Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αποκάλυψη: Pagani Huayra R

Ελλάδα 5:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκάλυψη: Pagani Huayra R

ΝΕΑ

Αποκάλυψη: Pagani Huayra R

ΝΕΑ

Η πιο extreme (μόνο για την κίνηση σε πίστα), η πιο δυνατή (850 ίπποι) η πιο σπάνια (μόνο 30 θα κατασκευαστούν) Pagani, που κατασκευάστηκε ποτέ ονομάζεται Huayra R.

Advertisement
Advertisement

Η τιμή της Huayra R είναι στα 2.600.000 ευρώ χωρίς τους φόρους

Σύμφωνα με την Pagani, το νέο της δημιούργημα είναι εξοπλισμένο με την τελευταία τεχνολογία που προέρχεται από τον κόσμο των αγώνων, ο νέος κινητήρας αποδίδει 850 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 750 Nm. Ο κινητήρας ζυγίζει μόλις 198 κιλά, κάνοντας την Huayra R ένα από τα πιο ελαφρά και αξιόπιστα supercars οι μηχανικοί της εταιρίας αναφέρουν πως ο 12κύυλινδρος κινητήρας, θα χρειαστεί service κάθε 10.000 χλμ.  Το μοτέρ συνδέεται απευθείας με το κεντρικό monocoque της κατασκευής, με το οποίο σχηματίζει ένα ενιαίο δομικό στοιχείο ώστε να εδράζεται πάνω του το σύστημα μετάδοσης και τα υποπλαίσια από χάλυβα από κράμα μολυβδαινίου. Το κιβώτιο ταχυτήτων της νέας Huayra R είναι 6τάχυτο, σειριακού τύπου και ασυγχρόνιστο (ζυγίζει μόλις 80 κιλά), που εγγυώνται αστραπιαίες αλλαγές και αξιοπιστία. Το πλαίσιο του αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένο από συνθετικά υλικά όπως τα Carbo-Titanium και Carbo-Triax HP62 και ενσωματώνει πλήρως τα καθίσματα, διασφαλίζοντας τη μέγιστη προστασία μαζί με το roll-cage.

Advertisement
Advertisement

Η αεροδυναμική έχει κύριο ρόλο, έτσι όταν η Huayra R αναπτύσσει στα 320 χλμ./ώρα, να δημιουργείτε κάθετη δύναμη της τάξης των 1.000 κιλών. Από εκεί και πέρα, οπτικά, η νέα «R» διαθέτει νέους αεραγωγούς στο μπροστινό μέρος για να διασφαλιστεί η μέγιστη ψύξη και η διοχέτευση της εξερχόμενης ροής αέρα προς το πλάι του αυτοκινήτου. Τα τμήματα της ανάρτησης να είναι κατασκευασμένα από σφυρήλατο κράμα αλουμινίου, η τελευταία αποτελείτε από διπλά ψαλίδια με ελικοειδή ελατήρια και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Αναβαθμίσεις έχουν γίνει και στα φρένα, τα οποία έχουν κατασκευαστεί από την Brembo (κεραμικοί δίσκοι 410 και 390 χλστ, 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και πίσω και αγωνιστικού τύπου υλικά τριβής). Τα ελαστικά είναι αγωνιστικού τύπου (για στεγνό ή βρεγμένο οδόστρωμα) και είναι διαθέσιμα σε διαστάσεις 275/675 R19 και 325/705 R19 εμπρός και πίσω.

Σύμφωνα με την Pagani, στο εσωτερικό, όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας (traction control, ABS και άλλες σημαντικές λειτουργίες) είναι άμεσα διαθέσιμα μέσω χειριστηρίων και διακοπτών στο τιμόνι. Τα δευτερεύοντα χειριστήρια – βλέπε φώτα, mapping κινητήρα και ανάρτησης, ρύθμιση κατανομής φρένων κ.α. – είναι διαθέσιμα στην κεντρική κονσόλα. Εκεί βρίσκεται και μία +υψηλής ανάλυσης, πλήρως προσαρμόσιμη οθόνη, που δίνει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για το… αυτοκίνητο.

Advertisement

Διαβάστε επίσης:

Έρχεται το νέο Pagani Huayra R των 900 ίππων

Advertisement

Pagani Huayra Roadster με 2,7 εκ. ευρώ

Το νέο, εξωπραγματικό Pagani Huayra Roadster BC (video)