Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Alfa Romeo Tonale:  Όλα όσα γνωρίζουμε

Ελλάδα 1:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Alfa Romeo Tonale: Όλα όσα γνωρίζουμε

ΝΕΑ

Alfa Romeo Tonale: Όλα όσα γνωρίζουμε

ΝΕΑ

Στις 8 Φεβρουαρίου ορίστηκε από την Alfa Romeo η επίσημη παρουσίαση της πολύ-αναμενόμενης Tonale, της οποίας το εμπορικό λανσάρισμα θα ξεκινήσει μέσα στο ερχόμενο καλοκαίρι.

Advertisement
Advertisement

Η Tonale είχε παρουσιαστεί ως concept το 2019, αλλά το στάδιο της εξέλιξής της και των δοκιμών καθυστερούσε για διάφορους λόγους. Ένας από αυτούς ήταν το πέρασμα της FCA και της Alfa Romeo στον όμιλο Stellantis, ενώ ένας άλλος ήταν για να υπάρξουν βελτιώσεις στο plug-in σύστημα που είχε επισημάνει ο νέος CEO της μάρκας, Jean-Philippe Imparato.

Όπως μπορείτε να δείτε στην teaser φωτογραφία που έδωσε στην δημοσιότητα η Alfa Romeo η διαδικτυακή παρουσίαση που θα γίνει το μεσημέρι της μεθεπόμενης Τρίτης έχει τίτλο «La Metamorfosi». Με αυτό το τίτλο οι Ιταλοί θα αναφερθούν και στη νέα εποχή της εταιρίας τους η οποία έως το 2027 θα έχει μια γκάμα από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, με το μεταξόνιό της να είναι μόλις 182 χιλιοστά μικρότερο από της Stelvio (στα 2.636 χλστ), η Tonale θα έχει μήκος 4.528 χλστ., πλάτος 1.835 χλστ. και ύψος 1.604 χλστ.

Πιθανότατα, το μικρομεσαίο SUV τηςAlfa Romeo θα διατίθεται σε plug-in υβριδική έκδοση (PHEV), με 1.300αρη τούρμπο βενζινοκινητήρα των 180 ίππων και δυο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική τους απόδοση θα είναι 240 ίππων.

Η μπαταρία του νέου SUV της Tonale θα έχει μεγαλύτερη ενεργειακή χωρητικότητα από αυτή (11,4 kWh) των Jeep PHEV, και κατά συνέπεια η ηλεκτρική αυτονομία δεν αποκλείεται να ανέρχεται στα 80 χλμ.

Advertisement

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι, η γκάμα κινητήρων θα απαρτίζεται από έναν diesel 1.600 κ.εκ. των 130 ίππων, αλλά και turbo προτάσεις βενζίνης με 130 ή 160 ίππους με  ήπια υβριδική τεχνολογία.

Advertisement

Η εξωτερική εμφάνιση θα βασίζεται εν πολλοίς στο πρωτότυπο όχημα του 2019, χωρίς όμως να απουσιάζουν οι απαραίτητες διαφοροποιήσεις. Στο μπροστινό μέρος θα διατηρηθεί η γνώριμη τριγωνική μάσκα τύπου Scudetto, αλλά θα είναι πλαισιωμένη από λιγότερο «αιχμηρά» φώτα σε μοτίβο “U” για τα LED φωτιστικά σώματα . Το καπό θα είναι περισσότερο στρογγυλεμένο.  Οι ζάντες θα έχουν μικρότερη διάμετρο, χωρίς να χάνουν την κομψή τους εμφάνιση.

Η οροφή θα είναι εξίσου κεκλιμένη, καταλήγοντας σε μια διακριτική αεροτομή, και τα πίσω φώτα –μολονότι δεν θα είναι εξίσου λεπτά με αυτά του πρωτότυπου – θα έχουν το ίδιο design και θα ενώνονται από μια καλαίσθητη LED μπάρα.

Από την άλλη, η έκδοση παραγωγής θα ενσωματώνει «κανονικού» μεγέθους εξωτερικούς καθρέπτες, και οι χειρολαβές για τις πίσω πόρτες θα «κρύβονται» στο πάνω μέρος της πίσω κολώνας (c-pillar), ώστε να διατηρηθεί μια «καθαρή» σχεδιαστική γραμμή στο προφίλ.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Alfa Romeo Vassago: Σχέδιο που έχει νόημα
Alfa Romeo: Κάθε χρόνο και καινούριο μοντέλο!
Alfa Romeo: Επαναφέρει θρυλικά μοντέλα της;