Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αττική Οδός: Επεκτάσεις χωρίς ΕΣΠΑ γίνεται;

Ελλάδα 8:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αττική Οδός: Επεκτάσεις χωρίς ΕΣΠΑ γίνεται;

ΝΕΑ

Αττική Οδός: Επεκτάσεις χωρίς ΕΣΠΑ γίνεται;

ΝΕΑ

Η πρότυπη πρόταση του σχήματος και ο προβληματισμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Advertisement
Advertisement

Με θετική διάθεση, αλλά και προβληματισμό για τις αντικειμενικές δυσκολίες, υποδέχθηκε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών την Πρότυπη Πρόταση που έχει υποβάλλει προεκλογικά το σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ-ΑΒΑΞ.

H πρόταση αφορά στις πολύ σημαντικές επεκτάσεις της Αττικής Οδού προς Λαύριο, Ραφήνα και την Σήραγγα Ηλιούπολης που θα ενώσει την Δυτική Περιφερειακή Υμηττού με την Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Το project ονομάστηκε ΑΘΗΝΑ Ι.

Μιλώντας από το βήμα του 1ου Growthfund Summit ο υφυπουργός Υποδομών, Νίκος Ταχιάος, τονισε πως δεν μπορούν να χρηματοδοτηθούν οδικά έργα στην Αττική από το ΕΣΠΑ.

Advertisement
Advertisement

Αυτό όπως σημείωσε ο κ.Ταχιάος σημαίνει πως το υπουργείο θα πρέπει να απευθυνθεί στον ιδιωτικό τομέα για να μπορέσουν μεγάλα έργα να χρηματοδοτηθούν. Παράλληλα θα χρειαστούν και κάποιες θεσμικές παρεμβάσεις για την βελτίωση του υφιστάμενου πλαισίου, καθώς θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν θέματα αρμοδιοτήτων, αλλά και γενικότερα θέματα λειτουργίας του νέου αυτού εργαλείου.

Η Πρότυπη Πρόταση που κατατέθηκε τον περασμένο Μάιο από τους τρεις μεγάλους κατασκευαστικούς Ομίλους ήταν η πρώτη του είδους της, καθώς η σχετική δυνατότητα θεσμοθετήθηκε το 2022 με τον νόμο 4903.

Το ζητούμενο για τις προτάσεις αυτές είναι ποια μπορεί να είναι η συμμετοχή του δημοσίου που απαιτείται για να μπορέσει να υλοποιηθεί το φιλόδοξο αυτό πρόγραμμα.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ακόμα ένας Φορέας Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα
Οδήγηση στην Αττική οδο και… ηλιοθεραπεία
Αττική Οδός: Η νέα σύμβαση και πόσο θα έχουν τα διόδια

 

Advertisement