Αντέγραψε απροκάλυπτα τις Porsche και VW με μοντέλα-«μαϊμού»
ΝΕΑΑντέγραψε απροκάλυπτα τις Porsche και VW με μοντέλα-«μαϊμού»
ΝΕΑΚινεζική εταιρεία συμμετείχε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, παρουσιάζοντας δύο μοντέλα – απομιμήσεις. Θα της γυρίσει… μπούμερανγκ η συγκεκριμένη απόφαση;
Έλλειψη φαντασίας φαίνεται πως χαρακτηρίζει ορισμένες εταιρείες κατασκευής οχημάτων ανά τον κόσμο, οι οποίες συμμετείχαν στο μεγάλο αυτοκινητικό ραντεβού της Σαγκάης, παρουσιάζοντας τις τετράτροχες προτάσεις τους.
WHAT CAR
Ένας από τους κατασκευαστές που σημείωσαν…αυτογκόλ είναι η Ora, θυγατρική της Great Wall, η οποία δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων. Η Ora να εξασφάλισε την παρουσία της στην Έκθεση της Σαγκάης, αλλά η συγκεκριμένη απόφασή της, ενδεχομένως, να της γυρίσει… μπούμερανγκ. Αυτό διότι κατηγορείται από πολλούς φίλους της αυτοκίνησης πως τα μοντέλα που παρουσίασε αποτελούν απροκάλυπτη αντιγραφή του VW Beetle και των Panamera–911 της Porsche.
Punk Cat ή αλλιώς VW Beetle
Η VW έριξε τους τίτλους τέλους του Σκαραβαίου της το 2019. Έκτοτε δεν ήταν λίγες οι φορές που πυροδοτήθηκε ακατάπαυστη φημολογία πως η εταιρεία θα επαναφέρει το Beetle με ηλεκτρική καρδιά.
Χαρακτηριζόμενη από έλλειψη υπομονής (και φυσικά φαντασίας), η Ora αποφάσισε… να λύσει τα χέρια της VW, παρουσιάζοντας η ίδια την ηλεκτρική εκδοχή του λαοφιλούς μοντέλου, με την κωδική ονομασία Punk Cat. Και ενώ οι περισσότεροι θα ανέμεναν μια σχεδιαστική διαφοροποίηση, το αποτέλεσμα τους διέψευσε.
Τα… copy-pasted στοιχεία είναι καταφανή και αφορούν το σχήμα, τους θόλους των τροχών, τους κεντρικούς προβολείς, αλλά και την καμπίνα. Μοναδικό στοιχείο διαφοροποίησης είναι τα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος, αλλά και η παρουσία τεσσάρων θυρών – αν και η VW είχε προχωρήσει σε κάποιες μελέτες για 4θυρη έκδοση (Super Beetle, 1970).
Lightning Cat με άρωμα Porsche
Η Ora τρέφει μεγάλη συμπάθεια για το VW group. Πώς εξηγείται διαφορετικά πως παρουσίασε ένα ακόμη μοντέλο που παραπέμπει σε μοντέλο του ομίλου;
Ο λόγος για το Lightining Ora, ένα ηλεκτρικό sedan με δύο μοτέρ και δυνατότητα επιτάχυνσης στα πρώτα 100 km/h σε 3,5 sec. Και αν η παραπάνω επίδοση εντυπωσιάζει, δεν ισχύει το ίδιο και για τη… σχεδιαστική πρωτοπορία της μάρκας.
Το καπό και τα οβάλ μπροστινά φώτα παραπέμπουν σε 911 και Panamera, με τις ομοιότητες (κυρίως με την Panamera) ν’ αφορούν, επίσης, την κλίση της οροφής προς τα πίσω, την τοποθέτηση των φωτιστικών στις άκρες της πίσω θύρας (προς τα φτερά), αλλά και τη διακριτική αεροτομή.
Στο εσωτερικό συναντάμε ίδιας απόχρωσης επενδύσεις, ένα σχεδόν ολόιδιο τριάκτινο τιμόνι και αντίστοιχης φιλοσοφίας οθόνη αφής και κεντρική κονσόλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Maserati Levante Hybrid: Δίλιτρη, τετρακύλινδρη με 330 ίππους
Επίσημο: Audi A6 e-tron
Διπλό «χτύπημα» της Honda στη Σαγκάη