Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αρκούν τα 9,24 εκατομμύρια πωλήσεις για να φέρουν τον όμιλο VW στην κορυφή;

Ελλάδα 13:16
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αρκούν τα 9,24 εκατομμύρια πωλήσεις για να φέρουν τον όμιλο VW στην κορυφή;

ΝΕΑ

Αρκούν τα 9,24 εκατομμύρια πωλήσεις για να φέρουν τον όμιλο VW στην κορυφή;

ΝΕΑ

Πολύ θετική ήταν η εμπορική πορεία του Ομίλου Volkswagen το 2023, αλλά είναι αρκετή για να σπάσει την κυριαρχία της Toyota;

Advertisement
Advertisement

Το 2023 μπορεί να ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον Όμιλο Volkswagen, ωστόσο τα νούμερα πωλήσεων ήταν θετικά. Ο γερμανικός κολοσσός κατάφερε να φτάσει τα 9,24 εκατομμύρια πωλήσεις το 2023 αυξάνοντας κατά 12% τις πωλήσεις σε σχέση με το 2022.

Αυτό μάλιστα συνέβη μέσα σε μια χαοτική κατάσταση, ιδιαίτερα με τον πόλεμο στην Ουκρανία και τη διακοπή των παραγγελιών σε δύο σημαντικές αγορές για τον Όμιλο. Η πιο ισχυρή περιοχή του κόσμου για τον Όμιλο VW παραμένει η Δυτική Ευρώπη με 3,27 εκατομμύρια οχήματα να παραδόθηκαν έχοντας αύξηση μεριδίου κατά 21%. Πολύ κοντά στην ευρωπαϊκή αγορά βρίσκεται η αγορά της Κίνας με 3,24 εκατομμύρια οχήματα, ενώ τρίτη είναι η Βόρεια Αμερική με 0,99 εκατομμύρια μονάδες.

Advertisement
Advertisement

Ανάμεσα σε όλες τις μάρκες που βρίσκονται κάτω από την ομπρέλα του Ομίλου VW, εκείνα με το σήμα της Volkswagen κυριάρχησαν με 52,63%. Τα μισά από αυτά ήταν SUV, ενώ το T-Cross ήταν η κορυφαία επιλογή σε Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Τουρκία και Ισπανία.

Όλα αυτά ακούγονται πολύ θετικά για τον Όμιλο VW, ωστόσο θα είναι αρκετά να τον φέρουν στην κορυφή; Και αυτό γιατί ακόμα τα τελικά νούμερα των πωλήσεων της Toyota δεν έχουν γίνει γνωστά για το 2023. Από όσα έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής έως και το Νοέμβριο η μεγάλη ιαπωνική εταιρεία έχει κατασκευάσει κάτι παραπάνω από 9,23 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Από τα οποία σχεδόν 3,1 εκατομμύρια στην Ιαπωνία και τα υπόλοιπα στα εργοστάσιά της ανά τον κόσμο.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εργοστασιακή εγγύηση 4 ετών για τα επιβατικά VW
Γιατί η Volkswagen κάνει πιο προσιτά τα ηλεκτρικά της;
Ποια είναι η πραγματική αυτονομία των ηλεκτρικών;