Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsautoCHOICE

Αυτό είναι το EV6, το ηλεκτρικό Kia της νέας γενιάς

  • του Γιάννη Σκουφή (gsk@newsauto.gr)

Πρεμιέρα για το νέο και ιδιαίτερα εξελιγμένο ηλεκτρικό KIA EV6.

Λίγο μετά το Ioniq 5 και η άλλη μάρκα του ομίλου της Hyundai, η KIA παρουσίασε το δικό της ηλεκτρικό μοντέλο νέας γενιάς το EV6, που βασίζεται στην E-GMP, την καινούργια ηλεκτρική πλατφόρμα του γκρουπ που έχει εξελιχθεί ειδικά για την ηλεκτροκίνηση.

Ταυτόχρονα το EV6 ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας την «Opposites United» που σύμφωνα με την εταιρεία χαρακτηρίζεται από τα «Bold for Nature», «Joy for Reason», «Power to Progress», «Technology for Life» και «Tension for Serenity».

Έτσι έχει μια πραγματικά σύγχρονη και ενδιαφέρουσα εμφάνιση με το «Digital Tiger Face». Πρόκειται για την «ηλεκτρική» συνέχεια της Tiger Nose μάσκας που γνωρίζουμε από τα μοντέλα της KIA και στην οποία σημαντικό ρόλο παίζουν και οι τεχνολογικά εξελιγμένοι προβολείς.

Στα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το EV6 περιλαμβάνονται και οι χυτές γραμμές του αμαξώματος, το έντονο ανάγλυφο καθώς και οι τονισμένοι θόλοι των φτερών. Από πλευράς διαστάσεων μάλλον θα είναι ανάλογες αυτών του πρωτότυπου για την Κίνα που είχε παρουσιάσει η μάρκα (μήκος 4,85 μέτρα, μεταξόνιο 3,0 μέτρα).

Στο εσωτερικό του EV6 κυριαρχεί η μεγάλη κυρτή οθόνη που ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τις λειτουργίες του συστήματος infotainment. Τα φυσικά κουμπιά έχουν ελαχιστοποιηθεί, ενώ οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της μάρκας εκμεταλλεύθηκαν το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης αλλά και στοιχεία όπως π.χ. τα λεπτά καθίσματα προκειμένου να εξασφαλίσουν ιδιαίτερα άνετους χώρους στο εσωτερικό.

Η Kia δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία για το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του EV6, αλλά μάλλον θα έχει πολλά κοινά με αυτό του Ioniq 5. ¨Ετσι η βασική του έκδοση θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 58 kWh, ενώ η κορυφαία θα είναι τετρακίνητη με δύο μοτέρ και μπαταρία 72,6 kWh. Και εδώ θα υπάρχει το εξελιγμένο σύστημα φόρτισης που μπορεί, όπως και στο Ioniq 5, να λειτουργήσει τόσο με 400V όσο και με 800V.   

Διαβάστε επίσης:

Δοκιμή: Νέο Kia Stonic 1.0Τ 120 PS 7DCT 48V

Kia: Πέτυχε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην ιστορία της

Με τολμηρή σχεδίαση το νέο Kia Niro

 

 

 

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto