Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Audi: “Εξηλεκτρισμός” και στα μοντέλα RS

Ελλάδα 0:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi: “Εξηλεκτρισμός” και στα μοντέλα RS

Mobility

Audi: “Εξηλεκτρισμός” και στα μοντέλα RS

Mobility

Ο εξηλεκτρισμός των εκδόσεων RS στα μοντέλα της Audi, είναι ένα ακόμα βήμα εξέλιξης για την ηλεκτροκίνηση που είναι το μέλλον.

Advertisement
Advertisement

Τα μελλοντικά μοντέλα Audi RS θα έχουν έναν κινητήρα και αυτός θα είναι ηλεκτρικός, καταρρίπτοντας ένα ακόμα «οχυρό» για τα ορυκτά καύσιμα και τους οπαδούς τους.

Σε μια συνέντευξή του σε περιοδικό αυτοκινήτου στη Βρετανία, ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Audi Sport, Rolf Michl, ρωτήθηκε για τις προθέσεις της μάρκας, που περιλαμβάνει ήπια υβριδικά, plug-in και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα και πως θα «κινηθεί» στην κατηγορία που έχουν εδραιωθεί οι εκδόσεις RS ως μοντέλα υψηλών επιδόσεων. Η απάντηση ήταν πάρα πολύ εύκολη και δόθηκε με φυσικότητα από τον Michl, που υποστήριξε την ηλεκτροκίνηση και τις υψηλές επιδόσεις που μπορεί να προσφέρει σε ένα αυτοκίνητο.

Advertisement
Advertisement

Ο Michl ανέφερε ξεκάθαρα πως «θέλουμε να κρατήσουμε απλή τη φιλοσοφία RS για τον πελάτη. Θα έχουμε έναν κινητήρα για κάθε αυτοκίνητο. Δεν έχει νόημα να προσφέρουμε διαφορετικούς κινητήρες», κατέληξε, ενώ παραδέχθηκε πως οι κινήσεις εξηλεκτρισμού της γκάμας θα συμβούν «βήμα προς βήμα». Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν αυτή η φιλοσοφία ξεφεύγει από την Audi Sport, για την οποία το σημερινό «πρώτο βήμα» προς την κατεύθυνση του εξηλεκτρισμού, είναι το RS6 Avant με το ήπιο υβριδικό του σύστημα.

Στο RS6 η Audi συνδυάζει ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48V με twin turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων απόδοσης 600 ίππων, με μέγιστη τιμή ροπής τα 81,6 kgm. Για τα 100 χλμ./ώρα από στάση, το RS6 χρειάζεται μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Η quattro τετρακίνηση και το κιβώτιο ταχυτήτων με τις 8 σχέσεις, φροντίζουν για τη διαχείριση της απόδοσης του κινητήρα προκειμένου να φτάνει απρόσκοπτα στους τροχούς. Κάπως έτσι, με εκδόσεις plug-in αλλά και ήπια υβριδικές (όπως θα δούμε και στο επερχόμενο RS4) θα γίνει το πρώτο βήμα προς την κατεύθυνση του εξηλεκτρισμού και των μοντέλων RS για την Audi, που παραδοσιακά έχουν το «χρίσμα» ως οι κορυφαίες εκδόσεις από την άποψη των επιδόσεων.

Advertisement

Διαβάστε ακόμα: Audi E=Tron: Πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό SUV

Advertisement

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Audi A3

Αμφίδρομη φόρτιση από την Audi

 

Advertisement