Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Audi e-tron S Line Black Edition: Ακόμα πιο σπορ

Ελλάδα 5:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Audi e-tron S Line Black Edition: Ακόμα πιο σπορ

ΝΕΑ

Audi e-tron S Line Black Edition: Ακόμα πιο σπορ

ΝΕΑ

H μάρκα από το Ίνγκολσταντ ντύνει στα μαύρα το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της και το καθιστά ακόμα πιο επιβλητικό.

Advertisement
Advertisement

Η Audi κάνει ακόμα πιο ελκυστική την εμφάνιση του πρώτου της ηλεκτρικού μοντέλου, e-tron (+Sportback), προσφέροντάς το στη σχεδιαστική έκδοση S Line Black Edition.  

Μέσω της τελευταίας και οι δύο εκδόσεις αμαξώματος του μοντέλου αποκτούν πιο σπορτίφ και επιβλητική εμφάνιση, με πληθώρα στιλιστικών στοιχείων σε μαύρο χρώμα. Χαρακτηριστικά παραδείγματα αποτελούν η μάσκα Singlerframe, τα λογότυπα, τα καλύμματα των πλευρικών καθρεπτών, αλλά και οι ζάντες 21”, οι οποίες ενσωματώνουν πορτοκαλί δαγκάνες.

Παράλληλα,  τα πίσω πλευρικά παράθυρα είναι τύπου φιμέ, ενώ κάνουν ντεμπούτο τα χρώματα Chronos gray, Clacier White και Mythos black. Ξεχωριστή νότα προσφέρουν και τα LED φώτα στα μαρσπιέ, που με το άνοιγμα των θυρών προβάλλουν την ονομασία του μοντέλου “e-tron black edition” στο οδόστρωμα.

Advertisement
Advertisement

Ανάλογη είναι και η «περιποίηση» στο εσωτερικό, όπου κυριαρχεί το μαύρο χρώμα (βλ. σπορτ καθίσματα). Όμορφη αντίθεση δημιουργεί το πορτοκαλί που αφορά τις διακοσμητικές ραφές και τις ζώνες ασφαλείας. Το κεντρικό τμήμα των καθισμάτων και το εσωτερικό των θυρών είναι στο υλικό Dinamica, αναπνεύσιμες, δηλαδή, μικροΐνες που κατασκευάζονται σε ποσοστό 45% από ανακυκλωμένο πολυεστέρα.

Advertisement

Το πακέτο S Line Black Edition είναι διαθέσιμο τόσο για το Audi e-tron όσο και την crossover παραλλαγή του e-tron Sportback, είτε στην έκδοση 50 είτε στη 55 quattro.

Η πρώτη παράγει 312 PS/540 Nm ροπής και ενσωματώνει μια μπαταρία 71 kWh που προσφέρει 300 km αυτονομιας.

Advertisement

Το e-tron 55 quattro αποδίδει 360 PS και 561 Nm ροπής, ενώ υπάρχει μια μεγαλύτερη μπαταρία των 95 kWh που παρέχει 390 km αυτονομίας. To 0-100 km/h έρχεται σε 6,6 sec και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 km/h.

Σημειώνεται πως με μετατόπιση του επιλογέα από τη θέση D στη θέση S ο οδηγός μπορεί να ενεργοποιήσει τη λειτουργία boost, εκτοξεύοντας την ισχύ του e-tron 55 quattro στα 408 PS και τη ροπή στα 664 Nm -για 8 sec.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Διέρρευσε το νέο Audi A6 e-tron
Οι πιο σημαντικές τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας
Με διαφορετικό ύφος τα μελλοντικά Audi TT και R8

Advertisement