο βελτιωμένο ήχο και νέα ελαστικά Pirelli P Zero Corsa.

Advertisement
Advertisement

Η ανάρτηση έχει υποστεί ρυθμίσεις με προσανατολισμό το καλύτερο κράτημα, όντας πιο σφιχτή, κάτι που οδήγησε και στο χαμήλωμα των δυο μοντέλων κατά 10 χιλιοστά. Αντίστοιχα το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S tronic είναι πιο άμεσο στις αλλαγές του και προσδίδει με τη σειρά του επιπλέον σπορ χαρακτήρα και εκρηκτικότητα.

Για το λόγο του αληθές, στην περίπτωση του Audi RS5 τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα, βελτιωμένο κατά 0,1 δευτερόλεπτο και το RS4 Avant τα καταφέρνει σε 3,9 δευτερόλεπτα (βελτιωμένο κατά 0,2 δευτ. σε σχέση με την… απλή έκδοση).

Advertisement

Θυμίζουμε ότι και οι δύο… πύραυλοι της Audi εφοδιάζονται με Twin Turbo V6 βενζινοκινητήρα 2,9 λίτρων απόδοσης 450 ίππων και 600 Nm ροπής. Στις περιπτώσεις και των δύο το αμάξωμα είναι κατά 8 κιλά ελαφρύτερο χάρη στη χρήση carbon και στις μικρές επεμβάσεις του εσωτερικού.

Advertisement

Η Competition Plus διαθέτει πλουσιότερο εξοπλισμό και πιο έντονο το δυναμικό στοιχείο μέσα και έξω από τα δύο Audi, και για αυτό το λόγο το πακέτο κοστίζει 12.000 ευρώ επιπλέον, ενώ η Competition ζητά 8.000 ευρώ σε σχέση με τα περίπου 120.000 ευρώ που θα χρειαστεί να ξοδέψει κανείς για κάνει δικό του ένα από τα δύο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Audi Q5 40 TDI Hybrid Quattro S Tronic
Συγκριτική δοκιμή: Audi A3 Sportback 40 TFSI e vs Peugeot 308 Hybrid 180
Δοκιμή: Audi A3 Sportback 40 TFSI e 204 PS

Advertisement