Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Audi e-tron GT: Επιβεβαίωση για την έκδοση RS

Ελλάδα 16:06
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Audi e-tron GT: Επιβεβαίωση για την έκδοση RS

ΝΕΑ

Audi e-tron GT: Επιβεβαίωση για την έκδοση RS

ΝΕΑ

Το Audi e-tron GT θα ενσωματώνει 32 επιμέρους ηχητικά στοιχεία που θα συνθέτουν έναν «εξαγριωμένο» ήχο.

Advertisement
Advertisement

Μπορεί η Audi να έχει αναγγείλει την κατασκευή του αμιγώς ηλεκτρικού Audi e-tron GT εδώ και πολλούς μήνες, το μοντέλο, ωστόσο, δεν έχει αποβάλει τον καμουφλαρισμένο μανδύα του.

Οι ιθύνοντες της γερμανικής μάρκας έχουν γνωστοποιήσει πως το μοντέλο βρίσκεται στο τελικό στάδιο των δοκιμών του, ενώ μόλις λίγες ώρες πριν, δημοσιεύτηκαν 122 νέες φωτογραφίες οι οποίες απεικονίζουν ποικίλα σημεία του ηλεκτρικού σπορ σεντάν.

Με το καμουφλάζ να διατηρείται, από τα ελάχιστα που διαφαίνονται είναι η ολιστική επιθετική και υπερσύγχρονη σχεδίαση του μοντέλου, ενώ καταδεικνύεται πως θα υπάρχουν δύο θύρες υποδοχής για τη φόρτιση – και στα δύο πλευρά του αμαξώματος, όπως και η Taycan.

Advertisement
Advertisement

Τη μεγαλύτερη είδηση, ωστόσο, συνιστά το γεγονός πως οι αξιωματούχοι της μάρκας επιβεβαίωσαν πως θα το Audi e-tron GT θα διατεθεί παράλληλα με μια έκδοση RS. Όσον αφορά την τελευταία, δεν έχουν διαρρεύσει πληροφορίες

Περί «απλού» e-tron GT ο λόγος, αυτό θα παράγεται στις εγκαταστάσεις Böllinger Höfe, οι οποίες έχουν επωμιστεί και την κατασκευή του Audi R8.  Το μοντέλο θα φέρει μια ανθρακονημάτινη οροφή, ενώ θα διατίθεται -προαιρετικά- και με ένα πίσω ηχείο που θα συμπληρώνει το υποχρεωτικό μπροστινό.

Advertisement

Υπενθυμίζεται πως η εγκατάσταση προειδοποιητικής γεννήτριας ήχου είναι υποχρεωτική σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα για την προστασία των υπόλοιπων χρηστών του οδικού δικτύου.

Advertisement

Η ανωτέρω δέσμευση δεν αποθαρρύνει τη μάρκα η οποία έχει αξιοποιήσει όλη της την τεχνογνωσία προκειμένου να παρέχει έναν ιδιαίτερα δυναμικό ήχο στο αυτοκίνητο που θα τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του και θα «εξιτάρει» τους επιβαίνοντες. Σ’ αυτό το πλαίσιο, ενσωματώνονται περισσότερα από 32 επιμέρους ηχητικά στοιχεία.

Παράλληλα, για την κατασκευή του μοντέλου έχουν εφαρμοστεί προηγμένες μέθοδοι ρομποτικής, με τον τελευταίο λόγο, ωστόσο, να έχουν τα… ανθρώπινα χέρια.

Advertisement

Σημειώνεται πως θα μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα με την Taycan και ως εκ τούτου οι μπαταρίες των 96 kWh θα είναι τοποθετημένες χαμηλά στο δάπεδο, γεγονός που μειώνει το κέντρο βάρους. Θα τροφοδοτείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής απόδοσης 590 ίππων, ενώ η αυτονομία θα αγγίζει τα 400 χλμ.

Η αποκάλυψη του μοντέλου είναι προγραμματισμένη για τέλη του έτους, ενώ το λανσάρισμα θα γίνει εντός του 2021. Όσον αφορά την τιμή, αναμένεται να αντιστοιχεί σε ένα ποσό κοντά στα 100.000 ευρώ.

Δείτε επίσης:

Το Audi TT με ακόμη πιο δυναμικό “λουκ”

Οδηγούμε το Audi RS Q8

ΑΒΤ: Νέα ισχυρότερη έκδοση για το Audi RS4 Avant