Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτό είναι το πρώτο hypercar της Κίνας

Ελλάδα 23:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Αυτό είναι το πρώτο hypercar της Κίνας

ΝΕΑ

Αυτό είναι το πρώτο hypercar της Κίνας

ΝΕΑ

Η GAC της Κίνας δεν επικεντρώνεται μόνο στα οικογενειακά ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά μας δείχνει τι μπορεί να κάνει και στο hypercars.

Advertisement
Advertisement

Ακράδαντη απόδειξη είναι το Aion Hyper SSR, το πρώτο hypercar της Κίνας με μια τιμή που το τοποθετεί κάτω από τις 200.000 ευρώ, όσο κοστίζει μια βασική Lamborghini.

Χαρακτηριστικό είναι πως το κινεζικό hypercar κοστίζει πολύ λιγότερο από άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα ίδιου βεληνεκούς αλλά με αστρονομική τιμή των 2 εκατομμυρίων ευρώ, όπως είναι το Rimac Nevera, το Pininfarina Battista και το Lotus Evija.

Το Aion Hyper SSR παρουσιάστηκε αρχικά ως Enpulse Concept το 2020, ενώ το Σεπτέμβριο ακολούθησε το SSR ως ένα μοντέλο παραγωγής.

Advertisement
Advertisement

Με εκρηκτικές επιδόσεις, συμπεριλαμβανομένης της επιτάχυνσης από 0 σε 100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,9 δευτερόλεπτα, το SSR ανταποκρίνεται πλήρως στο ακρωνύμιο του: Super, Sport, Race.

Η βασική έκδοση SSR, με τιμή στις περίπου 180.000 ευρώ έχει συνδυαστική ισχύ 1.224 ίππων και ροπή 1.230 Nm και χρειάζεται 2,3 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα. Τα 1,9 δευτερόλεπτα τα πετυχαίνει η έκδοση SSR Speed που κοστίζει από περίπου 200.000 ευρώ.

Advertisement

Αν και δεν υπάρχει σαφείς πληροφορίες, σύμφωνα με τις πρώτες το SSR έχει τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα και μπορεί να ταξιδέψει για 500+ χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας 75 kWh.

Advertisement

Όσον αφορά τον σχεδιασμό, το Hyper SSR έχει πολλές επιρροές από τη Ferrari 458. Επίσης, οι πόρτες ανοίγουν προς τα πάνω, όπως σε μία McLaren, ενώ υπάρχει και ενεργητική πίσω αεροτομή.

Ενδιαφέρον είναι ότι όλο το αμάξωμα είναι φτιαγμένο από κάρμπον. Στο εσωτερικό, οι οδηγοί απολαμβάνουν θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα, οθόνη 14,6 ιντσών και ψηφιακή οθόνη 8,9 ιντσών.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτό είναι το πιο… στενό αυτοκίνητο του κόσμου (+video)
Η Magna Steyr ανοίγει ευρωπαϊκή πύλη στους Κινέζους
Δείτε πως η Τουρκία προσπαθεί να προστατεύσει το Togg