Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Video: Ποιοι «κέρδισαν» στο Super Bowl;

Ελλάδα 1:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Video: Ποιοι «κέρδισαν» στο Super Bowl;

ΝΕΑ

Video: Ποιοι «κέρδισαν» στο Super Bowl;

ΝΕΑ

Έχοντας ξοδέψει 126.000 δολάρια για κάθε δευτερόλεπτο διαφημιστικού χρόνου στον τελικό του αμερικάνικου ποδοσφαίρου – δηλαδή πάνω από 7,5 εκατ. δολάρια το λεπτό – οι εταιρείες ευελπιστούν ότι τα χρήματά τους θα πιάσουν… τόπο. Ρεκόρ τηλεθέασης δεν έγινε πάντως την Κυριακή 3 Φεβρουαρίου, καθώς οι μετρήσεις έδειξαν 108,4 εκατ. τηλεθεατές κατά μέσο όρο, πίσω από τους αντίστοιχους τελικούς του 2012 (111,3 εκατ.) και του 2011 (111 εκατ.).

Advertisement
Advertisement

Ανάμεσα στους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους είναι κάθε χρόνο οι αυτοκινητοβιομηχανίες και φέτος εννέα εταιρείες πρόβαλαν 13 από τα συνολικά 54 διαφημιστικά μηνύματα κατά τη διάρκεια του αγώνα ανάμεσα στους Ravens της Βαλτιμόρης και τους 49ers του Σαν Φρανσίσκο, με τους πρώτους να κερδίζουν με 34-31.

Οι περισσότερες εταιρείες επέλεξαν χιουμοριστικά σποτ, όπως η Toyota για το νέο RAV4, η Hyundai για το Santa Fe, η Volkswagen για το Beetle και η Mercedes για τη CLA. Αντίθετα, η Chrysler προσπάθησε να συγκινήσει το τηλεοπτικό κοινό. Η διαφήμιση της θυγατρικής RAM αποτέλεσε «επιβράβευση» για τον αμερικανό αγρότη, ενώ αυτή του Jeep Wrangler ήταν αφιερωμένη στους στρατιώτες που υπηρετούν στο εξωτερικό.

Ποια απέσπασε τα καλύτερα σχόλια; Δείτε τις διαφημίσεις πατώντας πάνω στην αντίστοιχη σύνδεση και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.[nggallery id=1725]

Advertisement
Advertisement