Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Ακόμα ένας Φορέας Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα

Ελλάδα 22:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ακόμα ένας Φορέας Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα

ΝΕΑ

Ακόμα ένας Φορέας Οδικής Ασφάλειας στην Ελλάδα

ΝΕΑ

Το Ελληνικό κράτος ιδρύει ακόμα ένα φορέα οδικής ασφάλειας, προς αντιμετώπιση ενός από τα μεγαλύτερα κοινωνικά προβλήματα

Advertisement
Advertisement

Επιτροπές, φορείς ιδρύουν διαρκώς οι Κυβερνήσεις. Είναι χαρακτηριστικό πως από το 2005 έως το 2008 η χώρα μας είχε δέκατες επιτροπές που συζητούσαν για την οδική ασφάλεια.

Και μεταγενέστερα, σχεδόν όλες οι Κυβερνήσεις κινήθηκαν έτσι. Τα αποτελέσματα όμως είναι μέχρι σήμερα είναι απογοητευτικά. Αλλωστε, μην ξεχνάμε πως ένας από τους βασικούς παράγοντες των τροχαίων ατυχημάτων, είναι και η παλαιότητα του στόλου που ο μέσος όρος του οποίου στην Ελλάδα είναι τα 16,5 έτη…

Πάντως, ελπίζουμε πως η παρακατω δράση, αυτή τη φορά θα φέρει ουσιαστικά αποτελέσματα…

Advertisement
Advertisement

Επι του πρακτέου, συνάντηση εργασίας για την βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας και την ψηφιοποίηση αντίστοιχων εφαρμογών είχαν η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τις Μεταφορές, Χριστίνα Αλεξοπούλου με τον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κωνσταντίνο Κυρανάκη.

Στη συνάντηση συμμετείχε ο καθηγητής του ΕΜΠ κ. Γιώργος Γιαννής,  ο οποίος παρουσίασε το επικαιροποιημένο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030.

Advertisement

Συζητήθηκαν τα επόμενα βήματα για την υλοποίησή του Σχεδίου, με τον ενεργό ρόλο της Εκτελεστικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια, ενώ ο κ. Γιαννής  αποδέχτηκε την τιμητική πρόταση να αναλάβει τα καθήκοντα του Προέδρου.

Η Επιτροπή, το επόμενο χρονικό διάστημα, θα επεξεργαστεί ζητήματα όπως:

  • Προτάσεις για το νέο νόμο Οδικής Ασφάλειας / Βελτιώσεις ΚΟΚ
  • Εθνικό Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας
  • Εθνική Επικοινωνιακή Πολιτική Οδικής Ασφάλειας
Advertisement

Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλου, με την αρμοδιότητά της ως Πρόεδρος της Κυβερνητικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια δήλωσε:

«Επικαιροποιούμε το Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021 – 2030, που αποσκοπεί στη μείωση του αριθμού των νεκρών και των τραυματιών από τροχαία ατυχήματα, κατά 50% έως το 2030. Προχωρούμε με αλλαγές, που στόχο έχουν την έμπρακτη εκπαίδευση των οδηγών και την επιβολή εφαρμόσιμων ποινών, οι οποίες θα λειτουργούν αποτρεπτικά.

Η συνήθεια και η ανοχή είναι οι αντίπαλοί μας στην προσπάθεια για πιο ασφαλείς διαδρομές. Το Παρατηρητήριο Οδικής Ασφάλειας θα μας βοηθήσει να στοχεύσουμε με ακρίβεια στις επικοινωνιακές μας δράσεις. Προτεραιότητα της Κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη είναι η βελτίωση της ασφάλειας στους δρόμους».

Advertisement

Από την πλευρά του ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης σημείωσε:

«Δεσμευόμαστε για την άμεση ψηφιοποίηση εφαρμογών που θα συμβάλλουν στην βελτίωση της Οδικής Ασφάλειας και της προστασίας των πολιτών. Προσωπικά θεωρώ υποχρέωσή μου να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στη διάδοση καλών πρακτικών που θα βοηθήσουν να περάσουμε στη νέα ψηφιακή εποχή Οδικής Ασφάλειας σε συνδυασμό με τον νέο ΚΟΚ».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ο Δακτύλιος επέστρεψε, αλλά ακόμα δεν εφαρμόζεται!
Οι Ελληνες οδηγούν σαράβαλα
Τα 7 μεγάλα έργα που τα αλλάζουν όλα