Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αναβίωση για το Honda CR-Z;

Ελλάδα 22:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αναβίωση για το Honda CR-Z;

ΝΕΑ

Αναβίωση για το Honda CR-Z;

ΝΕΑ

Η Honda τράβηξε το βύσμα στο εμφανίσιμο CR-Z το 2016, μετά από έξι ανεπιτυχή χρόνια στην αγορά, αλλά το περίεργο hatchback μπορεί ακόμη να ελπίζει σε μια δυναμική επιστροφή.

Advertisement
Advertisement

Αυτό συμβαίνει επειδή η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία υπέβαλε αίτηση εμπορικού σήματος για το CR-Z στο παγκόσμιας φήμης United States Patent and Trademark Office (USPTO).

Υποβλήθηκε στις 29 Ιουλίου και έγινε δεκτή, αν και δεν έχει ακόμη ανατεθεί σε κάποιο εξεταστή. Σύμφωνα με την καταχώριση, η συγκεκριμένη πινακίδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για «δομικά μέρη αυτοκινήτων», εμείς βέβαια θα θέλαμε να δούμε ένα νέο CR-Z στη γκάμα της Honda, το οποίο δεν πέτυχε τον εμπορικό στόχο του μόλις τέσσερα χρόνια πριν. Η επίπονη διαδικασία μεγιστοποίησης των κερδών της εταιρίας κατάργησε επίσης τα Civic Coupe, Fit και το Accord με χειροκίνητο κιβώτιο, οπότε αναμένουμε με αγωνία τα σχέδια της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Advertisement
Advertisement

Σίγουρα, ένα σύγχρονο CR-Z θα μπορούσε να αυξήσει περαιτέρω τις πωλήσεις της Honda, είτε ως υβριδικό είτε ως ηλεκτρικό σε δίθυρο coupe ή hatchback αμάξωμα, κάτι που ελπίζουμε τελικά να κάνουν. Από την άλλη πλευρά, μπορεί να καταχώρησαν τη συγκεκριμένη ταμπέλα προκειμένου για να αποτρέψουν τη χρήση της από τον ανταγωνισμό. Όλα είναι πιθανά…

Σύμφωνα με την CarSalesBase, το 2011 ήταν η καλύτερη χρονιά του CR-Z στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου πωλήθηκαν 11.330 μονάδες. Άλλα 4.192 πουλήθηκαν το επόμενο έτος και 4.550, 3.562 και 3.073 το 2013, 2014 και 2015 αντίστοιχα, μαζί με 2.338, 705 και 38 το 2016, 2017 και 2018.

Advertisement

Το CR-Z δεν ήταν τόσο δημοφιλές στην Ευρώπη, με 5.704, 4.385 και 2.065 ταξινομήσεις το 2010, 2011 και 2012 αντίστοιχα, ακολουθούμενα από 696, 301, 32 και 1 το 2013, 2014, 2015 και 2016.

Το CR-Z είχε κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων 130 ίππων με την αρωγή ενός ηλεκτρικού μοτέρ και διατέθηκε είτε με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ή, προαιρετικά, με αυτόματο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Η “τσιμπημένη” τιμή του στη Γηραιά Ήπειρο προφανώς έπαιξε ανασταλτικό ρόλο στις ισχνές πωλήσεις του.

Advertisement

Διαβάστε επίσης: 

Φήμες για νέο Honda CR-Z

Honda CR-Z: Χωρίς τύψεις

Advertisement

Φουλ ηλεκτρικό σπορ μοντέλο ετοιμάζει η Honda!