Live Κίνηση
Περισσότερα
Mobility

Από το 2022 στους αγοραστές του το αυτόνομο NIO ET7

Ελλάδα 10:12
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Από το 2022 στους αγοραστές του το αυτόνομο NIO ET7

Mobility

Από το 2022 στους αγοραστές του το αυτόνομο NIO ET7

Mobility

Το νέο ET7 που αποκαλύφθηκε από τη NIO είναι ένα έξυπνο ηλεκτρικό sedan που κινείται αυτόνομα και οι παραδόσεις του εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2022, ενώ οι παραγγελίες για το μοντέλο έχουν ήδη αρχίσει.

Advertisement
Advertisement

Η NIO παρουσίασε το πρώτο αυτόνομο μοντέλο της, την «έξυπνη ηλεκτρική της ναυαρχίδα» NIO ET7, με τιμή χωρίς επιδότηση που ξεκινά από τα 57.000 ευρώ.

Το ET7 διαθέτει την τελευταία τεχνολογία NAD (NIO Autonomous Driving) της εταιρείας με βάση τα NIO Aquila Super Sensing και NIO Adam Super Computer. Το NAD προσφέρει ασφαλέστερη και πιο χαλαρωτική αυτόνομη οδήγηση από το σημείο Α στο σημείο Β, καλύπτοντας ένα μεγάλο εύρος οδικών συνθηκών, όπως αυτοκινητόδρομο, αστική οδήγηση, στάθμευση και ανταλλαγή μπαταριών. Η NIO έχει δημιουργήσει την αυτόνομη ικανότητα οδήγησης NAD, συμπεριλαμβανομένων αλγορίθμων αντίληψης, εντοπισμού, στρατηγικής ελέγχου, με ιδιαίτερα εξελιγμένο λογισμικό. Το NIO Aquila Super Sensing διαθέτει 33 μονάδες ανίχνευσης υψηλής απόδοσης, στις οποίες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων 11 κάμερες υψηλής ανάλυσης 8MP, ένα LiDAR υψηλής ανάλυσης για μεγάλες αποστάσεις, 12 αισθητήρες υπερήχων και δύο μονάδες μεγάλης ακρίβειας εντοπισμού θέσης.

Advertisement
Advertisement

Το Aquila μπορεί να δημιουργήσει δεδομένα 8 GB ανά δευτερόλεπτο και το NIO Adam με τους τέσσερις επεξεργαστές Nvidia Orin SoCs, παρουσιάζει συνολική υπολογιστική ισχύ 1.016 TOPS. Το ET7 έχει μήκος 5.098 χιλ., πλάτος 1.987 χιλ. και ύψος 1.505 χιλ. με μεταξόνιο 3.060 χιλ. Το εσωτερικό του ET7 είναι μια διαφορετική απόδοση της έννοιας του καθιστικού, καθώς μιλάμε για ένα εκλεπτυσμένο και άνετο χώρο. Το έξυπνο πιλοτήριο δεύτερης γενιάς του NIO στο ET7 έχει βελτιώσει τη δυνατότητα συνδεσιμότητας και επικοινωνίας κινητής τηλεφωνίας που ενεργοποιείται από την τρίτη γενιά Qualcomm Snapdragon Automotive Cockpit Platform. Η νέα κεντρική οθόνη 12,8 “AMOLED έχει βελτιώσει σημαντικά την ανάλυση και την αντίθεση, ενώ και το πρώτο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης αυτοκινήτου στον κόσμο, το NOMI, συνεχίζει να εξελίσσεται.

Το ET7 κληρονόμησε το DNA υψηλής απόδοσης της NIO με κινητήρα μόνιμου μαγνήτη 245 ίππων (180 kW) μπροστά και 408 ίππων (300 kW) πίσω. Η μέγιστη συνδυαστική ισχύς είναι 653 ίπποι (480 kW) με μέγιστη τιμή ροπής τα 850 Nm. Το ET7 επιταχύνει από 0 έως 100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα και έρχεται σε πλήρη ακινησία από τα 100 χλμ./ώρα σε 33,5 μέτρα. Με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,23 Cd και εφαρμογή της νέας πλατφόρμας, η ενεργειακή απόδοση βελτιώνεται περαιτέρω. Με μπαταρία 70 kWh, το ET7 έχει αυτονομία NEDC άνω των 500 χιλιομέτρων ή πάνω από 700 χιλιόμετρα με την προαιρετική μπαταρία των 100 kWh. Στην κορυφαία του έκδοση, με τη νέα μπαταρία 150 kWh, το ET7 διαθέτει αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

Advertisement

Δείτε ακόμα:

Advertisement

Elon Musk: Στόχος τα 1.000 χλμ. με μια φόρτιση

Πιο φθηνό plug in υβριδικό μοντέλο από την Karma

Από 66.000 ευρώ η βασική έκδοση του Lucid Air στις ΗΠΑ

Advertisement