Απίθανος οδηγός «ταπείνωσε» μια Ferrari Testarossa
ΝΕΑΑπίθανος οδηγός «ταπείνωσε» μια Ferrari Testarossa
ΝΕΑΟ κάτοχος μιας Ferrari Testarossa δεν δίστασε να φορτώσει την κομψή Ιταλίδα με μια τηλεόραση των 48 ιντσών.
Πολλοί είναι οι λόγοι που οδηγούν κάποιον στην απόκτηση ενός supercar με βασικότερους τις εξωφρενικές επιδόσεις, το επιβλητικό design, την πολυτελή καμπίνα και τη σαγηνευτική ακουστική υπόκρουση του πολυκύλινδρου μοτέρ.
WHAT CAR
Και άπαντες γνωρίζουν πως θα… βγουν χαμένοι στον τομέα της πρακτικότητας. Για τις ανάγκες, ωστόσο, μεταφοράς μεγάλων αντικειμένων, έχουν φροντίσει να αγοράσουν ένα διαφορετικού τύπου όχημα, με κύριο προσόν του τους γενναιόδωρους αποθηκευτικούς χώρους.
Δεν ισχύει, όμως, και το ίδιο για τον ιδιοκτήτη μιας Ferrari Testarossa, ο οποίος παρερμήνευσε τις δυνατότητες της κομψής Ιταλίδας. Πώς εξηγείται αλλιώς η απόφασή του να την «φορτώσει» με μια τεράστια τηλεόραση, 48 ιντσών.
Το περιστατικό έγινε γνωστό μετά από τη δημοσίευση μιας φωτογραφίας στο Reddit. Όπως παρατηρούμε, ο τολμηρός οδηγός του μοντέλου δεν πτοήθηκε από τους φτωχούς χώρους του εμβληματικού, 12κύλινδρου supercar. Έτσι, τοποθέτησε τη συσκευή πάνω στο κάλυμμα του κινητήρα, «δένοντάς» τη με μονωτικές ταινίες.
Πέρα από τον ανορθόδοξο τρόπο που επινόησε ώστε να μεταφέρει τα ψώνια του, η επιλογή του οδηγού εγκυμονεί και πολλούς κινδύνους. Η παραγόμενη θερμότητα του μοτέρ θα μπορούσε να «κόψει» τις μονωτικές ταινίες, μ’ αποτέλεσμα η τηλεόραση να πέσει από τον αυτοσχέδιο αποθηκευτικό χώρο και να προκαλέσει κάποιο ατύχημα.
Παράλληλα, η τοποθέτηση ενός τόσο μεγάλου αντικειμένου πάνω στο κάλυμμα του κινητήρα, δυσχεραίνει το έργο ψύξης του τελευταίου.
H Ferrari Testarossa κυκλοφόρησε από το 1984 έως το 1996 και συνιστά ένα εκ των πιο αναγνωρίσιμων μοντέλων του Maranello. Πηγή τροφοδότησης του supercar ήταν ένας 12κύλινδρος κινητήρας 5,0 λτ., ο οποίος παρήγαγε 390 PS και 490 Nm ροπής. Το 0-100 χλμ./ώρα αποτελούσε υπόθεση 5,3 δλ. και η τελική έφτανε τα 290 χλμ./ώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Εφτασε τα 331 χλμ./ώρα με Ferrari 812 Superfast (+video)
Απίθανη καραμπόλα μεταξύ Ferrari (+video)
Γκουρού της τεχνολογίας ο νέος CEO της Ferrari