Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Αυτή είναι η κινεζική limo που θα οδηγούσε και ο Μάο

Ελλάδα 3:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αυτή είναι η κινεζική limo που θα οδηγούσε και ο Μάο

ΝΕΑ

Αυτή είναι η κινεζική limo που θα οδηγούσε και ο Μάο

ΝΕΑ

Η κινεζική Rolls-Royce των παρελάσεων και των 600.000 ευρώ είναι ίσως ότι πιο παράδοξο κυκλοφορεί στον πλανήτη.

Advertisement
Advertisement

Το L5 είναι η ναυαρχίδα της σειράς Hongqi της FAW και άμεσος απόγονος των λιμουζίνων Hongqi των δεκαετιών 1960 και 1970 που χρησιμοποιούνταν για να μεταφέρουν αστέρες του κομμουνιστικού κόμματος, όπως ο πρόεδρος Μάο.

Ο σχεδιασμός του εμπρόσθιου μέρους με τα φτερά και τα όρθια φωτιστικά σώματα ακολουθεί το σχεδιαστικό πρότυπο που είχε καθοριστεί από το αρχικό Hongqi CA72, και η λέξη “Hongqi” είναι γραμμένη με κινέζικα γράμματα στο καπάκι του πορτμπαγκάζ, προφανώς με τον γραφικό χαρακτήρα του Μάο, αναφέρει το Car News China.

Αλλά αν ο Μάο αναγνώριζε την εξωτερική σχεδίαση του L5 των 6 μέτρων, θα έμενε άφωνος τόσο από την τιμή όσο και από την τεχνολογία του εσωτερικού.

Advertisement
Advertisement

Το σεντάν που συναγωνίζεται τη Rolls Royce κοστίζει το ιλιγγιώδες ποσό των 5.000.000 γιουάν (σχεδόν 600.000 ευρώ ), που ισοδυναμεί με 98 ετήσιες αποδοχές για τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα στο λιγότερο πλούσιο βορειοανατολικό τμήμα της χώρας, καθιστώντας το το πιο ακριβό κινεζικής κατασκευής αυτοκίνητο που διατίθεται στο κράτος.

Διαθέτει επίσης μια εξελιγμένη οθόνη στο ταμπλό με τρεις οθόνες σε ένα εσωτερικό με σαφείς αποχρώσεις της Bentley.

Advertisement

Ευτυχώς η εσωτερική σχεδίαση, παρά την παρουσία όλης αυτής της ψηφιακής τεχνολογίας, ρίχνει ματιές και στο παρελθόν. Για παράδειγμα υπάρχουν πολλά φυσικά κουμπιά τόσο στην κονσόλα όσο και στο διάκτινο τιμόνι, καθώς και ένα κυκλικό αναλογικό ρολόι κλασικού στυλ που βρίσκεται ανάμεσα στους δύο κεντρικούς αεραγωγούς.

Advertisement

Σε αντίθεση με σχεδόν κάθε κινεζικό αυτοκίνητο για το οποίο έχουμε γράψει τελευταία, το L5 δεν είναι ηλεκτρικό.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ένας V8 κινητήρας 4,0 λίτρων που 388 ίππους, κάτι που δεν μοιάζει αρκετό για να κινήσει ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 3.150 κιλά πριν προσθέσετε έναν σοφέρ, έναν προσωπικό βοηθό και έναν ιδιοκτήτη.

Αλλά από την άλλη, αυτό είναι ένα σεντάν για αργές μετακινήσεις και παρελάσεις, ιδανικά δίπλα από τεράστιες επιδείξεις πυρηνικών πυραύλων και χιλιάδες στρατιώτες να ζητωκραυγάζουν.

Advertisement

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αυτή είναι η… Rolls Royce των Κινέζων (+video)
Εξηλεκτρισμός και για τη νομενκλατούρα
Το επόμενο βήμα: Μπαταρίες απευθείας στο πλαίσιο