Menu
Live η κίνηση | Τιμές Καυσίμων Podcasts | Car Of The Year 2024
        array(0) {
}
    

ΝΕΑ

Αποκάλυψη! Ξαναλλάζουν πάλι όλα στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ

  • Γιώργος Κ. Ανδρής (ga@newsauto.gr)

Τι αφαιρείται από το Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων και τι θα γλιτώσουν οι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και φορτηγών.

Πριν καλά καλά ξεκινήσει να λειτουργεί το Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων (ΜΕΜΟ) αλλάζει και πάλι καθώς διαπιστώθηκε ένα «λάθος» το οποίο και αναμένεται να διορθωθεί άμεσα.

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr το πρωί της Τρίτης 17 Ιανουαρίου 2023 πέρασαν το κατώφλι του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας αντιπροσωπεία από τον Σύνδεσμο Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) και από το Σωματείο Εμπόρων Μεταχειρισμένων Φορτηγών Αυτοκινήτων του Νομού Τρικάλων!

Τα μέλη τόσο του ΣΕΕΑΕ όσο και του Σωματείου από τα Τρίκαλα εξήγησαν στον υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Κώστα Σκρέκα πως δεν είναι «Παραγωγοί» και δεν πρέπει να πληρώνουν τίποτα στο Εθνικό Μητρώο Παραγωγών (ΕΜΠΑ) και πως πρέπει άμεσα να διορθωθεί αυτό το λάθος το οποίο μάλιστα έχει και αναδρομική ισχύ 1 έτος για τις μπαταρίες και 3 χρόνια για τα ελαστικά. Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας σύμφωνα με πληροφορίες έχει ήδη δώσει εντολή να φτιαχτεί η σχετική διάταξη αποσύνδεσης του ΕΜΠΑ από το ΜΕΜΟ και μετά την δημοσίευσή της να μην χρειάζεται οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και φορτηγών να υπογράψουν κάποια σύμβαση με το Εθνικό Μητρώο Παραγωγών και βέβαια να μην πληρώσουν ούτε ένα ευρώ!

Από την άλλη μεριά βέβαια υπάρχουν οι φορείς του ΕΜΠΑ που αντικρούουν τους ισχυρισμούς των εμπόρων και εκτιμούν ότι οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και φορτηγών θα αναγκαστούν στο τέλος να πληρώνουν κανονικά για την ανακύκλωση των ελαστικών και μπαταριών κάθε εισαγόμενου οχήματος όπως επίσης και την ετήσια συνδρομή στην Εναλλακτική Διαχείριση Οχημάτων Ελλάδος (ΕΔΟΕ).

Όπως να καταλήξει το θέμα το σίγουρο είναι ότι οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και φορτηγών δεν πρόκειται να πληρώσουν αναδρομικά για το προηγούμενο έτος ή την προηγούμενη τριετία τίποτα στο Εθνικό Μητρώο Παραγωγών ενώ όπως όλα δείχνουν το ΕΜΠΑ θα αποσυνδεθεί τελικά από το Μητρώο Εισαγόμενων Μεταχειρισμένων Οχημάτων!

Να υπενθυμίσουμε πως κάποιος έμπορος για να λάβει κωδικούς του Εθνικού Μητρώου Παραγωγών πρέπει να πληρώσει 1 ευρώ για κάθε ελαστικό εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για την προηγούμενη τριετία και 5 ευρώ για κάθε ελαστικό εισαγόμενου μεταχειρισμένου φορτηγού για την τελευταία τριετία.

Παράλληλα για κάθε μπαταρία εισαγόμενου μεταχειρισμένου αυτοκινήτου και φορτηγού θα πρέπει οι έμποροι να πληρώσουν επίσης 0,10 ευρώ για κάθε όχημα που έχει εισαχθεί πέρυσι.

Επίσης πρέπει οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και φορτηγών να πληρώσουν και την ετήσια συνδρομή ύψους 200 ευρώ στην Εναλλακτική Διαχείριση Οχημάτων Ελλάδος

Σύμφωνα με νομικούς κύκλους η αναδρομική χρέωση των εμπόρων εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και φορτηγών για τα ελαστικά και τις μπαταρίες δεν ευσταθεί καθώς δεν είχαν ενημερωθεί οι έμποροι για την συγκεκριμένη χρέωση ώστε να μπορούν να την μετακυλήσουν στην κατανάλωση ενώ παράλληλα επίσης εκτιμούν ότι οι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων οχημάτων δεν είναι παραγωγοί καθώς διακινούν εμπορεύματα τα οποία έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά σε κάποιο άλλο κράτος-μέλος οπότε έχει πληρωθεί το τέλος ανακύκλωσης!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εισαγωγή μεταχειρισμένου ΙΧ: Βήμα-βήμα η νέα διαδικασία!
ΥΜΕ: Τέλος οι κομπίνες στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ!
Μόνο έτσι μπορείτε να εισάγετε πλέον μεταχειρισμένο αυτοκίνητο!

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto  

Οι υπόλοιπες ειδήσεις στο Πρώτο ΘΕΜΑ