Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΝΕΑ

Το καλοκαίρι της Fiat μέσα από 10 ανοιχτά μοντέλα

  • newsautoteam

Η οδήγηση με ένα ανοικτό αυτοκίνητο αποτελεί μία μοναδική εμπειρία και η Fiat είχε (και έχει) στην γκάμα της μοντέλα που επέτρεπαν στον οδηγό και τους επιβάτες να βρεθούν σε απόλυτη επαφή με τη φύση. Αυτά είναι τα δέκα πιο χαρακτηριστικά ανοικτά Fiat.

 

Τα  μοντέλα με ανοιγόμενη οροφή αποτελούν μια ιδιαίτερη κατηγορία στο χώρο του αυτοκινήτου.  Convertible, Cabrio, Spider, Targa, διθέσια ή τετραθέσια, με υφασμάτινη ή μεταλλική οροφή, τα ανοικτά αυτοκίνητα προσφέρουν μια ξεχωριστή εμπειρία οδήγησης σε κάθε εκδοχή τους.

Λιγότερο πρακτικά και συνήθως ακριβότερα από τις αντίστοιχες συμβατικές εκδόσεις, τα ανοικτά αυτοκίνητα δεν επιλέγονται με τη λογική, αλλά με το συναίσθημα και την απόλαυση που προσφέρουν.

Τα παρακάτω ανοικτά μοντέλα της Fiat δημιούργησαν το δικό τους μύθο προσφέροντας την αίσθηση του αιώνιου καλοκαιριού σε εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

1200 Spider – 1957

Το διθέσιο 1200 Spider ξεχώρισε και για μία ιδιαίτερη καινοτομία. Τα καθίσματα μπορούσαν να περιστραφούν κατά τον κατακόρυφο άξονα επιτρέποντας την ευκολότερη είσοδο και έξοδο για τον οδηγό και τον επιβάτη. Ήταν μία λύση που εκτιμήθηκε ιδιαίτερα από τις γυναίκες που πλέον μπορούσαν να απολαμβάνουν ένα σπορ αυτοκίνητο χωρίς να ανησυχούν ότι θα ταλαιπωρήσουν το φόρεμα τους.

500 Jolly “Spiaggina” – 1958

Η έκδοση Jolly που έμεινε γνωστή με το παρατσούκλι «Spiaggina» ήταν  κατασκευασμένο από την Carrozzeria Ghia Jolly ήταν το απόλυτο αυτοκίνητο παραλίας. Η επένδυση των καθισμάτων, ήταν κατασκευασμένη από ψάθα και αυτό σήμαινε ότι οι επιβάτες μπορούσαν να ταξιδεύουν με βρεγμένα μαγιό. Με τιμή διπλάσια από εκείνη του απλού 500, το Jolly αγαπήθηκε από πλήθος γνωστών προσωπικοτήτων, όπως ο Αριστοτέλης Ωνάσης και ο Πρίγκιπας Ρενιέ του Μονακό.

850 Spider 1965

Ακόμα ένα cabrio της Fiat που σχεδιάστηκε από τον Bertone, το 850 Spider, ήταν ένα προσιτό σπορ ανοικτό αυτοκίνητο που συνολικά πούλησε περισσότερες από 140.000 μονάδες.

124 Sport Spider 1966

Ήταν ένα αυτοκίνητο που έμεινε στην ιστορία τόσο λόγω της εμπορικής του επιτυχίας, όσο και των διακρίσεων που κατέκτησε στους αγώνες. Ο Pininfarina δημιούργησε ένα κλασσικό σχήμα, το οποίο αγαπήθηκε ιδιαίτερα τόσο στην Ευρώπη, όσο και στην αγορά των Η.Π.Α. Η έκδοση Abarth με σημαντικές τεχνικές αλλαγές, ιδιαίτερα στην πίσω ανάρτηση, πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή αγωνιστική πορεία ενισχύοντας την εικόνα της μάρκας.

X1/9 1972

Ο Marcello Gandini σχεδίασε για λογαριασμό του Studio Bertone ένα από τα πιο χαρακτηριστικά σχήματα στο χώρο του αυτοκινήτου. Το σφηνοειδές σχήμα, αποτέλεσμα και της εγκάρσιας τοποθέτησης του κινητήρα πίσω από την καμπίνα των επιβατών, συνδυαζόταν με μια ανοιγόμενη οροφή τύπου Targa.00 Το όνομα του μοντέλου παραγωγής είναι ουσιαστικά ο κωδικός του προγράμματος εξέλιξης, στοιχείο που σπάνια συναντά κανείς στην ιστορία του αυτοκινήτου.

Punto Cabrio – 1993

Βασισμένο σε ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα στην ιστορία της Fiat, το Punto Cabrio αποτελούσε τον ορισμό του προσιτού ανοικτού αυτοκινήτου. Με θέσεις για 4 άτομα και ικανό χώρο αποσκευών για μικρές εξορμήσεις, το Punto Cabrio προσέφερε τη χαρά ενός ανοικτού αυτοκινήτου στο ευρύ κοινό. Συνολικά περισσότερα από 55.000 Punto Cabrio πέρασαν τη γραμμή παραγωγής του Bertone, τα περισσότερα εκ των οποίων ήταν βαμμένα σε ιδιαίτερα μοντέρνα χρώματα.

Barchetta 1995

Έχοντας ανακηρυχτεί ως ένα από τα πιο όμορφα ανοικτά αυτοκίνητα, η «βαρκούλα» της Fiat σχεδιάστηκε από τον Ανδρέα Ζαπατίνα συνδυάζοντας κλασσικά στοιχεία με έναν απόλυτα μοντέρνο τρόπο.

Panda Marrakech – 2003

Το «φάντασμα» του 500 «Spiaggina» έβαλε το χέρι του στη δημιουργία του πρωτοτύπου Marrakech, το οποίο είχε πολύ έντονα στοιχεία από τα beach buggies της δεκαετίας του 60,ήταν  εφοδιασμένο με σύστημα τετρακίνησης και αυξημένη απόσταση από το έδαφος μπορούσε να κινηθεί με ιδιαίτερη ευκολία σε αμμώδη εδάφη.

500c – 2009

Η Cabrio έκδοση του 500 πλησιάζει όσο καμία άλλη το αρχέτυπο του Fiat 500 του 1957. Η υφασμάτινη οροφή ακολουθεί με τον ίδιο τρόπο την γραμμή που ορίζουν οι πλαϊνές κολόνες από το παρμπρίζ μέχρι και την πόρτα του χώρου αποσκευών δίνοντας τη δυνατότητα στους 4 επιβάτες να έρθουν σε άμεση επαφή με τον ήλιο.

124 Spider – 2015

Η αναβίωση ενός θρυλικού μοντέλου δεν είναι ποτέ απλή υπόθεση. Το νέο 124 Spider διατηρεί μια σειρά σχεδιαστικών χαρακτηριστικών που κάνουν άμεσα αναγνωρίσιμη τη συγγένεια με τον ένδοξο πρόγονο του. Η σπορ διάθεση του πλαισίου και του συστήματος διεύθυνσης είναι ακόμα μία ομοιότητα, ενώ η αγωνιστική έκδοση Abarth 124 rally  συνεχίζει την επιτυχημένη παράδοση στους αγώνες κυριαρχώντας τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία R-GT.

Δημοφιλή στο Protothema.gr