Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Τα αυτοκίνητα που ξεχωρίσαμε το 2012!

Ελλάδα 3:30
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Τα αυτοκίνητα που ξεχωρίσαμε το 2012!

ΝΕΑ

Τα αυτοκίνητα που ξεχωρίσαμε το 2012!

ΝΕΑ

Παραδοσιακά τέτοιες μέρες αναφερόμαστε στα αυτοκίνητα που κέντρισαν το ενδιαφέρον μας τη χρονιά που έφυγε. Αναμφίβολα πρόκειται για το πιο εύκολο κομμάτι μιας γεμάτης αυτοκινητικά χρονιάς! Τάκης Τρακουσέλλης, Τάκης Πουρναράκης, Πάνος Σεϊτανίδης και Κώστας Μπιτσικώκος βγάζουν το Top5 των αυτοκινήτων που οδηγήσαμε μέσα στο 2012! ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ Σε αντίθεση με τον φίλο μου Τάκη Πουρναράκη (διαβάστε λίγο πιο κάτω) πιστεύω ότι η χρονιά που έφυγε ήταν από τις πιο γεμάτες αυτοκινητικά. Γεμάτη νέα αυτοκίνητα, φρέσκα σχέδια, αλλά και νέες τεχνολογίες μέσα από τις οποίες και φέτος η αυτοκίνηση μας απέδειξε ότι το μυαλό του ανθρώπου δεν έχει όρια: Κατάφερε να κάνει το –πριν λίγα χρόνια- αδύνατον, δυνατό. Κατάφερε να δώσει περισσότερη δύναμη στα νέα αυτοκίνητα με πολύ χαμηλότερη κατανάλωση και συνάμα λιγότερους ρύπους.

Advertisement
Advertisement

Παράλληλα η ασφάλεια που προσφέρουν τα σημερινά αυτοκίνητα, με συστήματα που αναλαμβάνουν ακόμα και να στρίψουν το τιμόνι του… κοιμισμένου οδηγού. Και όλα αυτά -στην πλειοψηφία- χωρίς να ανέβουν οι τιμές πώλησης, σε σχέση με τα μοντέλα που αντικατέστησαν.

Στην πλειάδα των νέων αυτοκινήτων λοιπόν που οδήγησα το 2012 στην κορυφή θα έβαζα την εκρηκτική νέα Mercedes SL500 που είχα στα χέρια μου για λίγες ημέρες στη χώρα μας. Ηταν τις ημέρες που τράβηξα πάνω μου όλη την αρνητική ενέργεια των περισσότερων συμπολιτών μας, βλέποντάς με να οδηγώ την «καυτή» Γερμανίδα με Γερμανικές πινακίδες. Ομως, παρά το ότι απεχθάνομαι τη μοιρολατρία, δεν είναι εποχές για SL, έστω και η τεχνολογία της είναι… συγκινητική.

Στην κορυφή λοιπόν το άτυπου TOP 5 για το 2012 θα βάλω το Volvo V40. Ένα αυτοκίνητο που ήρθε για να δείξει στους υπολοίπους το πώς πρέπει να κατασκευάζονται τα πολυτελή αυτοκίνητα, χωρίς να χρειάζεται να… προσημειώσεις το σπίτι σου για να το αποκτήσεις. Ένα αυτοκίνητο που διαθέτει συστήματα ασφαλείας που συναντάς σε μεγάλες λιμουζίνες των 100.000 ευρώ και άνω.

Advertisement
Advertisement

Από εκεί και πέρα, στην πρώτη πεντάδα θα έβαζα αναμφίβολα το… γεια σου, πισωκίνητο Toyota GT86, την νέα 3άρα της BMW, το Honda Civic το οποίο αναμένουμε με αγωνία και με τον 1,6lt diesel κινητήρα, την… αλλού Mercedes A-Class, το νέο VW Golf, το νέο Audi A3, αλλά και το απίστευτο ολοκαίνουργιο Renault Clio. Ετσι απλά και γρήγορα το Top5 έγινε Top8. Μεταξύ μας και το Top20 να έγραφα, κάποια αυτοκίνητα θα τα αδικούσα, αφήνοντάς τα έξω από τη λίστα.

Ναι, τα περισσότερα (όχι όλα βέβαια) απο τα νέα αυτοκίνητα είναι καλά, όμως αναμφίβολα κάποια είναι πολύ καλύτερα από κάποια άλλα. Αυτό για να το διαπιστώσεις πρέπει να παρακολουθείς κάθε χρόνο, χωρίς διακοπές, αυτό το… ανέβασμα του πήχη της αυτοκίνησης. Δηλαδή να οδηγείς συνεχώς ότι καινούργιο βγαίνει, να αναζητάς να ταξιδεύεις (για να αναζητήσεις), να ψαχουλεύεις, αλλά πάνω από όλα να νιώθεις την ωραιότητα της αυτοκίνησης.  Και αυτό θα συνεχίζουμε να κάνουμε και το 2013 και όλα τα χρόνια που θα έρθουν, εδώ! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
[nggallery id=1374]
ΤΑΚΗΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗΣ
Αυτοκινητικά η χρονιά ήταν φτωχή, απ’ τη στιγμή που η συντριπτική πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού στην Ελλάδα, θεωρεί υπερβολή την αγορά αυτοκινήτου 1.6lt. Προφανώς πρόκειται για ακραία άποψη, απορρέουσα από το εκρηκτικό κοκτέιλ «βάζω φόρους – κόβω εισόδημα» που αποτελεί τον κεντρικό άξονα της εφαρμοζόμενης πολιτικής. Όπως ακραία ήταν και η άποψη του 2007 «όλοι Cayenne». Λογικά η αγορά θα ισορροπήσει το 2013 ή έστω το 2014 στην πραγματική δυναμική για την Ελλάδα (100 – 120 χιλιάδες αυτοκίνητα) με τα χιλιοεξακοσάρια να βρίσκουν ξανά τη θέση τους.

Από τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε το 2012 δυο ήταν τα 1.6lt που αξίζουν ιδιαίτερης μνείας κατά την άποψή μας, το Volvo V40 και το Mini Cooper Diesel.  Το Volvo είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με πλήρες πακέτο ενεργητικής ασφάλειας, ενδιαφέρουσα σχεδίαση και ανάλογη οδική συμπεριφορά. Ανάμεσα στις τρεις εκδόσεις 1.6lt πετρελαίου και βενζίνης επιλογή μας, λόγω της οικονομίας που προσφέρει η πετρελαιοκίνητη των 115PS. Το Mini Cooper Diesel στην έκδοση των 112 PS είναι το μόνο αυτοκίνητο με δυο «δεκάρια» το 2012. Εξηγούμαστε: καταναλώνει κάτω από 10 ευρώ/100km με σχέση kg/ps επίσης στο 10.

Advertisement

Στα 1.4lt το νέο Golf των 140PS ήταν για μας αποκάλυψη. Με σπορ οδική συμπεριφορά, κορυφαία ποιότητα κατασκευής και τεχνολογία αιχμής η 7η γενιά Golf θα αποτελεί το 2013 σημείο αναφοράς για τον ανταγωνισμό. Στον ίδιο κυβισμό κυριολεκτικά μας ενθουσίασε, υπό την οπτική του οικογενειάρχη, το Opel Zafira Tourer. Επταθέσιο, ευρύχωρο, πρακτικό, με εξαίρετη οδική συμπεριφορά και τον 1.4lt/140PS κινητήρα της Opel όχι μόνο να στέκεται στο ύψος των περιστάσεων αλλά και σε μονοψήφιο αριθμό κατανάλωσης. Κλείνοντας με τα 1.4lt θα ήταν παράλειψη να μην αναφέρουμε το πετρελαιοκίνητο Toyota Yaris. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι η επιλογή μας για το πιο εμπορικό μοντέλο Toyota στην Ελλάδα, καθότι απαιτεί μόλις 7 ευρώ για 100km και ταυτόχρονα κινεί σβέλτα το αμάξωμα διαθέτοντας 20 κιλά ροπής από το ρελαντί.

Πιο κάτω το Peugeot 208 1.2lt/82PS και το Seat Mii 1.0lt/60 PS είναι δυο αυτοκίνητα που ξεχωρίσαμε το 2012 για την οικονομία που επιτυγχάνουν χωρίς να υστερούν σε εμφάνιση και οδική συμπεριφορά. Ειδικά το Mii που ξεκινά κάτω από 8 χιλιάδες ευρώ αποτελεί κορυφαία επιλογή για όσους κινούνται αποκλειστικά στην πόλη.

Advertisement

Κλείνοντας αυτό το κομμάτι θα ήταν παράλειψη να μην αναφερθούμε και στα αυτοκίνητα που πραγματικά ξεχωρίσαμε χωρίς το φίλτρο «Ελληνική αγορά». Πρόκειται για τέσσερα αυτοκίνητα στα 2.0lt με τα τρία να προέρχονται από την ίδια εταιρεία, τη BMW. Έχουμε γράψει πολλάκις πως οι Βαυαροί φτιάχνουν αυτή την εποχή τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα στην ιστορία τους. Οδηγώντας τη BMW σειρά 3 με τον κινητήρα των 245PS πραγματικά αισθάνεσαι πως η δουλειά μας είναι περιττή και τα κοσμητικά επίθετα λίγα. Τι να γράψεις για ένα αυτοκίνητο χωρίς ελαττώματα που δε θες να σταματήσεις να το οδηγείς; Στο ίδιο μήκος η Z4 με ίδιο κινητήρα αλλά και η Χ1 με τον πετρελαιοκινητήρα των 184PS.

Τέλος στην κορυφή της προσωπικής μας λίστας για το 2012 και σίγουρα στο ΤΟP 5 των επιλογών μας γενικά, μπαίνει το Toyota GT 86. Ένα αυτοκίνητο σπονδή στον οδηγό από τους μηχανικούς της Subaru που έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους στο set –up, την κατανομή βάρους, το ζύγισμα και την δυναμική συμπεριφορά του κουπέ της Toyota. Το σλόγκαν του NewsAuto: «το πάθος για το αυτοκίνητο επέστρεψε…» βρίσκει σάρκα και οστά πίσω από το τιμόνι του GT 86. Ατμοσφαιρικός κινητήρας 2.0lt που ανεβάζει μέχρι τις 7 χιλιάδες στροφές αποδίδοντας 200PS, πίσω κίνηση, τιμόνι ξυράφι και κυρίως το πιο εύκολο κοντρόλ που έχουμε γνωρίσει σε πισωκίνητο αυτοκίνητο απ’ την στιγμή που θα σπάσει η πρόσφυση του πίσω άξονα. Η αυτοκινητική μας ευχή για το 2013: Να οδηγήσουμε και την αντίστοιχη έκδοση BRZ της Subaru!
[nggallery id=1375]
ΠΑΝΟΣ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗΣ
Μετά τους Τάκηδες που μέσα στο 2012 οδήγησαν το 99% των νέων αυτοκινήτων, είναι δύσκολο να βρεις τρόπο να παρουσιάσεις ενδιαφέρον Top 5. Έτσι για να… ανάψω λίγο τα αίματα, εγώ επέλεξα πέντε μοντέλα ασχέτως ημερομηνίας παραγωγής, που όμως τους… «έβαλα χέρι» μέσα στο 2012!

Θα ξεκινήσω ενδεχομένως ξενέρωτα για πολλούς αλλά μπρος στην οικονομία και τη φιλική προς το περιβάλλον λειτουργία, τι αξία έχουν οι επιδόσεις! Στο #5 λοιπόν το Prius Plug-in Hybrid που οδήγησα στις Βρυξέλλες. Με φόντο το Atomium ώστε ακόμα και το βλέμμα να επικεντρώνεται σε κάτι που έχει να κάνει με τεχνολογία και επιστήμες. Άλλωστε το συγκεκριμένο μοντέλο των Ιαπώνων, αποτελεί επιτομή των παραπάνω. Έχει όλα τα ατού ενός Prius, συν τη δυνατότητα καθαρά ηλεκτρικής λειτουργίας. Χρειάζεται 90 λεπτά να φορτίσει και με ταχύτητες… πόλης, μπορεί να διανύσει 25 χιλιόμετρα χωρίς να κάψει τίποτα. Μη με παρεξηγείτε, είναι μέρες που ο οικολόγος ξυπνάει μέσα μου. Απλά αντί να γραφτώ στη Greenpeace, αρέσκομαι στο να οδηγώ αθόρυβα αυτοκίνητα και να φαντάζομαι πως είμαι στο έτος 2025.

Advertisement

Επιστροφή στο 2012 όμως. Και θα το πάω σταδιακά το έργο. Το #4 στη λίστα μου είναι η BMW 320d. Έκτη γενιά και κατά τη ταπεινή μου άποψη η πιο όμορφη, με πρόσθιο μέρος ποίημα και γενική παρουσία… φινετσάτης γερμανίδας καλλονής. Με λούσα και πολυτέλεια εντός κ εκτός αλλά και χάρη, καθώς πατάει γερά με 163 PS και υποδειγματική συμπεριφορά στο δρόμο. Κι όλα αυτά, με χαμηλούς ρύπους και χαμηλή κατανάλωση χάρη στη τεχνολογία Efficient Dynamics. Είδατε, δεν κάνω τόσο απότομες αλλαγές, χρησιμοποιώ… μεταβατικά στάδια!

Το άλμα έρχεται τώρα. Στο #3 άλλη μία Γερμανίδα. Με διαφορετική καταγωγή, από Στουτγάρδη ορμώμενη. Porsche Carrera 911 S, το τέκνο που διασταυρώνει τη θρυλική παράδοση του συγκεκριμένου μοντέλου που γεννήθηκε πριν από μισό αιώνα, με τα σύγχρονα θέλω από ένα σπορ αυτοκίνητο επιδόσεων. Ο 3.8 λίτρων κινητήρας συνδυάζεται αρμονικά με το άριστο PDK κιβώτιο χαρίζοντας εντυπωσιακή επιτάχυνση από μία Porsche που μπορεί να μεταμορφώνεται ανάλογα με τα θέλω σας. Είτε σε ένα (σχεδόν) καθημερινό αυτοκίνητο που δεν έχει κανένα πρόβλημα να αναμειγνύεται με τα… θνητά αυτοκίνητα των γύρω σας μέσα στη πόλη, είτε σε ένα αυθεντικό εκπρόσωπο της κατηγορίας «toys for boys»! Αρκεί να πατήσεις το γκάζι…

Μιλώντας για γκάζια, από τα 405 PS ανεβαίνουμε σκαλί στα 600 PS, με ένα αυτοκίνητο που η αλήθεια είναι πως περίπου 10 εκατομμύρια Έλληνες με ζηλεύουν που οδήγησα μιας κι (αν δεν κάνω μεγάλο λάθος) άλλος από τον τόπο μας, δεν είχε τη χαρά πριν από την αφεντιά μου: τη McLaren MP4-12C. To πρώτο supercar της βρετανικής εταιρείας μετά από είκοσι χρόνια, με αρκετή τεχνολογία από τη Formula 1 στο DNA του, άνοιξε τις πόρτες του και με περίμενε για μερικούς γύρους στη πίστα Ρικάρντο Τόρμο στη Βαλένθια. Με το που μπαίνεις στο εσωτερικό αντιλαμβάνεσαι πως βρίσκεσαι σε άλλο πλανήτη, τον πλανήτη «happy». Με το καντράν γεμάτο ψηφιακές ενδείξεις (μόνο το στροφόμετρο που δεσπόζει στο κέντρο είναι παραδοσιακό), το σήμα της McLaren στο τιμόνι να σε κάνει να νιώθεις σαν νέος Τζένσον Μπάτον και τη συμπεριφορά της MP4-12C στο δρόμο να σε κάνεις να πιστεύεις πως τελικά ίσως όντως να είσαι ο Μπάτον! Πειστικά πως είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό όταν κοίταξα στο δεξί κάθισμα κι αντί για τη Τζέσικα Μπιτσιμπάτα βρισκόταν ο οδηγός αγώνων Ντάνκαν Τάπι (στο ρόλο του δασκάλου των ταχύρρυθμων μαθημάτων: πώς να οδηγήσετε ένα υπέρ-αυτοκίνητο). Όχι άδικα χαρακτηρίζεται ως ένα από τα πιο δεκτικά supercar, χωρίς ακρότητες στη συμπεριφορά, χωρίς τρομάγματα. Έχει δύναμη κι έχει τον τρόπο να σε κάνει να νιώθεις ικανός να πάρεις τα μέγιστα από αυτή. Θα μπορούσα να γυρνάω στη πίστα μαγεμένος από το τραγούδι της «σειρήνας» του Γουόκινγκ όλη μέρα. Δεν είχα όμως όλη την ημέρα για χάρη της…

Λίγο αργότερα, βίωσα από πρώτο χέρι τι εστί «σοκ και δέος». Κλείνω λοιπόν με το #5: Lamborghini Aventador LP700-4. Το απολωλός πρόβατο της Σαντ’ Άγκατα, ένα επιβλητικό, απαγορευμένο αριστούργημα που ζει στον κόσμο των 700 PS. Ο V12 ουρλιάζει σαν κραυγές από τη κόλαση του Δάντη και όντας μονάχος μου στην κλειστοφοβική καμπίνα της ένιωθα αιχμάλωτος, αιώνια αλυσοδεμένος με τη κατάρα να τη λατρεύω. Πούλησα τη ψυχή μου στο Διάβολο για τρεις γύρους στη πίστα και αν με ρωτήσετε τώρα, θα σας πω ότι έκανα και καλή συμφωνία! Πατούσα γκάζι, φώναζε «κι άλλο». Προσπαθούσα να στρίψω, επέμενε «προσπάθησε περισσότερο». Πάλευα να τη τιθασεύσω κι εκείνη γελούσε ειρωνικά. Σε κάθε μέτρο, αντί να πιέζω εγώ εκείνη, πίεζε εκείνη εμένα. Ανταποκρινόταν τόσο ώστε να με κάνει να πεισμώνω αλλά επαναστατούσε αρκετά για να μου αποδείξει πως το σκορ ήταν 0-3 από τα αποδυτήρια.  Ήμουν πια δικός της για πάντα, το ήξερε κι απλά έπαιζε μαζί μου. Δοκιμάζοντας τα όρια της αντοχής και της φαντασίας μου. Ότι κι αν οδηγήσω από εδώ και πέρα, όσα Top 5 κι αν γράψω, η ψυχή μου είπαμε, θα ανήκει για πάντα στην Aventador.
[nggallery id=1377]
ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΣ
Οι επιλογές που προσφέρθηκαν στους Έλληνες οδηγούς το 2012 ήταν αντιστρόφως ανάλογες των δυνατοτήτων για απόκτηση ενός νέου αυτοκινήτου. Ανεξάρτητα από το αν η τσέπη μας είναι πλέον… ρηχή, τα τμήματα σχεδίασης και R&D έκαναν απίστευτη δουλειά μέσα στο προηγούμενο έτος, προσφέροντάς μας εντυπωσιακά μοντέλα που «ξεχειλίζουν» τεχνολογία.

Η αντίστροφη μέτρηση μέχρι την κορυφή αρχίζει από το ανανεωμένο Fiesta. Το σουπερμίνι της Ford φέρει τόσες αλλαγές που μάλλον πρέπει να το αντιμετωπίζουμε ως ένα νέο μοντέλο. Στη Ρώμη μας περίμενε δυνατή βροχή, η οποία δεν προβλημάτισε πάντως την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Στη γκάμα των κινητήρων ξεχωρίζει ο τρικύλινδρος 1.0 EcoBoost, σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 100 και 125 PS. Οδηγήσαμε την πιο δυνατή έκδοση και πέρα από το ότι περιμέναμε το Fiesta πιο… ζωντανό, στα υπόλοιπα σημεία ανταποκρίθηκε πλήρως στις προσδοκίες μας. Το τιμόνι έχει σωστό βάρος γύρω από την ευθεία και κρατά τον οδηγό σε συνεχή επαφή με τα όσα συμβαίνουν στο δρόμο. Όπως και πριν, το Fiesta συμπεριφέρεται άψογα είτε με υψηλή ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο είτε σε επαρχιακό δίκτυο με συνεχείς στροφές. Εμφανίζει μεγάλα επίπεδα πρόσφυσης και χαρίζει οδηγικές συγκινήσεις που ελάχιστα αντίπαλα μοντέλα μπορούν να προσφέρουν.

Η τέταρτη θέση ανήκει στο Ampera, ένα μικρομεσαίο 4θέσιο sedan με ηλεκτρικό προφίλ για τις καθημερινές μετακινήσεις και με διαθέσιμο βενζινοκινητήρα για κάλυψη μεγάλων αποστάσεων. Στους δρόμους μέσα και γύρω από το Ναύπλιο, με εντυπωσίασε με την ποιότητα κύλισης και την ησυχία που επικρατεί στο εσωτερικό του. Η μετάβαση από τον ηλεκτροκινητήρα σε αυτόν της εσωτερικής καύσης (μπορεί να γίνει και ανά πάσα στιγμή μέσω διακόπτη στο ταμπλό) είναι ομαλή και δύσκολα γίνεται αντιληπτή από τον οδηγό. Εκμεταλλευόμενο τη μεγάλη ροπή, το Ampera επιταχύνει σχεδόν άμεσα με το πάτημα του γκαζιού. Επιτρέπει έτσι στον οδηγό του να προσπεράσει γρήγορα και με ασφάλεια, παρά το μεγάλο βάρος του (άνω των 1.700 kg). Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, εξασφαλίζοντας άνετες μετακινήσεις στους επιβάτες.

Στο μέσον της κατάταξης, τοποθετώ την τρίτη γενιά του ηλεκτρικού smart. Είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης με μηδενικούς ρύπους. Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, η τελική ταχύτητα αυξήθηκε από τα 100 στα 125 km/h και η επιτάχυνση 0-100 km/h μειώθηκε από τα 26,7 στα 11,5 sec! Παράλληλα η αυτονομία αυξήθηκε ελαφρά από τα 135 στα 145 km. Μπορεί να καλύψει απόλυτα τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης μέσα στο αστικό περιβάλλον, κάτι που διαπιστώσαμε στους δρόμους του Βερολίνου. Εντελώς αθόρυβο, το fortwo ed επιταχύνει γρήγορα εκμεταλλευόμενο τη συνεχώς διαθέσιμη ροπή και το χαμηλό του βάρος (900 kg). Ως ηλεκτρικό όχημα δεν απαιτεί αλλαγές σχέσεων, ενώ οι εξαιρετικά μικρές διαστάσεις του, καθιστούν «παιχνίδι» τους ελιγμούς ανάμεσα στα υπόλοιπα αυτοκίνητα και τα κάθε λογής… εμπόδια.

Για τη δεύτερη θέση επιλέγω το περιορισμένης παραγωγής (σε μόλις 2.000 κομμάτια) τρίθυρο ΜΙΝΙ JCW GP. Εξοπλίζεται με τον 1.6 turbo, «τσιτωμένο» όμως ώστε να αποδίδει 218 PS και 26,5 kgm ροπής (28,5 με λειτουργία overboost). Φθάνει σε τελική τα 242 km/h και χρειάζεται 6,3 sec για τα 100 km/h. Είναι ό,τι πιο ακραίο έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα η θυγατρική της BMW. Το οδήγησα για λίγους γύρους στην πίστα Renn Arena της Μαγιόρκα, πίσω από ένα αγωνιστικό MINI Challenge, το οποίο είχε αναλάβει να θέτει το ρυθμό. Το κορυφαίο μοντέλο παραγωγής της ΜΙΝΙ επιταχύνει αστραπιαία, αν και οι σύντομες ευθείες δεν του επιτρέπουν να ξεδιπλώσει όλες τις αρετές του. Τα σφιχτά κομμάτια όμως, με τις συνεχείς στροφές, είναι το αγαπημένο πεδίο δράσης του. Φρενάρει αποτελεσματικά έστω και την τελευταία στιγμή, τοποθετείται σωστά στη στροφή και επιταχύνει σαν κεραυνός στην έξοδό της.

Στην κορυφή της προσωπικής μου κατάταξης δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από τη νέα GT Speed. Η ισχύς των 625 PS, η επιτάχυνση στα 100 km/h σε μόλις 4,2 sec και η τελική ταχύτητα των 330 km/h δεν μου αφήνουν πολλές επιλογές. Η συγκεκριμένη Continental είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής έχει κατασκευάσει ποτέ η Bentley! Είχα τη χαρά να την οδηγήσω ένα φθινοπωρινό διήμερο στη διαδρομή από το Μόναχο μέχρι το θέρετρο Ομπερσάλτσμπεργκ, στις Άλπεις. Η μεικτή διαδρομή, στην autobahn και στους… φιδίσιους επαρχιακούς δρόμους, συνέθεσε το ιδανικό πεδίο για να ξεδιπλώσει η GT Speed τις αρετές της. Πρόκειται για ένα υπερπολυτελές και εκρηκτικό Grand Tourer, που δίνει στον πλούσιο ιδιοκτήτη του τη σιγουριά ότι μπορεί να ανεβάσει ρυθμό ανά πάσα στιγμή και να «αντιπαρατεθεί» με τα περισσότερα supercars που θα συναντήσει στο δρόμο του.
[nggallery id=1376]
Και του χρόνου!