Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτό είναι το EV6, το ηλεκτρικό Kia της νέας γενιάς

Ελλάδα 6:10
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτό είναι το EV6, το ηλεκτρικό Kia της νέας γενιάς

ΝΕΑ

Αυτό είναι το EV6, το ηλεκτρικό Kia της νέας γενιάς

ΝΕΑ

Πρεμιέρα για το νέο και ιδιαίτερα εξελιγμένο ηλεκτρικό KIA EV6.

Advertisement
Advertisement

Λίγο μετά το Ioniq 5 και η άλλη μάρκα του ομίλου της Hyundai, η KIA παρουσίασε το δικό της ηλεκτρικό μοντέλο νέας γενιάς το EV6, που βασίζεται στην E-GMP, την καινούργια ηλεκτρική πλατφόρμα του γκρουπ που έχει εξελιχθεί ειδικά για την ηλεκτροκίνηση.

Ταυτόχρονα το EV6 ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας την «Opposites United» που σύμφωνα με την εταιρεία χαρακτηρίζεται από τα «Bold for Nature», «Joy for Reason», «Power to Progress», «Technology for Life» και «Tension for Serenity».

Advertisement
Advertisement

Έτσι έχει μια πραγματικά σύγχρονη και ενδιαφέρουσα εμφάνιση με το «Digital Tiger Face». Πρόκειται για την «ηλεκτρική» συνέχεια της Tiger Nose μάσκας που γνωρίζουμε από τα μοντέλα της KIA και στην οποία σημαντικό ρόλο παίζουν και οι τεχνολογικά εξελιγμένοι προβολείς.

Στα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το EV6 περιλαμβάνονται και οι χυτές γραμμές του αμαξώματος, το έντονο ανάγλυφο καθώς και οι τονισμένοι θόλοι των φτερών. Από πλευράς διαστάσεων μάλλον θα είναι ανάλογες αυτών του πρωτότυπου για την Κίνα που είχε παρουσιάσει η μάρκα (μήκος 4,85 μέτρα, μεταξόνιο 3,0 μέτρα).

Advertisement

Στο εσωτερικό του EV6 κυριαρχεί η μεγάλη κυρτή οθόνη που ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και τις λειτουργίες του συστήματος infotainment. Τα φυσικά κουμπιά έχουν ελαχιστοποιηθεί, ενώ οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της μάρκας εκμεταλλεύθηκαν το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης αλλά και στοιχεία όπως π.χ. τα λεπτά καθίσματα προκειμένου να εξασφαλίσουν ιδιαίτερα άνετους χώρους στο εσωτερικό.

Advertisement

Η Kia δεν έχει ανακοινώσει στοιχεία για το ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης του EV6, αλλά μάλλον θα έχει πολλά κοινά με αυτό του Ioniq 5. ¨Ετσι η βασική του έκδοση θα έχει έναν ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία 58 kWh, ενώ η κορυφαία θα είναι τετρακίνητη με δύο μοτέρ και μπαταρία 72,6 kWh. Και εδώ θα υπάρχει το εξελιγμένο σύστημα φόρτισης που μπορεί, όπως και στο Ioniq 5, να λειτουργήσει τόσο με 400V όσο και με 800V.   

Διαβάστε επίσης:

Advertisement

Δοκιμή: Νέο Kia Stonic 1.0Τ 120 PS 7DCT 48V

Kia: Πέτυχε το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην ιστορία της

Με τολμηρή σχεδίαση το νέο Kia Niro