Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Από τη Nike στη… Maserati!

Ελλάδα 14:18
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Από τη Nike στη… Maserati!

ΝΕΑ

Από τη Nike στη… Maserati!

ΝΕΑ

O Davide Grasso φέρνει στην ιταλική μάρκα την μοναδική εμπειρία που διαθέτει στη διανομή και το Marketing.

Advertisement
Advertisement

H FCA σε μια προσπάθεια να ενισχύσει τις πωλήσεις της Maserati προσέλαβε τον Davide Grasso, ειδικό σε θέματα Marketing που εργάζονταν στην Nike, για να «οδηγήσει» την πολυτελή μάρκα σε νέα μονοπάτια.

Ο Grasso θα φέρει στην Maserati «πλούσια εμπειρία στον τομέα των εμπορικών σημάτων», δήλωσε ο CEO της FCA Mike Manley ενώ παράλληλα θα διοριστεί και στο Εκτελεστικό Συμβούλιο της Ομάδας FCA.

Advertisement
Advertisement

Ο σημερινός COO της Maserati, Harald Wester, θα γίνει εκτελεστικός πρόεδρος του εμπορικού σήματος, επιβλέποντας όλες τις τεχνικές και βιομηχανικές περιοχές.

Ο Wester είναι επίσης επικεφαλής τεχνικός της FCA και σε αυτόν τον τομέα και οι ευθύνες του θα επεκταθούν ώστε να συμπεριλάβουν το παγκόσμιο σύστημα μετάδοσης κίνησης μαζί με την παγκόσμια τεχνολογία οχημάτων για τον όμιλο FCA.

Ο Grasso και ο Wester θα στηρίξουν το έργο που έχει ήδη ξεκινήσει ώστε να αναζωογονηθεί η Maserati παγκοσμίως δήλωσε ο Manley στη δήλωση.

Advertisement

Το επιχειρηματικό σχέδιο της FCA στοχεύει στην αύξηση των ετήσιων πωλήσεων της Maserati σε 100.000 μονάδες μέχρι το 2022, με τη δημιουργία νέων μοντέλων, όπως ένα SUV μεσαίου μεγέθους ένα coupe και ένα cabriolet μοντέλο.

Οι πωλήσεις της Maserati μειώθηκαν κατά 41% σε 5.500 μονάδες τους πρώτους τρεις μήνες λόγω «ενεργειών διαχείρισης αποθεμάτων», δήλωσε η FCA στην οικονομική έκθεση του πρώτου τριμήνου.

Advertisement

Πέρυσι, η Maserati πούλησε 35.900 αυτοκίνητα, από 51.500 το 2017.

Ο Manley είπε στους επενδυτές στην έκθεση Q1 ότι η FCA πραγματοποιεί μια «επιθετική εστίαση» στο δίκτυο διανομής και το μάρκετινγκ της Maserati.

Αφού διορίστηκε CEO της FCA, ο Manley ανέτρεψε την απόφαση της FCA να συνδέσει τη Maserati με τη σειρά της Alfa Romeo.

Advertisement

Αυτό ήταν ένα λάθος, επειδή μείωσε την προσοχή στην μάρκα Maserati η οποία αντιμετωπίζεται σχεδόν σαν να ήταν μάρκα μαζικής αγοράς, δήλωσε ο Manley στους αναλυτές για το τρίτο τρίμηνο των κερδών της FCA.